Johanna Tukiainen – aikamme sankari

  • 503 840
  • 1 302

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tai sitten se Kola-Olli. Se kävis Tuxun kaa oleen ihqsti.
 

d2uce

Jäsen
J-Tuk vetää aika klassikkolinjalla tällä hetkellä. Kyllähän tuo uskoon tuleminen on melkoista safety peliä, mutta ehkä sekin toimii. Toivoisin pientä luovuutta vuodelle 2009, mikäli mielii otsikoissa pysyvän.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Voi luoja sentään tämä meidän tuksumme.
Seiskan blogissa kirjoitti mm.

- Jumala on antanut meille ihmisille lahjoja, joiden avulla ja niitä oikein käyttämällä voimme auttaa muita kanssa eläjiämme, esimerkiksi parantumaan sairauksista kehittämällä hengityskoneita tai rakentamaan pilvenpiirtäjiä, ynnä muita asioita.

Siis häh? Tuossa lauseessa ei ole mitään järkeä. Lisäksi Tuksu kiittää jumalaa ulkonäöstään. Meillä ei siis ole ainakaan sama jumala. Minun jumalani on ainakin hyvä. Tähä tulee sitten ISO hymiö.
Ai niiin linkki.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tuksu kiittää jumalaa ulkonäöstään.
Kun kuulin tämän "uutisen" tänään radiosta, niin ensimmäinen ajatus oli että voihan Hannu Salama. 60-luvulla Tukiainen olisi nimittäin tuollaisesta lausunnosta saanut vankeustuomion jumalanpilkasta. Jumalan pitäisi olla kaikkivoipa ja tuo on parasta mihin hän pystyy, niin ...no en sano enempää.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuosta tulee ihan mieleen Simon Cowellin loistava kommentti eräälle huonolle laulajalle American Idolissa. Tämä tyttönen kiitteli jumalaa siitä kuinka jumala oli antanut hänelle lauluäänen. Kun Cowell sitten kuuli tytön laulavan niin ensimmäinen kommentti oli "Does he have a return policy?"

Eli ei se aina onnistu sielläkään osastolla... Kai sillä jumalallakin on huonot päivänsä jolloin tulee näitä "maanantaikappaleita"...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Noh niin, nyt se tuli. Viimeinen todistus siitä ettei jumalaa ole olemassa. Dawkinsit, Harrisit ja Hitchensit voivat mennä eläkkeelle. Viimeinen totuus on paljastunut, Johanna Tukiaisen suusta.

Höpöhöpö-kirjan mukaan jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen... huhhuh.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kun kuulin tämän "uutisen" tänään radiosta

Itsekkin kuulin tästä SuomiPopin aamulypsystä. Ei voi kun olla huvittunut uutisesta. Eikös se joku sanonta ole, että kauneus on katsojan silmissä? Itse en kyllä nosta J.T:tä kovin korkealle etsittäessä Suomen kauneinta naista.
Aamulypsyssä kyllä pistävät tukiaista välillä aika halvalla
 
K

kiwipilot

Turhake. Jos ei olisi selvinnyt malariasta, olisi todennäköisesti antanut haastattelun myös ruumisarkusta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Uskomatonta tuubaa tämä ihmistörky on taas suuta etäisesti muistuttavasta, herpesrakkuloiden raiskaamasta ruumiinontelostaan ilmoille päästänyt. Ihmiset rakentaa pilvenpiirtäjiä heikko-osaisten avuksi ja rikkaat käy pinkeissä asuissa ala cárte-paikoissa.

Ei tähän voi muuta kommentoida "What goes around, cames around", kuten Tuksun "älykäs" ja englantia uskomattoman hyvin osaava kaveri jo kuolemattomasti on lausunut.

Vois melkein pistää allekirjoituksen vaihtoon, on tuo taas sen verran vahvaa osaamista.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minun tarvitsi käydä maanpäällinen helvetti läpi ja langeta synteihin useaan otteeseen, päästäkseni suomen tunnetuimman julkkiksen asemaan, jota kautta minun sanoja ja ajatuksiani kuunnellaan. Uskon johdatukseen sattuman sijasta ja siihen, että minulle nauraneet ihmiset eivät naura viimeisenä.

lähde: www.seiska.fi

Spinal Tappia mukaillen...minä päivänä Jumala loi Tukiaisen ja eikö Hän olisi voinut levätä myös tuona päivänä?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Spinal Tappia mukaillen...minä päivänä Jumala loi Tukiaisen ja eikö Hän olisi voinut levätä myös tuona päivänä?

Saattaahan se jumala välillä lepäilläkin... Ja samalla hoitaa hommiaan vähän vasemmalla kädellä jolloin sen päivän luomistyön tuloksena onkin sekundaa... Ei sillä että Johannan kohdalla näin tietenkään olisi päässyt käymään!
 
Myös ulkoinen kauneus on lahja, jota osaan arvostaa. Joskus ehkä liikaakin.


Ei jumalauta! Koska tuo tajuaa, että häntä rumempaa otusta saa etsiä. Täysi turhake, uutta malariaa odotellessa.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Myös ulkoinen kauneus on lahja, jota osaan arvostaa. Joskus ehkä liikaakin.


Ei jumalauta! Koska tuo tajuaa, että häntä rumempaa otusta saa etsiä. Täysi turhake, uutta malariaa odotellessa.

Ookko ite muka paremman näköinen nainen. Et varmana oo, joten ei kannata puhua semmosesta mistä et tiedä mitään.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
En olisi uskonut tähän ketjuun koskaan kirjoittavani, mutta pakko kai se on. En ole vähään aikaan Radio Rockia kuunnellut, mutta pari tuntia sitten autolla ajaessani kokeilin, notta sattuisiko hyvä biisi kohdalle. Ei sattunut, mutta sitäkin hauskempi haastattelu. Tukiainenhan se siellä. En tiedä, oliko tuo vanhan uusinta vai ihan tuoretta matskua, mutta aika uskomatonta meininkiä kuitenkin. Nostan hattua haastattelijalle, ei olisi välttämättä oma pokka kestänyt. Vaikea nostaa mitään yksittäistä juttua esille, kun lopun 10-15 minuuttia oli kokonaisuudessaan niin ällistyttävää tykitystä. Sanotaan nyt näin kohteliaasti, että olen häntä pitänyt kokolailla turhana julkkiksena pelkkien lööppien perusteella, eikä tämä haastattelu ainakaan parantanut ko. julkun imagoa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sama haastattelu on kyseessä, ja aika hyvin Juntunen aukoo jo tuossa alussa. "Paljonkos muuten Dolls-tanssiryhmän tilaaminen maksaa, jos vaikka joku tilaisi esimerkiksi syntymäpäivilleen, vaikka kuusikymppisiinsä?"

Mutta Tukiainen tekee sen silti ihan itse noilla siskokalentereillaan yms. spedeilyillään, joista vääntää juttua aivan pokerilla.

En olisi uskonut itseäni näin ilkeäksi, mutta ei venäjä sentään tuota pysty kuuntelemaan vailla voimakasta myötähäpeää. Ja lopulta räkäistä naurua.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
En olisi uskonut tähän ketjuun koskaan kirjoittavani, mutta pakko kai se on. En ole vähään aikaan Radio Rockia kuunnellut, mutta pari tuntia sitten autolla ajaessani kokeilin, notta sattuisiko hyvä biisi kohdalle. Ei sattunut, mutta sitäkin hauskempi haastattelu.

Pelisilmä oli Radio Rockissa kohdallaan tuon Tukiais-session jälkeen; AC/DC - Whole Lotta Rosie.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivottavasti myös tuo haastattelun loppuosa tulee vielä podcastiksi, oli nimittäin aikamoista komiikkaa jo tuo ykkösosa. Juntunen on siitä hyvä tuollaisissa haastatteluissa että hänellä riittää pokkaa tehdä haastattelua näennäisesti asialliseen sävyyn mutta rivien välistä vittuillen. Esim. Korporaation pojilla se menee herkästi ihan suoraksi vittuiluksi, mutta Juntunen saa nolattua haastattelijansa oikein kunnolla tuolla piilovittuilulla.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Toivottavasti myös tuo haastattelun loppuosa tulee vielä podcastiksi, oli nimittäin aikamoista komiikkaa jo tuo ykkösosa. Juntunen on siitä hyvä tuollaisissa haastatteluissa että hänellä riittää pokkaa tehdä haastattelua näennäisesti asialliseen sävyyn mutta rivien välistä vittuillen. Esim. Korporaation pojilla se menee herkästi ihan suoraksi vittuiluksi, mutta Juntunen saa nolattua haastattelijansa oikein kunnolla tuolla piilovittuilulla.

Aivan, pitikin itse kommentoida että Tuksun onneksi ei ollut Korporaation haastatelussa, tai sitten Tuksu oppi jo ettei kannata antaa aamupoikien haastatella. Viittaan tietenkin siihen kuin uutinen tuli että Ike sai kenkää ja Korporaation pojat soitti Tuksulle ja vitt.. eiku haastatteli.
Juntusen piilovittuilut olivat kyllä loistavia mutta miten nolata joku jos se ei itse tajua sitä?
 

Tunturisusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Juntusen piilovittuilut olivat kyllä loistavia mutta miten nolata joku jos se ei itse tajua sitä?

Todetaan nyt aluksi, että aivan huikeaa! Osaa kaksi odotellessa. Mutta eikö se nolaus ole vielä parempi, jos nolattu on niin imbesilli, ettei edes itse tajua, mikä haastattelijan tarkoitus on.

Tuksu on ilmeisesti ottanut aika hyvin selvää tuosta malariastaan. Puhuu malaria falsicumista, joka kuulemma on harvinainen, ja siihen ilmeisesti olisi joku rokote... Malaria Falciparum, jonka aiheuttaa Plasmodium Falciparum-loinen on yleisin malaria tropiikissa, eikä siihen ole rokotetta vaan estolääkitys. Ja matkanjärjestäjä muka lopettanut matkanmyynnin neidin sairastumisen jälkeen, niin varmaan.

Voi luoja, milloin tuosta oikein päästään lopullisesti? Olisi vaan muuttanut sinne Ruotsiin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös