Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
En minä katsonut vain noita vaan toin tuonkin puolen tuossa esille nyt kausi on taputeltu. Kumma homma, että vaikuttaa siltä, ettei Backlundia oikein saakaan soimata kuin ihan vähäsen tai mieli pahoittuu.Tilastot ovat heikko lähtökohta ja aika puusilmäistä katsoa vain noita. Karhunen torjui pelaamisaan otteluissa vain kolmessa 30 tai yli laukausta. Backlund viidessätoista.
Backlund torjui myös yli kolme kertaa enemmän pelejä. Eikä se aina mene niin, että jos on 35 laukausta, niin peli olisi jotenkin paljon pahempi kuin joku 20-29 torjunnan peli, joka saattaa olla itse asiassa pahempikin peli.
Teet sen kuitenkin itsekin. Kaksoisstandardin porisijat ovat niitä vekkuleimpia. Ja kuten jo sanoin, pelillisten näyttöjen lisäksi tilastot sanovat tuota.Ylipäätään tällainen tilastollinen kikkailu on kyllä niin paljon pois jääkiekosta kuin olla ja voi.
Ai minä "naulitsen" Backlundin vain siksi, että ennakkoasenne oli miestä vastaan? Etkö todellakaan näe pelillisiä syitä sille, että Backlund ei joidenkin mielestä todellakaan onnistunut. Puhut monessa kohtaa niin ristiin, että on melko kummallista yrittää keskustella kanssasi. Kuten jo näytin ja kerroin, niin kehuttu on, kun aihetta on ollut, joten noissa lausumissasi on kovin paljon mutua ja suorastaan valetta.Mutta on naurettavaa, että vain yksi mies naulitaan kaudesta, ja vain siksi että jo alusta asti ennakkoasenne oli miestä vastaan.
Edelleen, 28 peliä eikä yhtään nollapeliä ja lopun mahalasku "kruunasi" kaiken. No se siitä, onneksi Backlundista päästään nyt. Tuskin Backlund edes kehtaisi noilla näytöillä Oulussa jatkaa. Paine onnistua tuollaisen fiaskon jälkeen olisi liian kova.