Jokereiden kotiottelut boikottiin!

  • 30 697
  • 88
Suosikkijoukkue
Jokerit suomalaisessa sarjassa
Oma ennustukseni on, että Jokerit tulee tekemään yleisöennätyksensä tulevalla kaudella, joka tulee välittömästi rikkoutumaan seuraavalla, ensimmäisellä KHL kaudella.

Toki jos nyt joltakin siltä tuntuu, niin boikotoikaa vaan vapaasti. Tervetuloa sitten taas seuraavalla kaudella tutustumaan KHL peleihin.
 

kypärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdottomasti boikottiin ja kypärä uudeksi liigan toimitusjohtajaksi. On ihan täysin perseestä, että tekivät liiga ja Jokerit sopimuksen ja sopimushan yleensä tarkoittaa, että asiat on sovittu.

kypärälle vielä tarkentava kysymys, missä on tämän joukon kokoontuminen ja tuonko dynamiitin aineksia ?

Eli ei saa osoittaa mieltä, jos jotkut ovat sopineet asioista? Toiseen kysymykseen on helppo tarkentava vastaus: kaikkialla muualla maailmassa paitsi Hartwall Areenalla.Fiksuimmat varmaan tajusivat, ettei kyseessä ole kaduilla ja toreilla kommandopipojen suojissa tapahtuvaa antinarrifanatistista joukkohysteriaa, jonne myös vastavoimat tulevat heilumaan kettinkien ja hjallisnaamareiden kanssa. Ihan vaan ollaan poissa sieltä, kuten useimmat ennenkin ja nautitaan elämästä ;)
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Toivottavasti ainakin Kerhon kannattajat saapuvat paikalle isolukuisesti. Ketä kiinnostaa minne ne rahat menevät, omaa joukkuetta sinne ollaan aina käsitykseni mukaan menty tukemaan. Nimimerkillä vein nykyisen tyttöystävän treffeillä katsomaan kun Kerho voitti viime kauden päätöspelin Areenalla ja tullaan varmasti tulevallakin kaudella.

Ihmeellinen ketju, mutta mikäs siinä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Väsynyttä. Korkki kiinni ja eikös se nykyjään ole Liiga.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eli ei saa osoittaa mieltä, jos jotkut ovat sopineet asioista?
Kyllä saa. On vaan minun mielestä todella väsynyttä tuoda Jatkoaikaan erilaisia boikotteja ja kieltolistoja.

Jos/kun sinua syvästi harmittaa Jokerien toiminta, voit olla hyvä ja boikotoida, saat myös tehdä sen netissä, mutta Jatkoajan keskustelupalstalle tuosta tulee hyvin vähän uutta.
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Edmonton
Eipä ole ollut muutenkaan tapana käydä Jaffalassa lätkää katsomassa, joten aivan sama. Ilveksen vieraspelejä katselen mieluummin Baronalla tai Nordiksella.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Nimimerkillä vein nykyisen tyttöystävän treffeillä katsomaan kun Kerho voitti viime kauden päätöspelin Areenalla ja tullaan varmasti tulevallakin kaudella.

Rupesin miettimään että mistäköhän kaudesta höpiset, mutta näköjään tuollainen vahinko pääsi käymään viime kauden lopussa. Unohtunut koko tapaus.
 

#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilmeisesti jengillä alkaa tosissaan tulla ikävä Jokereita kun ketju toisen perään pitää avata. Mutta ei siinä mitään, hymy nousee aina huulille kun näkee jotain tämän tyylistä.
 
Suosikkijoukkue
#17 & #29
Niin väsynyttä, niin väsynyttä...

Vetää ihan surulliseksi, kun miettii miten tämänkin ketjun aloittajan kaltainen vajukki tulee olemaan sinut sen kanssa että lähdemme pois.

Mitähän ihmeen mielihyvää tälläinenkin asia teille toisi? Kaikki mikä on Jokereilta pois= voittoa. Yleinen mielipide varsinkin siellä pehmennetyissä huoneissa.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Moneskohan ketju tämä on, jossa kerrot ettei Jokerit kiinnosta? Ainakin osaat aina hakeutua niihin Jokereita käsitteleviin ketjuihin :D
No mutta hei, tässä ollaan sentään hyvällä asialla. Kannatan!
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen inhonnut Jokereita aina. Lähinnä Hjalliksen öykkäröinnin takia. Paras hetki minulle liigakiekon parissa oli Jokereiden voittaminen pleijareissa -99. Olin jopa semiaktiivinen antijokerit.com sivulla aikoinaan. Silti olen sitä mieltä että tuollainen boikotointi on perseestä. Ei se muilta joukkueilta ole mitenkään pois että Jokerit pelaa tulevan kauden liigassa. Päinvastoin Jokerit on aina ollut tuottoisa vierailija Lappeenrannassa ja nyt viimeisellä ristiretkellään vetää varmasti tuvan täyteen. Ainakin minä aion käydä katsomassa SaiPan matsit Areenalla ja tulen kaipaamaan narreja jatkossa. Mulla on jo nyt ikävä rakasta inhokkiani ja vilpittömästi toivon tulevalle entiselle "viholliselleni" menestystä ruplajäillä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ihmeellisiä ehdotuksia. Itse pakosta "boikotoin" kaikkia seuroja, koska en asuinpaikkani vuoksi pääse liigakiekkoa katsomaan. Mun mielestä on hieno juttu, että KHL:ssä on yksi suomalainen seura vuoden päästä! Ja olisihan sekin hienoa, jos jokerit pitkästä aikaa saisi jotain palkintoakin - mun mielestä ollut hyvät ja mielenkiintoset joukkueet jo monta vuotta. Ja hyviä junnuja tulossa.

Mitähän Jokerien junnujengeille tapahtuu nyt? Jatkavatko ennallaan? Voi olla hyvä juttu budjetille :D
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Kovin paljon kummempaa ideaa en osannutkaan odottaa nimimerkiltä.

Boikotoin boikottia. Mä olin Jokereiden mukana ennen Hjallista, mä olen Jokereiden mukana Hjalliksen jälkeenkin.

Sovitaanko että tulevaisuudessa brändätään vaan omaa brändiä?
 
Viimeksi muokattu:

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Erittäin realistinen ja toteuttamiskelpoinen idea!

Kokemuksella voin sanoa, että ei tuota tuskaa. Yhtään Jokereiden kotipeliä en ole käynyt Ilmalassa katsomassa - Nordiksella kyllä.
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Veikkaan, että jullien ja janareiden protestit eivät tunnu juuri missään, kun kausikorttejakin on kohta myyty yli 5000 kappaletta, yleisökeskiarvo mitä ilmeisemmin tulevan kauden jälkeen yli kymmenentuhatta, koska teillä? Aivan :)
 

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
Olipahan väsynyt ketjun avaus. Jokereilla on tällä hetkellä sen verran paljon rahaa takana, että yksi boikotti tuskin paljoa painaa. Omasta puolestani en moista kannata, vaan olen lähinnä innoissani tulevasta kaudesta, kun Stadin herruus ratkaistaan viimeisen kerran todennäköisesti useampaan vuoteen. Miksi ihmeessä olla moisesta katkera, että toinen KHL:ään lähtee? Totta kai paikallismatseja tulee ikävä mutta toivotan silti onnea, kun uusiin haasteisiin lähdön aika naapurille tulee.
 

Stonemaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils, Tampa Bay Buccaneers
Kausikortteja myyty jo ennätysmäärä, joten ei hirveesti kiinnosta muutaman väsyneen janarin boikotit. Jokerit tulee vetämään tulevalla kaudella enemmän jengiä kuin moneen vuoteen. Suurin, vihatuin ja kiinnostavin.

On myös SM-liigan etu, että Jokerit pelaa vielä kauden verran Suomessa. Ehditään rauhassa miettiä tulevaa. Kuka nousee ja millä kriteereillä, vai nouseekoo kukaan jne.

On ihan paskapuhetta, että vain Jokerit hyötyy. Samalla tavalla liiga ehtii miettiä, mihin suuntaan kuljetaan jatkossa.
 

veivari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston,Jokerit
Tämän sivuston alun saattaminen on jonkun mielenterveys ongelmaisen tai HIFKi kannattajan alulle saattama.
Hei haloo !!!
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Ja mitä vanhat silmäni näkevätkään? Uusi Jokeriketju! Made by janari. Miksi kukaan ikinä missään koskaan milloinkaan, joka ymmärtäisi hyvän urheilun puolesta, lähtisi tälläiseen väsyneeseen boikottiin. Itse olen saanut parhaimmat vibat siitä, kun pääsee vierashalliin katsomaan kun oma joukkue antaa sitä hyvää kotijoukkueelle. Siihen päälle vielä vielä road trip ja hyvät frendit = täydellinen ilta. Ja se on fakta, että jokainen maakuntalainen haluaa nähdä oman joukkueen voittavan Narrit, mikä sen makoisampi mesta todistaa asia kuin Areena?
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Vetoan faniryhmien vetäjiin ja vahvoihin mielipidevaikuttajiin eri seurojen sisällä! Liittykää Jaffala- boikottiin, mutta toivottakaa Jokerit erittäin lämpimästi tervetulleiksi omiin kotiotteluihinne! ;)

Minä puolestani vetoan erään faniryhmän ex-puheenjohtajana kaikkien faniryhmien nykyisiin johtohenkilöihin, ettei tämmöseen naurettavuuteen lähdetä mukaan. Keskitytään siihen omiemme kannustamiseen kukin vuorollamme myös tuolla Hartwallilla.

Tähän ideaan voisi todeta nykyisen euroopankauppaministeri Stubbin legendaarisella lausahduksella; "Vittu mitä paskaa, ei voisi vähempää kiinnostaa".
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Boikottia vaan, siihen lähteeki sitte suurinpiirten 17-20v puusilmät jotka keskittyy vaan päänaukomiseen ja muille vittuiluun, eikä oman jengin kannustamiseen. Tunnelmakin varmasti parempi kun lapselliset päänaukojat pysyy poissa. Valitettavasti niitä löytyy meistä jokerikannattajistakin.

Keskitytään siihen omiemme kannustamiseen kukin vuorollamme myös tuolla Hartwallilla.

Tätä toivois näkevän kaikilta jengeiltä areenalla ainakin kerran isommalla ryhmällä
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja mitä vanhat silmäni näkevätkään? Uusi Jokeriketju! Made by janari. Miksi kukaan ikinä missään koskaan milloinkaan, joka ymmärtäisi hyvän urheilun puolesta, lähtisi tälläiseen väsyneeseen boikottiin. Itse olen saanut parhaimmat vibat siitä, kun pääsee vierashalliin katsomaan kun oma joukkue antaa sitä hyvää kotijoukkueelle. Siihen päälle vielä vielä road trip ja hyvät frendit = täydellinen ilta. Ja se on fakta, että jokainen maakuntalainen haluaa nähdä oman joukkueen voittavan Narrit, mikä sen makoisampi mesta todistaa asia kuin Areena?

Itse ketjua ja koko ideaa en ymmärrä itsekään, mutta näistä muista asioista olen aika paljonkin eri mieltä. En käy käytännössä lainkaan vierasmatseissa, vaan pidän enemmän kotiotteluista hallissa. Vierasmatsit sitten netistä.
Narrien voittaminen vastaa itselleni KalPan voittamista, eli 3 pistettä ja nykypäivänä se on ollut Jokereita vastaan aika usein tapahtuva ilmiö. Sen sijaan HIFK ja Lukko ovat ainoat, jotka aiheuttaa suuremmat tunteenpuuskat voittojen ja tappioiden kohdalla. Niissä ei pelkät pisteet ole enää ainoa juttu. Voi toki olla että Areena on makoisa paikka todistaa voittoa. En tiedä kun en ole koskaan käynyt.
En tiedä pitäisikö tehdä poikkeus viimeisenä vuonna, kun Jokerit kotimaisessa liigassa pelaa. Saattaa olla että teenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös