Kuuluu, suurinpiirtein yhtä idässä kuin New York.Eikös Montreal nimeomaan kuulu itärannikkoon? Vai menikö ilmansuunnat nyt vahingossa väärinpäin?
Kuuluu, suurinpiirtein yhtä idässä kuin New York.Eikös Montreal nimeomaan kuulu itärannikkoon? Vai menikö ilmansuunnat nyt vahingossa väärinpäin?
Joppella suht pehmeät muuvit.
Jälki olisi tuhoissa ja SK:lta loppuisi muste. :)Tuollaisilla käsillä ja muuveilla tehtäisiin tämän päivän Liigassa kovat tehot
Oon hiukan miettinyt ajatusta että saataisiinko me Rautakalliosta vielä kolmannen kerran irti jotain, jos homma olisi selkeästi sovittu loppukaudeksi. Siitä hyötyisi ainakin Heimosalmi ja Määttä. Ehkä voitaisiin vaikka lainata jostain joku kolmaskin pakkilupaus. Ja varmasti myös kokeneempi pakisto hyötyisi.Tämä tarina on ollut seuraamisen arvoinen. Olin käytävällä kuuntelemassa kun Rautakallio kehui lehdistötilaisuuden lopuksi rotaatiosta ylempiin ketjuihin nostetun nuoren pojan panosta illan pelissä. Uskomatonta miten tuosta on vierähtänyt jo vuosikymmen.
Lauantaina 2.10. tulee kuluneeksi 11 vuotta Jopen ensimmäisestä liigamaalista.Tämä tarina on ollut seuraamisen arvoinen. Olin käytävällä kuuntelemassa kun Rautakallio kehui lehdistötilaisuuden lopuksi rotaatiosta ylempiin ketjuihin nostetun nuoren pojan panosta illan pelissä. Uskomatonta miten tuosta on vierähtänyt jo vuosikymmen.
Jopesta on tullut arvostettu pelaaja Montrealissa, joka voidaan heittää kaukaloon milloin tahansa. 28-vuotiaana Joel on parhaassa kunnossa urallaan. Enemmän kuin loistavaa.
Jälki olisi tuhoissa ja SK:lta loppuisi muste. :)
Paikalla oltiin Nordiksella ja kyyti oli silloin suht kylmää. 11-3. Onneksi sai juoda olutta.Lauantaina 2.10. tulee kuluneeksi 11 vuotta Jopen ensimmäisestä liigamaalista.
Melkoisen upea. Ei vuosiin ole nähty mitään hienoja harhautuksia? Jopen kikkakirja kuitenkin aika paksu joten saisi enemmän haastaa.
Ihan perus harhautus, jonka jokaisen pelaajan pitäisi osata.Melkoisen upea. Ei vuosiin ole nähty mitään hienoja harhautuksia? Jopen kikkakirja kuitenkin aika paksu joten saisi enemmän haastaa. Muistissa on se dallasia vastaan tehty maali, wiuwauwou!
Toisaalta on ollut hyvä, että muuttanut peliään, mieluummin kokonaisvaltainen peluri kuin kerran kaudessa highlightseissa mukana.
Ihan perus harhautus, jonka jokaisen pelaajan pitäisi osata.
Menee samaan kategoriaan, kuin ilmaveivi
On se perus harhautus mutta kuinka moni tekee tuollaisia tai tulee edes mieleen? 90% ässienkin pelaajista olisi tuossa vetänyt rystyltä päin maalivahtia ja muutama olisi todennäköisesti loukannut itsensä.Ihan perus harhautus, jonka jokaisen pelaajan pitäisi osata.
Menee samaan kategoriaan, kuin ilmaveivi
Oon hiukan miettinyt ajatusta että saataisiinko me Rautakalliosta vielä kolmannen kerran irti jotain, jos homma olisi selkeästi sovittu loppukaudeksi. Siitä hyötyisi ainakin Heimosalmi ja Määttä. Ehkä voitaisiin vaikka lainata jostain joku kolmaskin pakkilupaus. Ja varmasti myös kokeneempi pakisto hyötyisi.
Minkä minä sille voin jos olen niin helvetin hyvä?No voi nyt.. Perus harhautus on pöksyissäs, saatana. Sovitaan että olet Joppea parempi mailankäsittelijä? Osaat kuitenkin ihan ilmaveivin. Teit kerran maalinki sillä, Poriliigan b-sarjan umbofinaalissa ja voi kuinka sitä juhlittiin!
Minkä minä sille voin jos olen niin helvetin hyvä?
Kyllä taitaa ainoat ilmaveivit olla mallia Pasi Nurminen….Heh, niipä. Mutta nyt arvon ilmaveivaaja mennään etiäpäin.
Armian tekemällä työmäärällä tuo olisi kyllä aika oikeudenmukaista. Toivotaan että realisoituu tällä kaudella.Armia on yksi mielenkiintoisimpia suomalaisia NHLssä. Jos ei oman suosikkijoukkueitteni pelejä (mielenkiintoisempia joukkueita) ei ole, niin aika usein tulee valittua Montrealin peli. Armian viimeistä esiintuloa pisteiden osalta on odotettu jo pari vuotta. Kyllä sieltä se +50 pisteen Armia on tulossa. Potentiaalia siihen on ja enempäänkin kyllä.