Toka maali oli helpohko. Eka olis voinut joskus tarttua mutta Nousiaisen piikkin tuo. Kolmannessa ei mitään jakoa. Ollsonin piikkin se.Tänään sysipaska.
No mun mielestä maalivahti ei voi pelata hyvin jos yli puolet laukauksista menee sisäänToka maali oli helpohko. Eka olis voinut joskus tarttua mutta Nousiaisen piikkin tuo. Kolmannessa ei mitään jakoa. Ollsonin piikkin se.
Vähän vois katsoa muutakin kuin Liigan sivuja tai tekstitvtä.
Kannattaa katsoa miten joukkue pelaa edessä. Jos pakit (Kim&Anton) lahjoittaa vapaat paikat, niin ei ne ole maalivahdin maaleja.No mun mielestä maalivahti ei voi pelata hyvin jos yli puolet laukauksista menee sisään
Vaikkeivat olisi maalivahdin maaleja niin joku pitää ottaa kiinnikin.Kannattaa katsoa miten joukkue pelaa edessä. Jos pakit (Kim&Anton) lahjoittaa vapaat paikat, niin ei ne ole maalivahdin maaleja.
Jokaiselle tulee heikkoja iltoja. Annetaan se anteeksi. Enemmän olen huolissani siitä, että Lukolla ei ole heittää varteenotettavaa kassaria Lethemonin tilalle.Ei tunnu ihan taso pysyvän. Eilen aivan huippumatsi, tänään 2 sellaista sisään, jotka eilen koppasi. Keväällä pitää pelistä toiseen taso pysyä, jos Lukko mestaruuden haluaa. Tänään on ehkä varaa ottaa heikompi ilta, kun vastustajan viisikkopeli on sekaisin ja mv-peli Liigan pohjasakkaa.
Tänään oli taas parempi ilta. Toki siinä poikkarisyöttömaalissa Lehte oli toivottoman hidas sivuttaisliikkeessä. Oli jo itseasiassa sitä jo maalia edeltävässä tilanteessa, josta KalPa ei saanut vetoa aikaan. Aiemminkin olen kiinnittänyt huomiota, että ajoittain jää telineisiin sivuttaisliikkeessä. Onneksi toistaiseksi ei ole vastustaja päässyt liiaksi tuota hyödyntämään.Jokaiselle tulee heikkoja iltoja. Annetaan se anteeksi. Enemmän olen huolissani siitä, että Lukolla ei ole heittää varteenotettavaa kassaria Lethemonin tilalle.