Johan Motin, HIFK

  • 130 522
  • 803

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Piti kaivaa tämä ketju aina neljänneltä sivulta. Kevät lähenee ja Motin alkaa vertyä. Erinomainen syöttö Pihlströmin voittomaaliin ja muutenkin Mo oli tänään isäntänä paikalla. Erityispisteet Jämsenin alistamisesta sekä toiminnasta, kun Blood ja Tyrväinen ottivat Kapteenia turhan kovaa laidan lähellä. Mo luisteli vaan tilannetta kohti ja kunnon kanukkityyppisellä poikittaisella ensimmäistä vastaantullutta Pelicans pelaajaa muikkari kroppaan. Sytyn.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä olen rakastanut Motinia kaikki nämä vuodet. Myös silloin, kun moni ei diggaillut yhtään. Jos jotain tarinaa halutaan tälle kaudelle korostaa, kun Kannua jahdataan, yksi erittäin merkityksellinen tavoite olisi hoitaa Mo:lle Kannu. Koska uskon, että HIFK on ihan aidosti Motinin ja hänen perheensä sydämissä. Ja näin hienon ja tyylikkään teräsmiehen tarina ansaitsisi arvoisensa lopun.

Itse ihmettelen, että vieläkö oikeasti löytyy joku, joka ei ymmärrä, että Johan Motinin kanssa ei pelleillä?
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Minä olen rakastanut Motinia kaikki nämä vuodet. Myös silloin, kun moni ei diggaillut yhtään. Jos jotain tarinaa halutaan tälle kaudelle korostaa, kun Kannua jahdataan, yksi erittäin merkityksellinen tavoite olisi hoitaa Mo:lle Kannu. Koska uskon, että HIFK on ihan aidosti Motinin ja hänen perheensä sydämissä. Ja näin hienon ja tyylikkään teräsmiehen tarina ansaitsisi arvoisena lopun.

Itse ihmettelen, että vieläkö oikeasti löytyy joku, joka ei ymmärrä, että Johan Motinin kanssa ei pelleillä?

Aika osuvasti kiteytetty omat ajatukset Motinista! Hieno pelaaja ja hieno mies!
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Minä olen rakastanut Motinia kaikki nämä vuodet. Myös silloin, kun moni ei diggaillut yhtään. Jos jotain tarinaa halutaan tälle kaudelle korostaa, kun Kannua jahdataan, yksi erittäin merkityksellinen tavoite olisi hoitaa Mo:lle Kannu. Koska uskon, että HIFK on ihan aidosti Motinin ja hänen perheensä sydämissä. Ja näin hienon ja tyylikkään teräsmiehen tarina ansaitsisi arvoisensa lopun.

Itse ihmettelen, että vieläkö oikeasti löytyy joku, joka ei ymmärrä, että Johan Motinin kanssa ei pelleillä?
Tähän isosti vahva sama.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Huomasin että on matkalla kohti ensimmäistä maalitonta kauttaan Liigassa. Vielä on reilut kolme matsia aikaa!
Mauno Ahosen hengessä on säästänyt maalinsa pudotuspeleihin. Sehän meille kelpaa.
 

Topmachine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä jossain niissä vetäsee siniviivalta byyrin.
Saa ottaa talteen.
onhan Johan jo pari maalia tehnytkin mutta ne on merkattu molemmissa tapauksissa maskissa olleelle (esim. oulussa Ikoselle kun osui housuihin) Eikä tällä kaudella ole lähtökohtaisesti näyttänyt maalia edes hakevan vaan pyrkinyt toimittamaan ohjureita kuten nyt sitten onnistui hienosti Nättiselle antamaan kookoo:ta vastaan ja siitä voittomaali taululle.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
onhan Johan jo pari maalia tehnytkin mutta ne on merkattu molemmissa tapauksissa maskissa olleelle (esim. oulussa Ikoselle kun osui housuihin) Eikä tällä kaudella ole lähtökohtaisesti näyttänyt maalia edes hakevan vaan pyrkinyt toimittamaan ohjureita kuten nyt sitten onnistui hienosti Nättiselle antamaan kookoo:ta vastaan ja siitä voittomaali taululle.
Jep, juuri tuo Oulun maali niin väitän kyllä että se oli Johanin maali oikeasti mutta se vaan huudettiin Ikoselle ja Johania tämä ei haittaa. Itse en ainakaan mistään kuvakulmasta nähnyt että olisi osunut Ikoseen.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Tilastojen valoissa (tällä kaudella) kovempi pakki ja pistemies kuin Lindbohm. Petterillä toki enemmän maaleja. Vähän turhan paljon saa Motin kuraa niskaan, oivallinen stay-at-home pakki.

Todellakin ihan liikaa saa kuraa niskaansa!

"Ei kannata kattoo vaan niitä tilastoja" Niilot aina tästä muistuttaa.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Onhan Motinilla uransa kovin kausi menossa pisteiden valossa! Enemmän pisteitä kun Kaskimäellä ja Ikosella :D joo tiedän, heillä pelejä vähän vähemmän
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liian isossa roolissa, kuten Kotkansalo. Motinille sopi se 7 pakin paikka ja siihen kuuluvat hajavaihdot. Mutta minkäs teet, ei tuolta parhaimmassakaan tapauksessa tule kuin enää Sund takaisin kokoonpanoon.
 

Kara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Motin on edelleenkin käyttökelpoinen peruspakki, joka mahtuisi jokaisen liigajoukkeen kokoonpanoon oikein roolitettuna, eli 6-7 pakiksi. Hän vaatii vaan vierelleen leftin puolen kiekollisen pakin, jotta pääsee käyttämään omia vahvuuksiaan. Vaikka plusmiinus ei kaikkea kerrokkaan, niin +93 kuuden kauden aikana ei tule vahingossa.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harvoin näkee ammattikiekkoilijaa jonka rannarilaukaus lepattaa ilmassa max 3 metriä ja menee yhtä monta metriä ohi ellei ole jo ehtinyt osua ensimmäiseen vastustajaan. Motiniin oikeastaan tiivistyy HIFK:n pakiston liike ja kiekollinen osaaminen.
Nykypäivänä kun pakkien pitäisi osata tehdä muutakin kuin purkuja omista.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Motinilla oli kuitenkin kolmannessa erässä syötöt 22/22. Oli siinä vaiheessa jengin paras.
Kukahan hitto näitäkin tilastoi? Ei voi pitää paikkaansa. Olen aivan varma, että Motinille tuli vähintään yksi harhasyöttö, koska siitä kaverille tokaisin kun tuli pyöriteltyä päätä IFK:n puukätisille pakeille. Uskon, että enemmänkin harhasyöttöjä osui matkaan kuin vain tämä yksi. Ei Motinin peli näyttänyt siltä, että 21/22 syötöistä olisi mennyt omille.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kukahan hitto näitäkin tilastoi? Ei voi pitää paikkaansa. Olen aivan varma, että Motinille tuli vähintään yksi harhasyöttö, koska siitä kaverille tokaisin kun tuli pyöriteltyä päätä IFK:n puukätisille pakeille. Uskon, että enemmänkin harhasyöttöjä osui matkaan kuin vain tämä yksi. Ei Motinin peli näyttänyt siltä, että 21/22 syötöistä olisi mennyt omille.
Motinin kohdalla tilastokaverin on vaikea erottaa laukausta ja syöttöä toisistaan, joten tällaisia virheitä tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös