Johanna Tukiainen – aikamme sankari

  • 503 915
  • 1 302

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Aivan, pitikin itse kommentoida että Tuksun onneksi ei ollut Korporaation haastatelussa, tai sitten Tuksu oppi jo ettei kannata antaa aamupoikien haastatella. Viittaan tietenkin siihen kuin uutinen tuli että Ike sai kenkää ja Korporaation pojat soitti Tuksulle ja vitt.. eiku haastatteli.
Juntusen piilovittuilut olivat kyllä loistavia mutta miten nolata joku jos se ei itse tajua sitä?
Mielestäni se on myös kuulijoiden etu, ettei Tuksu ollut korporaation haastattelussa. Äijillä ei äly ja tilannetaju riitä tällaisiin haastatteluihin. Jätkät heittelee ennalta mietittyjä suoria vittuiluargumentteja suoraan päin näköä ja haastattelut loppuvat yleensä heti kättelyssä kun haastateltava saa tarpeekseen. Juntunen sen sijaan vie Tuksua kuin pässiä narussa antaen itsestään myötätuntoisen ja päällekäymättömän vaikutelman. Samalla saa kuitenkin Tuksun paljastamaan itsestään kaikki "fiksuimmat" puolet kuulijoiden riemuksi.

Korporaation nulikoilla olisi tämän suhteen paljon opittavaa. Äijillä olisi ollut esimerkksi loistava tilaisuus saada medianarsisti Timo TA Mikkonen puhkeamaan omahyväisyyteensä USAn pressanvaalien aikaan. Majuri Mikkonen on aina ko vaalien aikaan niin täynnä tarmoa, että olisi pienellä vedätyksellä päästänyt ulos melkoisen kuulijoita ilostuttaneen vuodatuksen. Korporaation haastiksessa koko homma vesittyi heti alkuunsa, kun Heikelä nimitteli äärimmäisen patrioottista Mikkosta sivariksi.

Toisena esimerkkinä kaksikko moitti typerän vittuilun päätteeksi Paavo Väyrystä huumorintajuttomaksi tylsimykseksi. Paavo kertoi olevansa hyvinkin huumorintajuinen ja pahoitteli ettei siihenastisessa haastattelussa ollut huumoria esiintynyt, vaikka etukäteen oli toisin annettu ymmärtää. Paavolle selkeä selkävoitto kahdesta räkänokasta, jotka luulevat olevansa huomattavan paljon nohevampia kuin todellisuudessa ovat.

Todetaan nyt aluksi, että aivan huikeaa! Osaa kaksi odotellessa. Mutta eikö se nolaus ole vielä parempi, jos nolattu on niin imbesilli, ettei edes itse tajua, mikä haastattelijan tarkoitus on.
Nolaus meni todellakin nappiin. Juntunen hoiti homman vielä niin, että Tuksu nolasi itse itsensä. Juntunen ei sortunut mihinkään asiattomuuksiin, joten jälkikäteenkään ei tarvitse mitään sanktioita odottaa. Yleensähän nämä leidit ovat varsin herkkänahkaista sakkia ja vaatimassa ties millaisia korvauksia, jos heitä kohtaan ollaan asiattomia.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nuo Korporaation haastattelutkin on joskus ihan hauskoja mutta kavereiden tyyli on niin päällekäyvä että yleensä eivät saa kovin paljoa irti haastateltavista vaan seurauksena on esim. luuri korvaan. Juntunen vetää tuon Tuksun haastattelun kyllä niin nappiin että 10 pistettä hänelle siitä! Vetää tosiaan Tuksua kuin pässiä narussa ja antaa tämän hoidella itse itsensä nolaamisen, johdattelee vaan aina hienovaraisesti uuteen miinaan. En ole mitenkään suuri Juntusen fani mutta tuo on kyllä kympin arvoista työtä!
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ai saatana! Tuo "Kristillisten arvojen mukaan tehty kalenteri" on kyllä ihan hervoton!
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Jos kalenterissa ei näy kristillisesti hoidettu puutarha niin melkein voisi suosiolla ottaa vain kymmenen kappaleen painoksen.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuksu on ilmeisesti ottanut aika hyvin selvää tuosta malariastaan. Puhuu malaria falsicumista, joka kuulemma on harvinainen, ja siihen ilmeisesti olisi joku rokote... Malaria Falciparum, jonka aiheuttaa Plasmodium Falciparum-loinen on yleisin malaria tropiikissa

Ehkä Tuksu on googlettanut tuon "falsicum" sanan ja, kun ei tietoa löytynyt niin tottakai se silloin on harvinainen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuksu ja osa III!

Helmenä tuossa haastattelussa: "mä en oo semmonen ihminen, että hinnalla millä hyvänsä julkisuuteen...".

Huh huh mitä juttua! On se kyllä varmaan ihan käsittämätön maailma missä tuo ihminen elää... Ja edelleen pisteet Juntuselle helvetin hienosti hoidetusta haastattelusta! "Eiks se oo aika rankkaa pitää ittensä koko ajan riittävän hyvässä kunnossa?" kun kyseli Tuksulta Playboy-kuvauksista... Priceless!
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Jos kalenterissa ei näy kristillisesti hoidettu puutarha niin melkein voisi suosiolla ottaa vain kymmenen kappaleen painoksen.

Kristillisellä otteella laadituissa puutarhakuvissa tulisi näkyä palavia pensaita. Kuumaa tavaraa, siis.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Ai saatana! Tuo "Kristillisten arvojen mukaan tehty kalenteri" on kyllä ihan hervoton!

Näin ne 10 ekaa kuvaa nyt, ja taattua tuksutavaraa. Ekassa kuvassa on kaksi sisarusta jotka ovat palaneet rapujen värisiksi, ja loput ovat samaa sontaa kuin ennenkin eri taustalla varustettuna. Eikä kyllä huomaa että mitenkään olisi malaria hoikentanut. Mutta lisänä näyttäisi että tämä "famous playboy girl" Julia olisi ottanut myös 10 kiloa lisää painoa repertuaariinsa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näin ne 10 ekaa kuvaa nyt, ja taattua tuksutavaraa. Ekassa kuvassa on kaksi sisarusta jotka ovat palaneet rapujen värisiksi, ja loput ovat samaa sontaa kuin ennenkin eri taustalla varustettuna. Eikä kyllä huomaa että mitenkään olisi malaria hoikentanut. Mutta lisänä näyttäisi että tämä "famous playboy girl" Julia olisi ottanut myös 10 kiloa lisää painoa repertuaariinsa.

Näkyykö nämä kristilliset arvot jotenkin siinä kalenterissa?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Näin ne 10 ekaa kuvaa nyt, ja taattua tuksutavaraa. Ekassa kuvassa on kaksi sisarusta jotka ovat palaneet rapujen värisiksi, ja loput ovat samaa sontaa kuin ennenkin eri taustalla varustettuna. Eikä kyllä huomaa että mitenkään olisi malaria hoikentanut. Mutta lisänä näyttäisi että tämä "famous playboy girl" Julia olisi ottanut myös 10 kiloa lisää painoa repertuaariinsa.
Linkkejä kehiin heti! On vähintäänkin kohtuullista, että pääsemme koko joukolla nauttimaan Johannan kristillisistä arvoista. Tämän päivän lamassa pyörivässä yhteiskunnassa on tärkeätä, että jokainen halukas saa lohtua ahdistukseensa kristillisistä arvoista.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Päivän iltasanomissa Johanna kertoo, että demonit vaivaavat häntä. "oudot näyt" piinaavat. Jep jep ja sitä rataa.
Kuinkahan paljon tästäkin uutisesta on tuksu saanu tuohta.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Päivän iltasanomissa Johanna kertoo, että demonit vaivaavat häntä. "oudot näyt" piinaavat. Jep jep ja sitä rataa.
Kuinkahan paljon tästäkin uutisesta on tuksu saanu tuohta.

Olin juuri tulossa postaamaan samaa linkkiä, mutta Tampereen poeka kerkesi ensin. Siis jumalauta. Jos mun elämässä sattuisi ja tapahtuisi noin paljon, olisin jo hakeutunut lataamoon hiukan relaamaan ja lepäämään.
Itseasiassa vähän ihmetyttää ettei kukaan ole vielä tarjonnut/pakottanut Tuksulle terapiaa.
 

Pure

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
No perkele. Olin juuri itsekin tulossa postaamaan tätä.

Voi Johanna pientä :(
 
Jatkuvasti jaksaa kummastuttaa kuinka kaikki mitä ihmeellisimmätkin asiat sattuvat aina Julia siskollekin. Taitaa olla ihan viinapiruja mitä siellä Tukiaisen tytöille näyttäytyy. Ei kannattaisi lipittää tolkuttomasti niitä viiden markan kuoharipullojakaan. X-files kamaa.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Nyt tuksun asuntoon tarvitaan Fox Mulder ja Dana Scully! Alkaa mennä jo liian uskomattomaksi nämä "Miss Piggy:n" seikkailut. Kaikkea sitä ihminen keksii saadakseen rahaa. Tai tämän kyllä ymmärtää, kun katsoo tuksun verotietoja viime vuodelta.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Alan tulla siihen lopputulokseen, että tuksu on nähnyt itsensä aamulla halpiskuoharikanuunassa peilin kautta alasti. Kyllä siinä vaiheessa jo itsekkin alkaisi uskomaan demoneihin.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
-Mulla on todella tiukka manageri, joka katsoo kaiken, mitä teen. Samoin mulla on tosi kova juristi, Johanna väläyttää

Olisikohan tämä "tiukka" manageri esim. Nykäsen ex-manageri Sierra?

Mahtaa olla vitun tiukka manageri kun päästää tämän urpon laukomaan tuollaisia lehteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös