Joel Armia

  • 1 567 351
  • 5 050

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Katselin nuo Cassidyn ja Armian pelin jälkeiset haastattelut ja molemmista sai sellaisen käsityksen että käsi on vaivannut pitkään ja ilmeisesti juurikin viimeisimissä peleissä Joppe alkanut luottamaan siihen ja uskaltanut mennä tilanteisiin, ja kehitystä on alkanut tapahtumaan, myös ihan HFboardsin mukaan Joppe olisi peliään alkanut parantamaan vasta ihan viime aikoina?

Totta tosiaan onhan tämä kausi pettymys ollut lähinnä kehittymisen suhteen, mutta realiteetit huomioiden ilman loukkaantumistakin ei tältä kaudelta vielä suurta läpimurtoa voinut odottaa.
 

SampoHoitaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suurin osa meistä "fanipojista" on nähnyt Armialta pitkästi toista sataa peliä joten meidän todellisuuden tajumme Armien suhteen saattaa olla eri tasoa kuin sinulla joka käyt täällä muutaman kuukauden välein huutamassa asennevammasta.

Se ei tarkoita, että he olisivat oikeassa tai minä väärässä. Olen itsekin seurannut Armiaa tiiviisti.

Jatkoajassa Armiasta on keskusteltu kohta neljä vuotta ja keskustelu on sisältänyt kaikki mahdolliset vivahteet. Jos viitsisit vähänkään perehtyä asiaan, huomaisit että esittämäsi väitteet porilaisten sokeudesta Armian suhteen eivät pidä paikkaansa.

Jos viitsisin vähän perehtyä asiaan? Olet itse loistava esimerkki. Aina, kun pienikin negatiivinen kommentti tulee Armiaa suuntaan, olet ensimmäisenä kiirehtimässä ja korjaamassa näkemystä. Koskaan et ole Armiaa kritisoinut. Sen vuoksi en pidä "asiantuntevuuttasi" validina. Et osaa katsoa asiaa objektiivisesti. Minä olen tuonut esille Armian vahvuudet ja lahjat, olen myös kehunut silloin kun onnistumisia on tullut. Näet vain punaista, kun esitän mielipiteeni. Tämän vuoksi et pysty näkemään positiivisia asioita, jotka olen maininnut.

Se, että sinun "mielipiteesi" otetaan "tunteikkaasti" vastaan johtuu siitä että mielipiteesi on aina sama ja siitä että sama mielipide on kuultu ylipäätään noin sata muutakin eri kertaa. Et toisin sanoen tuo keskusteluun uutta sisältöä etkä esitä kovinkaan omaperäistä kritiikkiä Armiaa kohtaan.

En ole ainoa joka tämän näkemyksen on esittänytja sinä taas et esitä kritiikkiä laisinkaan, se on sinun ongelmasi.

Aina kun Armian veivit eivät onnistu ja tehoja ei tule, alkaa louskutus asennevammasta. Sitten kun onnistuvat ja tehoja tulee, on asenne ilmeisesti kunnossa?

Olen maininnut myös Armian onnistumisista, lue sitä viestihistoriaa. Olen aikaisemminkin sanonut, että Armia ei käytä kokonaista potentiaaliaan kentällä hyödyksi. Sinäpä sen sanoit. Hyvän ja huonon pelin ero on kuin yöllä ja päivällä. Tuntuu, että mies pelaisi kunnolla silloin kun huvittaa. tällaisia ikuisia lupauksia on nähty mielin määrin. Pelaajatyypillä lahjat riittävät tiettyyn pisteeseen, mutta homma jää työnteosta kiinni - toivon, että Armia ei ole tällainen pelaaja.

Myös tuo fanipoika - kortti on käytetty sata kertaa ja on oikeasti aika väsyttävä.

Se on täysin paikkaansa pitävä, olet malliesimerkki.

Heh, on tämä uskomatonta. Ihan kuin muurahaispesää kepillä tökkisi. Tulkaa nyt kaikki muutkin puolustelemaan - osoittakaa minut oikeaksi, ainakin tässä fanipoika asiassa vaikka olisinkin asennekysymyksessä väärässä. Sitä voin toki olla, kuten jo mainittu.
 
Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Alle 20-vuotiaiden MM-kisat Kanadassa 2011-12

Tuossa linkki yksittäiseen viestiini lähes kahden ja puolen vuoden taakse. Siinä on tiivistettynä U20-kisojen Suomi-Yhdysvallat otteluseurannan parhaat palat. Armia teki kyseisessä ottelussa kaksi maalia, joista toinen oli voittomaali.

Tuon viestin lainauksiin kiteytyy se, mitä nämä neljä vuotta isossa kuvassa pitävät sisällään "kriitikoiden toimesta".

Sieltä löytyy myös nimimerkki Steegil suurine viisauksineen.
 

SampoHoitaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Alle 20-vuotiaiden MM-kisat Kanadassa 2011-12

Tuossa linkki yksittäiseen viestiini lähes kahden ja puolen vuoden taakse. Siinä on tiivistettynä U20-kisojen Suomi-Yhdysvallat otteluseurannan parhaat palat. Armia teki kyseisessä ottelussa kaksi maalia, joista toinen oli voittomaali.

Tuon viestin lainauksiin kiteytyy se, mitä nämä neljä vuotta isossa kuvassa pitävät sisällään "kriitikoiden toimesta".

Sieltä löytyy myös nimimerkki Steegil suurine viisauksineen.

Ymmärrät varmasti, että tuollaisessa pelinseurantaketjussa nimimerkit heittävät kaikenlaista ilmoille, kaikenlaisista pelaajista tunnepuuskissa. Ymmärrät varmasti myös, että samanlainen lista "törkeyksiä" voitaisiin löytää samasta ketjusta myös muiden pelaajien huonoista suorituksista. Päätit kuitenkin keskittyä Armiaan ja otit vain häntä koskevan kritiikin silmälasin alle. Olethan porista kotoisin, eikä Armiaa pidä kritisoida.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
... Olethan porista kotoisin, eikä Armiaa pidä kritisoida.

Kannattaa nyt tutustua hieman paremmin Ässäfanien kirjoitteluun Armiasta, ennen kuin teet itsestäsi hölmön. Armia on saanut oman osansa arvostelusta ja kritiikistä. Hän nyt pelannut ensimmäisen kauden AHL:ssä ja käsittääkseni homma on lähtenyt toimimaan keväällä. Käsittääkseni kysymys ei ole flopista vaan normaalista tiestä kohti NHL:ää.
 

Tuamas

Jäsen
Käsivamma on konkreettisesti haitannut pelaamista lähes koko kauden, josta syystä en ole juuri huolissani Armian alhaalla pysymisestä.

Ja Armian puolustustyöskentelyä kritisoivat eivät liene seuranneet Armian viimeistä liigakautta, jolloin erityisesti pleijareissa hän oli Ässien selvästi paras pelaaja puolustuksellisesti.
 

SampoHoitaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kannattaa nyt tutustua hieman paremmin Ässäfanien kirjoitteluun Armiasta, ennen kuin teet itsestäsi hölmön. Armia on saanut oman osansa arvostelusta ja kritiikistä. Hän nyt pelannut ensimmäisen kauden AHL:ssä ja käsittääkseni homma on lähtenyt toimimaan keväällä. Käsittääkseni kysymys ei ole flopista vaan normaalista tiestä kohti NHL:ää.

Olen varsin hyvin tietoinen palstan sisällöstä. Et voi kuitenkaan kieltää, etteikö tällaista fanipoika-kultturia täällä olisi ollut aikaisemmin havaittavissa. En tietenkään väitä, että kaikki sitä harrastaisivat.Mielestäni Toejoen Veikon kirjoitus oli hyvä esimerkki asiasta. Osa nimimerkeistä kuvittelee, että Armian osalta on jokin ajojahti käynnissä, vaikka kritiikkiä esitetään kaikista!

Ja vielä Armian tilanteesta. Olen samaa mieltä. Mitään ei ole vielä menetetty ja kaikki avaimet on omissa käsissä. Nyt kesä kovaa treenia ja ensi kaudella yrittämään breikkaamista uudestaan. Toivottavasti ei tule enää lisäloukkaantumisia.
 
Ymmärrät varmasti, että tuollaisessa pelinseurantaketjussa nimimerkit heittävät kaikenlaista ilmoille, kaikenlaisista pelaajista tunnepuuskissa.
Tuo otteluseurantaketju kuten nuorten kisaketjut tuolloin ja sen jälkeen ovat varsin merkittävästi täyttyneet Armiaa dissaavista viesteistä. Steegilin viimeinen viesti oli kaiken kruunu. Ensin huudetaan tuntitolkulla paskaa ja sitten, kun jätkä tekee voittomaalin, se on vahinko tai tuuria. Harva nuorten maajoukkuepelaaja on saanut tällä palstalla samalla tavalla paskaa niskaansa kuin Armia.

Ymmärrät varmasti myös, että samanlainen lista "törkeyksiä" voitaisiin löytää samasta ketjusta myös muiden pelaajien huonoista suorituksista.
Ei voitaisi. Armia on tuolla listalla selkeästi kärjessä.

Päätit kuitenkin keskittyä Armiaan ja otit vain häntä koskevan kritiikin silmälasin alle. Olethan porista kotoisin, eikä Armiaa pidä kritisoida.
Keskityin Armiaa, koska "kritiikki" oli puusilmäistä paskaa, jonkalaista ei kukaan toinen saanut osakseen. Tottakai Armiaa voi kritisoida, mutta tuo viesti tiivistää isossa kuvassa sen, millaista tämä kritiikki on vuosikaudet ollut.
Sanoiksi kiteytettynä: "Kriitikot" ovat päättäneet, että Armia on paska. Perusteet keksitään sitten tapauskohtaisesti. Sitten, kun nämä perusteet ammutaan alas, "kriitikot" ovat vähän aikaa hiljaa ja keksivät mielessään uudet perusteet.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Mielestäni Toejoen Veikon kirjoitus oli hyvä esimerkki asiasta. Osa nimimerkeistä kuvittelee, että Armian osalta on jokin ajojahti käynnissä, vaikka kritiikkiä esitetään kaikista!...

Ei Armian osalta mitään ajojahtia ole käynnissä, mutta sinulle Armia näyttää olevan jonkin näköinen, jos ei nyt pakkomielle niin ainakin voimakas mielenkiinnon kohde. Ja nimenomaan negatiivisessa mielessä.
 

SampoHoitaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Keskityin Armiaa, koska "kritiikki" oli puusilmäistä paskaa, jonkalaista ei kukaan toinen saanut osakseen. Tottakai Armiaa voi kritisoida, mutta tuo viesti tiivistää isossa kuvassa sen, millaista tämä kritiikki on vuosikaudet ollut.
Sanoiksi kiteytettynä: "Kriitikot" ovat päättäneet, että Armia on paska. Perusteet keksitään sitten tapauskohtaisesti. Sitten, kun nämä perusteet ammutaan alas, "kriitikot" ovat vähän aikaa hiljaa ja keksivät mielessään uudet perusteet.

Armialla ei ole mitään erityistä vihajoukkoaan perässä. Kyllä sitä kritiikkiä saa antaa, jos peliesitykset ovat huonoja. Ihan yhtälailla sitä annetaan muillekin. Pointtini oli siinä, että tuollaisissa ketjuissa aika usein kirjoitellaan mitä sattuu. Varsinkin kuin peli on käynnissä, jos joku mokaa, seuraa siitä välittömästi paskamyrsky. Mieti, jos Lindell vetää nilkkarallit viivassa ja siitä seuraa maali? Mikä mahtaa olla noiden viestien sisältö?

Yksinkertaistaen, ei noista pidä vetää mitään sellaisia johtopäätöksiä, että Armiaa nyt vaan vihataan enemmän kuin jotain toista pelaajaa. Kritiikki on kritiikkiä. Ja kyllä, tuollaisten ketjujen sisältö on usein asiatonta.

Tämä on mielenkiintoinen ilmiö Armian kohdalla.
 

SampoHoitaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei Armian osalta mitään ajojahtia ole käynnissä, mutta sinulle Armia näyttää olevan jonkin näköinen, jos ei nyt pakkomielle niin ainakin voimakas mielenkiinnon kohde. Ja nimenomaan negatiivisessa mielessä.

Armia on pelaajatyypiltään hyvin mielenkiintoinen.

Poikkeuksellisen lahjakas ja isokokoinenkin vielä. Todella epätyypillinen suomalaiseksi pelaajaksi. Heti, kun Armia breikkasi liigassa, niin mielenkiintoni heräsi. Siitä lähtien olen melko tiiviisti otteita seurannut. Katso viestihistoriaa, kyllä sielä niitä kehuja on. Takerrutte ainoastaan esittämääni kritiikkiin.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
... Katso viestihistoriaa, kyllä sielä niitä kehuja on. Takerrutte ainoastaan esittämääni kritiikkiin.

En kyllä jaksa sinun viestihistoriaasi lähteä selaamaan, muistan vaan omat vääntöni dissonassen kanssa viime syksyltä ja olit silloin häntä komppaamassa. Jos kehuja löytyy, niin laita ihmeessä esille.
 

SampoHoitaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
1.3.2013

Jep,

Kuten joku mainitsi, niin liian usein heikot esitykset otetaan tapetille, eikä hyviä noteraata laisinkaan.

Nyt on Armia kyllä pelannut viimeiset kymmenen peliä aivan huikeaa jääkiekkoa. Oman pään velvoitteet ovat jopa alkaneet kiinnostaa? Mitäs helvettiä? Turhat syötöt ja nepit (on niitä vieläkin, mutta tulee pelaajatyypin mukana) ovat jääneet suurpiirteittäin pois. Meitä vastaan Armia teki kentällä mitä halusi ja vei Jokelaa kyllä nöyryyttävästi YV:llä pariin otteeseen (oli muitakin). YV:llä jakeli pari kertaa naurettavia passeja, jotka vain Ortion huippupelaaminen esti kapitalisoitumasta. Tokassa maalissa teki itselleen hienosti tilaa ja laittoi kiekon yläpeltiin.


Jos ei oma joukkue pärjää tämän vuoden kahinoissa, niin kannatan ehdottomasti ässä-miehistöä, joka on alkanut pelaamaan kurinalaista lätkää.

7.2.2013

Armialla on huomattava määrä pelillisiä valmiuksia takataskussaan.

*Jäätävä laukaus (tarkka, "napakka")
*Liigan paras takakarvaaja (aivan vitun varmasti halutessaan)
*Taitava kiekonkäsittely (opittava käyttämään oikein, omalla alueella ei kärkikyniä)
*Loistava kiekon suojaaja (käyttää isoa kokoa hyväkseen)

Kunhan vain pohdiskelen.

En jaksa enempää penkoa, mutta kuten tuossa ekassa viestissä mainitsen, on hyvin suomalaista että annetaan kritiikkiä, muttei muisteta hyvistä suoritteista. Se ei tietenkään tarkoita, että kritiikki olisi pahasta tai aiheetonta. Myönnän myös, että kritiikkiä tulee helpommin kirjoteltua muutenkin. On nämä keskustelupalstat sitten mukavia.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen maininnut myös Armian onnistumisista, lue sitä viestihistoriaa.

Minä tein niin 16.9.2013:

SampoHoitaa on puolestaan nimimerkki joka on kirjoittanut Jatkoaikaan tasan sata viestiä. Näistä 18 käsittelee Joel Armiaa ja tästä määrästä ehkä kahdessa viestissä on jotakin positiivista pelaajasta. Melkein viidennes viestihistoriastasi keskittyy Armian dissaamiseen. Joku voisi epäillä että kyseessä on pakkomielle.

Tämän päivän viestittelyt tuskin ovat muuttaneet suhdetta mihinkään. Hienosti kyllä nostit esiin ne kaksi positiivista viestiä.

Eikä kyse ole tosiaan siitä ettei Armiaa saisi kritisoida mutta kun virsi on aina sama ja kaikkiin vastakommentteihin vastaat fanipoika, fanipoika, fanipoika - lällätyksellä. Sinun kirjoitustyylisi nostaa karvat pystyyn, ei niinkään kritiikki sinänsä.

Tämä tästä.

Edit. Ja jos nyt kritiikin yksityiskohdista pitää vielä jotain sanoa, niin juuri tämä ainainen asennevammasta jauhaminen on mikä on minun mielestäni todella halpaa. Armian pelillinen ominaislaatu perustuu niin hyvässä kuin pahassakin kiekolla leikkimiseen, joskus se tuottaa tulosta ja joskus ei. Armian epäonnistumisiin on vain helvetin paljon helpompi takertua kuin jonkun nelosketjulaisen jolla näyttää aina olevan hyvä asenne jääkiekkoon.
 
Viimeksi muokattu:

SampoHoitaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä tein niin 16.9.2013:



Tämän päivän viestittelyt tuskin ovat muuttaneet suhdetta mihinkään. Hienosti kyllä nostit esiin ne kaksi positiivista viestiä.

Eikä kyse ole tosiaan siitä ettei Armiaa saisi kritisoida mutta kun virsi on aina sama ja kaikkiin vastakommentteihin vastaat fanipoika, fanipoika, fanipoika - lällätyksellä. Sinun kirjoitustyylisi nostaa karvat pystyyn, ei niinkään kritiikki sinänsä.

Tämä tästä.

Jep, ei tätä loputtomiin jaksa. Ei sinulle kelvanneet nuo kehutkaan, niitähän on liian vähän. En tosiaan kirjoittele kovin aktiivisesti tälle palstalle - muutenkaan. En tiedä miten se liittyy mihinkään, ilmeisesti pitäisi kirjoitella enemmän, jotta olisin samalla tasolla elämässä kanssasi.

Hyvää viikonloppua Poriin.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jep, ei tätä loputtomiin jaksa. Ei sinulle kelvanneet nuo kehutkaan, niitähän on liian vähän. En tosiaan kirjoittele kovin aktiivisesti tälle palstalle - muutenkaan. En tiedä miten se liittyy mihinkään, ilmeisesti pitäisi kirjoitella enemmän, jotta olisin samalla tasolla elämässä kanssasi.

Se on jokaisen oma valinta kuinka paljon kirjoittaa, mutta kuten aiemmin itse kirjoitin, voisi olla hyvä perehtyä Armiaa koskevaan keskusteluun Ässät - osiossa ennen kuin tulee tänne julistamaan että Armia on tätä ja tuota ja Porissa on Armian kritisoiminen kiellettyä. Jos menet minkä tahansa seuran osioon kritisoimaan heidän nuorta lupaustaan pintapuolisin argumentein, saat todennäköisesti kipakkaa palautetta. Näin se elämässä menee, ulkopuolisella on aina korkeampi rima ylitettävänään.
 
Viimeksi muokattu:

SampoHoitaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on jokaisen valinta kuinka paljon kirjoittaa, mutta kuten aiemmin itse kirjoitin, voisi olla hyvä perehtyä Armiaa koskevaan keskusteluun Ässät - osiossa ennen kuin tulee tänne julistamaan että Porissa on Armian kritisoiminen kiellettyä.

Tiedät varsin hyvin, että mitä fanipoika-juttuihin tulee, niin puhun tämän viestiketjun sisällöstä. Todisteet tästä alakulttuurista ovat kiistattomat. Kaivoin nuo kaksi positiivista kirjoitusta tästä ketjusta. Saat haasteen minulta: Kaiva kaksi viestiä, jossa olet kritisoinut Armiaa.

Ymmärrän. Se ei ole mahdollista.
 
Armialla ei ole mitään erityistä vihajoukkoaan perässä.
En minä väitäkään, että hänen perässään jotain varsinaista vihaajajoukkoa olisi. Puusilmäinen kritiikki keskittyi mainituissa kisoissa lähes yksinomaan häneen. Pelaajaan, joka oli kovissa otteluissa Suomen paras hyökkääjä.
USA-matsi 2+1, sisältäen voittomaalin
SVK-matsi 1+0, ottelun avausmaali ja joukkueen paras pelaaja
SWE-matsi 1+0 sekä ainoa rankkarikisassa osunut suomalainen.
Noissa matseissa siis 4+1.
Vrt. Teemu Pulkkinen, kyseisissä matseissa 1+2, käytännössä niissä kohdin, kun homma oli jo selvä.

Porilaiset ovat uskoakseni seuranneet muita keskimääräistä enemmän Armian urakehitystä. Hän on suomalaisittain poikkeuksellinen ratkaisija. Ei toki onnistu aina, mutta hänen 55:stä liigamaalistaan 14 oli voittomaaleja. Noista 3 oli jatkoaikavoittomaaleja ja 4 ottelun kolmannessa erässä tehtyjä maaleja.

Tuohon päälle löytyy liuta voittomaaleja, joiden syntyyn Armia on ollut ratkaisevasti vaikuttamassa esimerkiksi viime kevään kuudennen finaalin JA-voittomaali tai helmikuisen KalPa-matsin JA-voittomaali. Lisäksi löytyy liuta ottelun avausmaaleja.
Teemu Pulkkisesta tai Markus Granlundista en jaksa tässä kohtaa vastaavia tilastoja kaivaa. Sellainen mielikuva vain heistä on - pääosin nuorten kisojen perusteella - syntynyt, että he eivät ole samanlaisia ratkaisijatyyppejä kuin Armia.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tiedät varsin hyvin, että mitä fanipoika-juttuihin tulee, niin puhun tämän viestiketjun sisällöstä. Todisteet tästä alakulttuurista ovat kiistattomat. Kaivoin nuo kaksi positiivista kirjoitusta tästä ketjusta. Saat haasteen minulta: Kaiva kaksi viestiä, jossa olet kritisoinut Armiaa.

Minun pitäisi siis kaivaa esiin Armiaa haukkuvia viestejä voidakseni todistaa sinulle että sinun omasta päästäsi keksimät "kiistattomat" todisteet eivät olekaan kiistattomia? Eikö asian pitäisi mennä pikemminkin niin päin että jos sinulla kerran on kiistattomia todisteita, niin sinun pitäisi esittää ne?

Hauska ajatus ylipäätään että minä yksinäni edustaisin kokonaista alakulttuuria.
 

jukero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja Armian puolustustyöskentelyä kritisoivat eivät liene seuranneet Armian viimeistä liigakautta, jolloin erityisesti pleijareissa hän oli Ässien selvästi paras pelaaja puolustuksellisesti.
Armian puolustuspelaaminen parani keväällä ja oli erinomaista. Tuo viime kauden kehitys saa minut uskomaan, että Armia pystyy kehittämään itseään ja heikkouksiaan vielä Pohjois-Amerikassakin paljon. Aikaa on. Mutta väite "pleijareissa hän oli Ässien selvästi paras pelaaja puolustuksellisesti" on täysin kestämätön ja pelaa kyllä niiden pussiin, jotka väittävät porilaisten fanipoikalinssien vaikuttavan Armiaa koskevaan argumentointiin.
 

SampoHoitaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minun pitäisi siis kaivaa esiin Armiaa haukkuvia viestejä voidakseni todistaa sinulle että sinun omasta päästäsi keksimät "kiistattomat" todisteet eivät olekaan kiistattomia? Eikö asian pitäisi mennä pikemminkin niin päin että jos sinulla kerran on kiistattomia todisteita, niin sinun pitäisi esittää ne?

Hauska ajatus ylipäätään että minä yksinäni edustaisin kokonaista alakulttuuria.

Et edusta. En väittänyt niin.

On vain mielenkiintoista huomata, että olen varsin vuolaasti kehunut Armiaa, mielestäni vielä juuri siihen aikaan, kuin mies pelasi elämänsä jääkiekkoa. Ei sitä kritiikkiä ole pakko jakaa, mutta myönnät varmaankin ettet hirveästi miestä ole kritisoinut? Itseasiassa olemme varmaankin yhteysymmärryksessä, kun väitän että sinulla on varsin kirkkaat värilasit päässä mitä tulee Armian pelaamiseen?

Sinä et ole esittänyt koskaan kritiikkiä armiasta tällä palstalla. Et koskaan.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
On vain mielenkiintoista huomata, että olen varsin vuolaasti kehunut Armiaa, mielestäni vielä juuri siihen aikaan, kuin mies pelasi elämänsä jääkiekkoa. Ei sitä kritiikkiä ole pakko jakaa, mutta myönnät varmaankin ettet hirveästi miestä ole kritisoinut?

Minun mottoni jääkiekon suhteen on never too high, never too low. Kehuja ja haukkuja tulee ja menee, taka-askeleet(kin) kuuluvat urheiluun. On siis totta etten ole hirveästi Armiaa kritisoinut kuten en yleensäkään kritisoi varsinkaan nuoria pelaajia. Sen sijaan olen usein yrittänyt hillitä kaikkein älyttömimpiä odotuksia joiden taustalla on usein myös älytön kritiikki. Todisteita löytyy tästä(kin) ketjusta.

Mutta etten olisi koskaan esittänyt kritiikkiä Armiasta tällä palstalla? Ei pidä paikkaansa etkä voi todistaa tuota mitenkään, mutta saat kyllä pitää ajatuksesi jos se tuottaa sinulle lohtua.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Palaakohan Joppe millä aikataululla Eurooppaan?

Olen asian suhteen inhorealisti, vaikka toki toivon läpilyöntiä asap.

Antakaa pojalle rauhassa aikaa vielä kehittää itseään, kuluva kausi meni harmittavasti osittain pilalle käsivamman takia. Hyvä treenikesä alle ja voimaa varteen & päälle hyvä training-camp, niin Joelille voi jo ensikaudella aueta näyttöpaikkoja ylhäällä jos vaan pysyy terveenä.
 

SampoHoitaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minun mottoni jääkiekon suhteen on never too high, never too low. Kehuja ja haukkuja tulee ja menee, taka-askeleet(kin) kuuluvat urheiluun. On siis totta etten ole hirveästi Armiaa kritisoinut kuten en yleensäkään kritisoi varsinkaan nuoria pelaajia. Sen sijaan olen usein yrittänyt hillitä kaikkein älyttömimpiä odotuksia joiden taustalla on usein myös älytön kritiikki. Todisteita löytyy tästä(kin) ketjusta.

Mutta etten olisi koskaan esittänyt kritiikkiä Armiasta tällä palstalla? Ei pidä paikkaansa etkä voi todistaa tuota mitenkään, mutta saat kyllä pitää ajatuksesi jos se tuottaa sinulle lohtua.

Olet jäänyt mieleeni nimimerkkinä, joka taistelee kaikkea kritiikkiä vastaan joka Armiasta esitetään tässä ketjussa. Kuten tartuit tänään aikiasemmin Steegilin kritiikkiin ja heti perään omaani. Olet ikään kuin vahtikoira, joka hyppää esiin heti, jos joku on eri mieltä. "Taas tää SampoHoitaa kertoo totuuksia", "Ei kenenkään tarvitse Steegilin mielipiteestä välittää". Sorrun itse samaan yksittäisissä viesteissä, mutta sinä olet ottanut sydämenasiaksesi vahtia kirjoitusten sävyä tässä ketjussa jatkuvasti ja korjata "väärät mielipiteet".

Tämä on ehkä yksi syy, miksi itselleni on jäänyt sellainen kuva, että Ässä-fanit eivät kestä Armia-kritiikkiä.

Pahoittelut tästä. Meni jo OT:ksi.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Tämä on ehkä yksi syy, miksi itselleni on jäänyt sellainen kuva, että Ässä-fanit eivät kestä Armia-kritiikkiä.
Toki Armiaa saa (ja pitääkin tässä tilanteessa) kritisoida.
Itselläni vain nousi karvat pystyyn, kun yksi palstan pahimmista puusilmistä (siis Steegil) heittelee järjettömyyksiään.
Armia kehittyi valtavasti viimeisellä Ässä-kaudellaan, jossa valossa Steegilin kommentit ovat jopa hänen vaatimattomaan tasoonsa nähden järjettömiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös