Mielestäni se on myös kuulijoiden etu, ettei Tuksu ollut korporaation haastattelussa. Äijillä ei äly ja tilannetaju riitä tällaisiin haastatteluihin. Jätkät heittelee ennalta mietittyjä suoria vittuiluargumentteja suoraan päin näköä ja haastattelut loppuvat yleensä heti kättelyssä kun haastateltava saa tarpeekseen. Juntunen sen sijaan vie Tuksua kuin pässiä narussa antaen itsestään myötätuntoisen ja päällekäymättömän vaikutelman. Samalla saa kuitenkin Tuksun paljastamaan itsestään kaikki "fiksuimmat" puolet kuulijoiden riemuksi.Aivan, pitikin itse kommentoida että Tuksun onneksi ei ollut Korporaation haastatelussa, tai sitten Tuksu oppi jo ettei kannata antaa aamupoikien haastatella. Viittaan tietenkin siihen kuin uutinen tuli että Ike sai kenkää ja Korporaation pojat soitti Tuksulle ja vitt.. eiku haastatteli.
Juntusen piilovittuilut olivat kyllä loistavia mutta miten nolata joku jos se ei itse tajua sitä?
Korporaation nulikoilla olisi tämän suhteen paljon opittavaa. Äijillä olisi ollut esimerkksi loistava tilaisuus saada medianarsisti Timo TA Mikkonen puhkeamaan omahyväisyyteensä USAn pressanvaalien aikaan. Majuri Mikkonen on aina ko vaalien aikaan niin täynnä tarmoa, että olisi pienellä vedätyksellä päästänyt ulos melkoisen kuulijoita ilostuttaneen vuodatuksen. Korporaation haastiksessa koko homma vesittyi heti alkuunsa, kun Heikelä nimitteli äärimmäisen patrioottista Mikkosta sivariksi.
Toisena esimerkkinä kaksikko moitti typerän vittuilun päätteeksi Paavo Väyrystä huumorintajuttomaksi tylsimykseksi. Paavo kertoi olevansa hyvinkin huumorintajuinen ja pahoitteli ettei siihenastisessa haastattelussa ollut huumoria esiintynyt, vaikka etukäteen oli toisin annettu ymmärtää. Paavolle selkeä selkävoitto kahdesta räkänokasta, jotka luulevat olevansa huomattavan paljon nohevampia kuin todellisuudessa ovat.
Nolaus meni todellakin nappiin. Juntunen hoiti homman vielä niin, että Tuksu nolasi itse itsensä. Juntunen ei sortunut mihinkään asiattomuuksiin, joten jälkikäteenkään ei tarvitse mitään sanktioita odottaa. Yleensähän nämä leidit ovat varsin herkkänahkaista sakkia ja vaatimassa ties millaisia korvauksia, jos heitä kohtaan ollaan asiattomia.Todetaan nyt aluksi, että aivan huikeaa! Osaa kaksi odotellessa. Mutta eikö se nolaus ole vielä parempi, jos nolattu on niin imbesilli, ettei edes itse tajua, mikä haastattelijan tarkoitus on.