Olen täysin satavarma siitä, että kun Nybondasilta kysytään Perraultin hankinnasta, niin vastaus on: "Hänet oli scoutatu erittäin tarkkaan. Kauden alla paha loukkaantuminen ensimmäisessä harjoituspelissä ja sitten uusi loukkaantuminen heti perään. Ei päässyt missään vaiheessa kuntoon ja ei voida tietää miten suuri vahvistus joukkueelle hän olisi ilman loukkantumisia ollut." Nybari voit tuosta jo ottaa talteen valmiit kommentit.
Samaan aikaan esim. Pakarinen tulee hieman toisessa iskussa saikulta.
No, Perraultilla oli KAKSI isoa jalkavammaa, joten itse asiassa on pieni ihme, että Perrault edes pystyi palaamaan tällä kaudella kentälle. Paskahan se on ollut. Todella paska. Mutta mun mielestäni jonkinlainen realismi olisi hyvä säilyttää näissä tuomioissakin. On myös täysin mahdollista, että ilman loukkaantumisia olisimme täällä kaikki toteamassa nyt, että "täytti ruutunsa 3-sentterinä erinomaisesti, plussaa lyhyestä sytytyslangasta ja erinomaisesta joukkuepelaajuudesta".
POSin piti olla ykkössena. Sekin oli hyvä haku ja vieläpä niin, että oli veropakolainen. Harmi vain, että sieltä tuli sitten täysin keskenkuntoinen pelaaja, joka tosin olisi varmasti saatu pelaamalla kuntoon, jos malttia olisi ollut enemmän.
Mun mielestä tällä hetkellä suurin syyttävä sormi Perraultin pelaamisesta menee valmennukselle. Jossain määrin voin vielä ymmärtää, että on pelaavassa kokoonpanossa, mutta peluuttamisen pitäisi sitten olla järkevää, jotta saataisiin hänestä jotain joukkuetta hyödyttävää irti. 13. hyökkääjä olisi asiallinen mesta hänelle, mutta sellaisista hienouksista liiga on luopunut kokonaan. Turhaa hifistelyä.
Perrault on tällä hetkellä ihan turha jätkä, mutta ylimielinen asennevammainen hän ei kuitenkaan ole, vaikka täällä sitä huudetaankin. Asenne on kunnossa ja olen antanut itselleni kertoa, että viimeisen päälle joukkuepelaaja, mutta kun kropasta ei saa yhtään mitään irti, esitykset ovat sitten tuollaista kuraa. Ja kyllä, ymmärrän, ettei sillä ole monelle merkitystä, millainen pukukoppipelaaja kukin on, mutta isossa kuvassa sillä itse asiassa on suurikin merkitys. Kyllä se syö muiden huumoria, jos joku on primadonna ja vaatii erikoiskohtelua vs. tsemppaa muita ja antaa aina kaikkensa kentällä.
Perraultin kohdalla on aika paha syytellä ketään. Nyt kävi näin, kiitti moi.