Mainos

Johan Pennerborn JYPin päävalmentajana

• 107 153
  • 953

Zen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Luulen että ulkomaalaisen valmentajan on vaikeampi vaikuttaa tuleviin pelaajiin, ihan maasta riippumatta. Johtuen yksinkertaisesti siitä, ettei se varmasti tunne pelaajia riittävän hyvin. Jos Penneltä kyselty ennen kautta vaikka mestis hankinnoista, niin tuskin osannut paljoa nimiä kertoa. Eikä varmaan valmennusryhmän kasaaminen ole helppoa jos ei kotimaasta tuo tuttujaan.

Tässähän sitten tarvittaisiin todella pätevää joukkueen kasaajaa(UTJ), joka ymmärtää valmentajan tarpeet ilman annettuja nimiäkin. Ei nämä tietenkään mitään esteitä menestykseen ole, mutta varmaan jotain vaikutusta on.

kiekkomagna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Barca
Joulutodistus Pennelle asteikolla 4-10 annan 5+. Muutamia nuoria pelaajia on saatu nostettua esiin, mutta peliesitykset heikkoja. Vaikea tietenkin arvioida mihin tällä materiaalilla pääsee, mutta koko prosessi on ollut niin jähmeää, että ei kovin hyvää arvosanaa saa. Koko JYP ollut valtava pettymys - taas kerran. Toivottavasti kevätkaudella homma alkaa toimimaan. Ja tässä siis arvioitu koko tätä puoliskoa, ei mitään kuntopuntaria 5-, 10- ottelun tms.
Itse olen aikalailla samoilla linjoilla, vaikka nyt tuloskunto onkin ollut parempaan päin. Silti varsinkin akkukauden suorittaminen oli alaarvoista. Meni aivan liian kauan, että siellä alkoi näkymään edes jonkinlaista toisteisuutta ja samalla tuntuu, että valitettavan monen pelaajan taso on ns dropannut pykälän alaspäin.

Toivottavasti olen väärässä, mutta pahoin pelkään, että sama epäselvyys jatkuu koko loppukauden ajan ja poffit jää haaveeksi, vaikka materiaalin puolesta sinne pitäisi olla saumat.

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse olen aikalailla samoilla linjoilla, vaikka nyt tuloskunto onkin ollut parempaan päin. Silti varsinkin akkukauden suorittaminen oli alaarvoista. Meni aivan liian kauan, että siellä alkoi näkymään edes jonkinlaista toisteisuutta ja samalla tuntuu, että valitettavan monen pelaajan taso on ns dropannut pykälän alaspäin.

Toivottavasti olen väärässä, mutta pahoin pelkään, että sama epäselvyys jatkuu koko loppukauden ajan ja poffit jää haaveeksi, vaikka materiaalin puolesta sinne pitäisi olla saumat.

Näin pelkään itsekin ja tuntuu että ollaan niin paljon jäljessä noita playoffviivan yläpuolella olevia joukkueita pelillisesti. Ehkä olen väärässä, mutta sellainen tunne on. Toisaalta, joku vahvistus saattaisi tuoda koko joukkueelle boostia ja uskoa tekemiseen. Mitään ei olla vielä menetetty ja paljon olisi pisteitä jaossa.

MiksaK

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meni aivan liian kauan, että siellä alkoi näkymään edes jonkinlaista toisteisuutta ja samalla tuntuu, että valitettavan monen pelaajan taso on ns dropannut pykälän alaspäin.
Niin, joku syyhän niille Heiskasen potkuille oli.
Kuinka paljon annettiin pelaajat tunteville siimaa pelitavallisissa asioissa. Kovasti samanlaista hauskuutta tuo syksy oli kuin viime kevätkin eikä pelissä juuri näkynyt niitä Pennerbornin haastatteluissa mainitsemia asioita kuin nyt ihan viime aikoina satunnaisesti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy