Mainos

John Lethemon Lukon veräjänvartijana

• 39 408
  • 263

Wormatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks
Joko alkaa tulla väsy? Todella sysimusta iltapuhde. Toivottavasti saa itsensä kerättyä seuraaviin peleihin.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Toka maali oli helpohko. Eka olis voinut joskus tarttua mutta Nousiaisen piikkin tuo. Kolmannessa ei mitään jakoa. Ollsonin piikkin se.
Vähän vois katsoa muutakin kuin Liigan sivuja tai tekstitvtä.
No mun mielestä maalivahti ei voi pelata hyvin jos yli puolet laukauksista menee sisään

Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Kaikki menee. On meillä huippujengi.

Pakisto pelaa kuin jossain vitun höntsäturnauksen aamu yhdeksän pelissä. Hyi saatana.

Ylävilla85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuhlmannin Esko
Ei tunnu ihan taso pysyvän. Eilen aivan huippumatsi, tänään 2 sellaista sisään, jotka eilen koppasi. Keväällä pitää pelistä toiseen taso pysyä, jos Lukko mestaruuden haluaa. Tänään on ehkä varaa ottaa heikompi ilta, kun vastustajan viisikkopeli on sekaisin ja mv-peli Liigan pohjasakkaa.
Jokaiselle tulee heikkoja iltoja. Annetaan se anteeksi. Enemmän olen huolissani siitä, että Lukolla ei ole heittää varteenotettavaa kassaria Lethemonin tilalle.

Kepakko

Jäsen
Jokaiselle tulee heikkoja iltoja. Annetaan se anteeksi. Enemmän olen huolissani siitä, että Lukolla ei ole heittää varteenotettavaa kassaria Lethemonin tilalle.
Tänään oli taas parempi ilta. Toki siinä poikkarisyöttömaalissa Lehte oli toivottoman hidas sivuttaisliikkeessä. Oli jo itseasiassa sitä jo maalia edeltävässä tilanteessa, josta KalPa ei saanut vetoa aikaan. Aiemminkin olen kiinnittänyt huomiota, että ajoittain jää telineisiin sivuttaisliikkeessä. Onneksi toistaiseksi ei ole vastustaja päässyt liiaksi tuota hyödyntämään.

Tuli muuten Lethe eilettäin Prismassa vastaan ja näytti vähän, että äiti ja toinen vanhempi nainen (täti tms.) oli seurassa, tietenkin Lukko-lippikset päässä. Toivottavasti ovat viikonloppunkin ja saavat kokea vähän parempitunnelmaisen Äijänsuon :)

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Tai jos Lethe on innostunut milfeistä? ;-)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy