Mahtoiko Joe muuten tehdä Matushkinit eli ekalla liigavedolla maalin?
Loistava debyytti, muutenkin kuin nuo maalit. Vahvoja taklauksia omassa päädyssä. Näkee syötöistä ja laukauksista, että miehellä on ruista ranteissa ja voimaa on. Kunhan saa nyt ensin kymmenkunta peliä alle niin voi olla todella kova luu
Morrow muuten pelasi eniten Ässistä, 22.12min. Ei huono peliaika heti ekassa pelissä, tuli ja otti Borgmanin tontin kiitettävästi
Tulevaisuus on mitä on, mutta eikö tuo nyt aika kova luu ollut. Painoi pari byyriä ekaan matsiin. Mitä se sun ”kova luu” oikein mahtaa olla.
Voiko tähän muuta sanoa, kuin että "Tietäjät tietää" :)Tehoja ei tosiaan kannata Moro-Joelta odotella.
Groulx on mun mielestä Padan kaikkien aikojen huonoin ”vahvistus”. Hän oli huono aivan kaikessa. Morrow on ihan eri tason pelimies, mutta on tietenkin turha luulla että tämä tahti jatkuu joka pelissä. Hieno alku kuitenkn."Hieman" parempi debyytissään kuin aikanaan jonkin verran ylihypetetty Danny Groulx. Toisaalta Morrow'n taso on luokkaa NHL, kun taas Danny pelaili enemmän alasarjoissa. Kun pelaa hyvän loppukauden, niin sopimus änäriin lienee selviö. Morrow on käyttökelpoinen pelaaja monipuolisuutensa takia. Sieltä on lisäksi tulossa uutena joukkueena Seattle, joten pelipaikkojen määrä maailman kovimmassa liigassa lisääntyy.
Groulx on mun mielestä Padan kaikkien aikojen huonoin ”vahvistus”. Hän oli huono aivan kaikessa. Morrow on ihan eri tason pelimies, mutta on tietenkin turha luulla että tämä tahti jatkuu joka pelissä. Hieno alku kuitenkn.
Minulle the vahvistus on Alex Weinrich, mutta ei Danny myöskään ole huono vaihtoehto tälle tittelille.
Ericin veli. Klassikko.
Joen isukki Dave, setä Darrel ja veli Josh oivat myös kiekklilijoita. Josephilla kovin ura, kun tilastoja katsoo ja sitä on vielä kosolti jäljellä.
Kerttula kertoi Iltasanomissa että Morrowin sopimus on tehty jo marraskuussa.