Stadin kundi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Luulen että Harju on kyllä ihan pelimies mut kyl mullakin alkaa pikku hiljaa tulemaan tuntumaan että väärä liiga tää on sille. Toi flegmaattinen pelityyli on jotain millä voi vielä pärjätä suomen tai ruotsin liigoissa mut ei KHL:ssä. Tuolla pitää jatkuvasti esim laitakahinoissa sohia, hakata, huitoa ja TAISTELLEN tehdä kaiken sen eteen että saa kiekon omalle tiimille mutta tuo taisteluinto näyttäisi puuttuvan kokonaan Harjulta. Enpä muista ainakaan nähneeni tuollaista tsemppiä tältä henkilöltä vaan yleensä kaksinkamppailut päättyy tappioon, mikä sekään ei olisi niin paha jos ei heti luovuttaisi siihen vaan hyökkäisi uudelleen kimppuun ja sillä osoittamaan halun kilpailla pelipaikasta.
Toisaalta...edelleen ennen kun parempaakaan ei löydy niin voi Harju pakollisia jämä-minuutteja kentällä käydä kääntymässä ja mielellään näkisin sitä kautta sitten sellaisia onnistumisia jotka kääntää mun pään.
Toisaalta...edelleen ennen kun parempaakaan ei löydy niin voi Harju pakollisia jämä-minuutteja kentällä käydä kääntymässä ja mielellään näkisin sitä kautta sitten sellaisia onnistumisia jotka kääntää mun pään.