E
No se kysymysmerkki siinä perässä tarkoitti jotain ensimmäisessä lauseessani eli et kirjoittanut ja maininta harjoituspeleistä oli viittaus Mäkeen. Itse pidän taiteesta jolla tehdään tulosta ja näinhän ei esim. viime pelissä todellakaan ollut. Ja mielestäni se muutostarve oli ja on olemassa sekä kakkoseen että kolmoseen.
Niinkö mä kirjoitin? En mielestäni myöskään maininnut sanallakaan Huhtalan esityksiä harjoituspeleissä, en varsinkaan siitä syystä etten nähnyt ainuttakaan niistä. Sen sijaan maajoukkueen ja Jokereiden varsinaiset pelit olen nähnyt ja niiden perusteella arvioinut Huhtalan esityksiä. Huhtala ei ole niiden perusteella esittänyt mitään minkä ansiosta oli perusteltua nostaa Huhtala 2.ketjuun. Yksi paskempi peli ei mielestäni olisi vielä pitänyt aiheuttaa mitään muutostarvetta 2.ketjulle vaan olisi jatkanut Omark - Koukal - Moses kolmikolla, jonka peli on parhaimmillaan ollut taidetta. Tuolta kakkoselta sitä on ihan turha odottaa, hyvä jos Huhtala edes tietää mihin suuntaan hyökätään.
Mäki tosin on ollut Huhtalaa tehokkaampi, mutta ei tartuta nyt siihen.
No se kysymysmerkki siinä perässä tarkoitti jotain ensimmäisessä lauseessani eli et kirjoittanut ja maininta harjoituspeleistä oli viittaus Mäkeen. Itse pidän taiteesta jolla tehdään tulosta ja näinhän ei esim. viime pelissä todellakaan ollut. Ja mielestäni se muutostarve oli ja on olemassa sekä kakkoseen että kolmoseen.