Josko sitä nyt pystyisi sanomaan jotain tästä otsikon aiheesta.
Aivan aluksi haluaisin kiittää Harri Lintumäkeä ja Heh Tervosta, jotka mahdollistivat tämän hankinnan, jota torjuntavoitoksikin voidaan kutsua. Rullieerin mamman poikahan on tunnetusti ennen kaikkea oman pään luutija ja kivenkova maalin varjelija. En kuitenkaan uskalla käyttää sanontaa "tough as nails" tässä yhteydessä, sillä siitä helposti tulisi mielleyhtymä yhteen sveitsiläiseen puolustajaan, joka meni keskeltä katki kun häntä hipaisi.
Se Seydouxista.
Nyt kun on katsellut Kerhon johtavien leftin pakkien perseilyä (poislukien Tuuski) viime aikoina, niin on helppo olla sitä mieltä, että Joelle (
"ryliää") on todellakin ollut tilaus. Tästähän on toki jo puhuttu.
Rullier isokokoisena rightin pakkina tuo mukavasti variaatioita pakkipareihin ja tulemme varmaankin näkemään erilaisia koostumuksia seuraavien viikkojen aikana. Rautakorpi testannee Rullieria milloin Mäenpään ja milloin Laamasen parina. Itse näkisin Rullierin mielellään myös ykkös- tai kakkos-yv:n maskimiehenä tahi viivapyssynä. Miehen laukaushan on kovin ikinä missään ja jos viivalta ei paikkaa löydy (kovia nimiä on jo sinne tarjota) niin sitten maalin eteen huseeraamaan ja aiheuttamaan yleistä paheksuntaa.
Alivoimalla Rullier on omimmillaan ja siinä vastuusta on varmasti luvassa paljon. Kerran ainakin haluaisin nähdä Tuukan ja Joen siivoushommissa. Youtube-matskua.
Saas nähdä, tuleeko koko Rullier Hämeenlinnaan. Itse uskon tähän vahvasti. Kyllä Kerho-johto on varmasti ollut tietoinen miehen Lukko-hässäkästä ja kääntänyt jokaisen kiven tehdessään sopimusta Joen kanssa. Itse en mene ollenkaan arvostelemaan kanadalaista, joka jätti menemättä Raumalle. Kutsuisin tuota ennemminkin viisaaksi ratkaisuksi.
Tervetuloa Joe Hämeenlinnaan, kyllä sinua on jo täällä kaivattukin! Ol niingo gotonas.
Veikkaan, että M10 ei pysty viikkoon kirjoittamaan mitään Jatkoaikaan, sen verran tahmeassa kunnossa uskon hänen näppäimistönsä olevan.
..näin työkoneelta kommentoiden.