Jaetulle 83 sijalle.Ehkä paransi muutaman pykälän maalatessaan?
Jaetulle 83 sijalle.Ehkä paransi muutaman pykälän maalatessaan?
Kertoo kyllä hyvin Ässien tilanteesta. McC 9 ottelun pisteetön putki takana ja vielä pakkina, eikä kukaan saanut kiinni.Olisiko se sitten hienoa kun ei olisi paikkoja senkään vertaa peleissä?
Rohdin tekee kuitenkin jotain oikein kun pääsee noin usein paikoille.
Phillipsin piti olla.Eikä kyse ole siitä, että McC olisi Erik Karlssonin tasoinen pakki.
Ja rutosti tuhlattuja paikkoja. Eilenkin oli paikka poikineen lyödä limppua uuniin.Phillipsin piti olla.
---
Rohdinilla on kohta ketjun otsikon mukainen kausi. Vahvaa tekemistä.
Rohdinin kokonaisvaltainen tekeminen on muuten sillä tasolla, että jos olisi yhtään kliinisempi viimeistelijä, pelais jossain ihan muualla.Ja rutosti tuhlattuja paikkoja. Eilenkin oli paikka poikineen lyödä limppua uuniin.
4. Kenttään mahtuu 1/3 palkalla mitä nytRohdin on laatupelaaja, jonka työmoraali on huippua joka ilta, toivottavasti jatkaa Porissa.
Rohdin on laatupelaaja, jonka työmoraali on huippua joka ilta, toivottavasti jatkaa Porissa.
4. Kenttään mahtuu 1/3 palkalla mitä nyt
Vaatisi tulosta jos siellä haluaa olla. Rohdin on rouhija. Ei osu maalipaikoista eikä ole mikään erityinen pelinrakentaja.Tulosyksikön pelaaja, laadusta joutuu maksamaan.
Jatkoa jos saadaan kiinnitettyä edullisemmin. Hankitaan joku muu (muut) siihen maalintekijän rooliin.Vituttaa nämä jos olisi yhtään parempi viimeistelemään ei pelaisi Ässissä jutut. Viime kaudella Jukureissa 16 maalia ja tämän kauden tahdilla voi odottaa 8 maalia.
Ei varmaan ensi kaudella pelaisi Ässissä jos tekisi maaliodottaman mukaisesti maaleja, mutta se nyt ei ole se murhe.
Hyvä luistelemaan, pörräämään ja tekemään töitä, mutta ei kyllä saatana osaa tehdä maaleja.
Ei jatkoja. Veikkaisin olevan joukkueen kallein hyökkääjä, ja parempaa vastinetta pitää sillä rahalla saada.
En usko, että suostuisi tiputtamaan palkkaansa niin paljoa, että sopimus olisi järkevän hintainen Ässien kannalta.Jatkoa jos saadaan kiinnitettyä edullisemmin. Hankitaan joku muu (muut) siihen maalintekijän rooliin.
Eiköhän se palkka tipu ihan automaattisesti otteiden mukaan.En usko, että suostuisi tiputtamaan palkkaansa niin paljoa, että sopimus olisi järkevän hintainen Ässien kannalta.
Jukureissa viime kauden päätyttyä oli kait ymmärrykseni mukaan vähän samanlainen tilanne, Jukurit tarjosi heidän näkemyksen Rohdinin arvosta ja palkasta, Rohdinille ei käynyt, Jukurit ei halunnut maksaa liikoja Jochen kaltaisesta jätkästä.En usko, että suostuisi tiputtamaan palkkaansa niin paljoa, että sopimus olisi järkevän hintainen Ässien kannalta.
Joo :D@Deeq ei oo tainnut Ässissä ampua kun kerran rankkarin. Pleksithän siinä vaan paukku :D
Olin kyllä kuullut, että tuhlaa paikkoja mutten nyt ihan tällästä odottanut..
Liigan 3. korkein maaliodottama Jockella.
Olen itse tainnut aiemmin jo todeta, että vertailuna kyllähän myös vaikka Hupi Huhtanen pääsi paikoille, se ei ollut hänellekään mikään ongelma. Niitä maaleja vain ei sitten näkynyt eikä kuulunut..Ottamatta kantaa paljon miehelle maksetaan ja paljon pitäisi ens kaudella maksaa, mutta tosiaan fakta on että pääsee paikoille. Ja on edellisillä kausilla tehnyt maaleja. Korkea xG kertoo, että tekee kentällä asioita oikein. Välillä tuurista ja välillä taidosta kiinni ettei ole enempää maaleja. Varmaan alkaa jo pään sisälläkin menemään solmuun tuo viimeistely, sekin on normaalia. Enemmän huolettaisi jos ei edes löytäisi paikoille.
Olen itse tainnut aiemmin jo todeta, että vertailuna kyllähän myös vaikka Hupi Huhtanen pääsi paikoille, se ei ollut hänellekään mikään ongelma. Niitä maaleja vain ei sitten näkynyt eikä kuulunut..