Armia syttyi tänään todella pelaamaan vasta kolmannessa erässä. Miksi poika ei pelannut samalla intensiteetillä alusta asti? Muutama huippusuoritus nähtiin ottelun loppupuolella, mutta näitä olisi kaivattu mm. ekan erän lukuisissa ylivoimissa.
Armia syttyi tänään todella pelaamaan vasta kolmannessa erässä. Miksi poika ei pelannut samalla intensiteetillä alusta asti? Muutama huippusuoritus nähtiin ottelun loppupuolella, mutta näitä olisi kaivattu mm. ekan erän lukuisissa ylivoimissa.
No jos koutsilla on hame päällä niin mitä siitä voi odottaa? Joku räyhäävä AHL-koutsi saisi Armiankin jalkoihin liikettä koko pelin ajaksi :)
Armia syttyi tänään todella pelaamaan vasta kolmannessa erässä.
Oliko siinä kohtaa joku muutos ketjuihin?
Kyllä mutta suurin muutos oli Armian otteissa...
Oho. Mun mielestä Armia on ollut tänään selkeästi ketjunsa paras.
Oho. Mun mielestä Armia on ollut tänään selkeästi ketjunsa paras.
Tänään todistin itse paikan päällä, kun Joppe ei koskaan nöyrästi heittänyt kiekkoa päätyyn (--> ja apinanraivolla perään), vaan yritti päästä laidan ja miehen välistä kerta toisensa jälkeen.
Armia oli tänäänkin surkea. Ja pillulla vahvistettu kolmonen oli tänään Ässien paras ketju. 1+1=2. Itse kyllä vetänyt jo aikoja sitten johtopäätökset miksi ketjut jossa Armia on mukana ei toimi...
Surkea. jep jep.
Armia muuten syötti kahdesti tänään nopealla syötöllä kavereille hiton hyvän paikan ja polki toisessa erässä väsyneillä jaloilla hienosti läpiajoon. Maalia ei tullut vaikka yritys oli ihan ok. Kannattaisi ottaa joskus se pää pois perseestä näitä pelaaja-arvioita tehdessä, Ässien rivissä ei ollut tänään yhtäkään surkeaa pelaajaa, vaan kauden taistelevin ja nimenomaan joukkueelle pelaava nippu. Olisiko odotuksissasi jokin pielessä?
Läpiajosta ratkaisu oli heikko, ja muutama hyvä syöttö ei riitä. Odotan ykköseltä tehoja. Menkööt vaikka neloseen neppailemaan. Isot minuutit pitää antaa niille joilla peli kulkee.