Ilmeisesti porilaisilla on sisäpiiritietoa Armian harjoittelumotivaatiosta. Se, että hänelle on palkattu ammattikunto-ohjaaja ei toki vielä ole takuu sille, että itse treenaaminen toteutuu täydellä intensiteetillä. Se on täysin oman tekemisen ja vanhojen tottumusten varassa, korvien välissä. Olen itse kuullut lähes poikkeuksetta, että joelin jäänulkopuoleinen tekeminen ei ole änäritasolla. Toki noita huhuja nyt pyörii kumpaankin suuntaan, joten ilman varmaa tietoa turha spekuloida.
Mielestäni Eurooppaan paluu olisi miehen puolelta täysi luovutus NHL-uran suhteen. Euroopassa ei NHL:ää silmällä pitäen ole erään mitään annettavaa armialle. Voitte olla varmoja, etteivät herrat Ma granlund, pulkkinen tai teräväinen lopeta pelipaikan metsästystä yhteen kauteen, vaikka ahl:ään joutuisivatkin. Voidaan siis todeta, että yksityispuolen asiat menevät urheilun edelle, jos paluupäätös tulee. Kuitenkin mies itse todennut, että NHL on unelma, niin silloin tulisi tehdä kaikki vaadittava sen eteen. Yksi kausi ahl:ssä ei ihan täytä kriteeriä.
Nauran kommenteille, joissa Armian penkitystä pyritään kaataa Buffalon organisaation niskoille. Joku tuolla ylempänä kirjoittikin, että tärkeää armialle päästä pois buffalosta. Miten Buffalon tekeminen liittyy armian kenttäesityksiin? Samalla tavalla haukuttiin Karri kiveä aikoinaan. Kyllä mies on itse vastuussa pelistään, eikö? Turha myöskään mennä loukkaantumisten taakse. Mies on pelannut 50 peliä ja tehnyt 7 maalia.
Itse toivon, että Armia ottaa kesällä lusikan kauniiseen käteen ja vetää ennen näkemättömän kovan treenikesän. Granlundin ohjelma käyttöön. Sitten uusi yritys asenteella ja pelipaikkaa hakemaan nöyrästi, ensin ahl, sitten änäri.