Joël Perrault HIFK:hon

  • 172 688
  • 415

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On muuten kaveri häijyn näkönen ottaeessaan lämpöä. En välttämättä ensimmäisenä hänelle kävisi suutani aukomaan. Toivottavasti tällä tavalla ajattelevat myös seuraavissa peleissä tuossa Tulosruudun klipissä sivusta seuranneet Tappara pelaajat, sen verran näytti lusikallista puskevan mankeleihin.
 

Carey Wilson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Piru kun sen jalat kävis ees puolet siitä nopeudesta millä tuli lopussa sanoja suusta.

Helvetin ihanan raivohullun näkönen!
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
On muuten kaveri häijyn näkönen ottaeessaan lämpöä. En välttämättä ensimmäisenä hänelle kävisi suutani aukomaan. Toivottavasti tällä tavalla ajattelevat myös seuraavissa peleissä tuossa Tulosruudun klipissä sivusta seuranneet Tappara pelaajat, sen verran näytti lusikallista puskevan mankeleihin.

Löytyihän se syykin miksi mies on edelleen kokoonpanossa, nimittäin tuo puhdas nikkariasenne: "meidän maalivahtiin ei kosketa". Tosin se ei selitä sitä miksi mies on ylivoimassa tai jäällä viimeisten sekunttien aikana. Omien puolta tämä mies on kuitenkin valmis pitämään loppuun asti.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Näin on! P4 on ollut hampaissani ansaitusti, mutta noiden kommenttien jälkeen saa pienen biitin mun IFK sydämmestäni. "Nobody touches our goalie".

Loistavaa!!! Harmi, että liike yms. ei riitä. Tollaista asennetta muiden pitää nyt imeä Pörröstä (ei mikkiin imemistä).
 

karhjoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers
Olen dissannut, mutta pakko antaa nyt kyllä plussaakin asenteesta. Hienoa, että mies antaa kaikkensa jengille, vaikkei pisteiden valossa tulosta synny. saisko tälle halvan jatkon kolmosen laitaan?
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuvittelenkohan vaan omiani, mutta onko Rami langettanut Perraultille poliisin roolin kentällä? Tuli vaan tuosta mieleen, kun Joel sanoi että "onneksi minä olin kentällä". Ja kyllähän se Perrault onkin siellä aina ekana paikalla kun rupee jotain tapahtumaan.

saisko tälle halvan jatkon kolmosen laitaan?

Pelillinen anti on kuitenkin niin heikko, että ei kiitos. Jos tuonne halutaan joku räksyttäjä ja hanskojen tiputtaja, niin sellainen löydetään varmasti muualta ja halvemmalla.

Muutenkin ottaisin mielelläni ensi kauden IFK:hon sen SM-Liigan isoimman, rumimman ja hulluimman järjestyksenvalvojan. Itseasiassa mä jopa uskon että Rami hommaa sen.
 
Viimeksi muokattu:

Siri

Jäsen
Paljon on tullut Perraultia itsekin kritisoitua - eikä aiheetta - mutta tämän iltaisilla kommenteilla Tulosruudussa (alkaa noin kohdasta 2:31, ärsyttävien mainosklippien jälkeen) Joel saa paljon anteeksi.

Viitsisitkö kertoa, mitä kommentteja Perro antoi. Tulosruutua ei näköjään voi katsoa ulkomailta, koska "Tapahtui virhe".

Eilen Joël todellakin näytti, mikä hänen roolinsa on joukkueessa ja saa hyvin paljon anteeksi pelkällä sekoamisellaan!
 
Viitsisitkö kertoa, mitä kommentteja Perro antoi. Tulosruutua ei näköjään voi katsoa ulkomailta, koska "Tapahtui virhe".

Eilen Joël todellakin näytti, mikä hänen roolinsa on joukkueessa ja saa hyvin paljon anteeksi pelkällä sekoamisellaan!

Ulkomuistista jotenkin näin; "Onneksi minä olin kentällä. Tapparan pelaaja koski meidän parhaaseen pelaajaan. Kukaan ei koske meidän maalivahtiin. Ei varsinkaan Ortsaan." Tuossa kaiketi on se merkityksellinen sisältö.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ulkomuistista jotenkin näin; "Onneksi minä olin kentällä. Tapparan pelaaja koski meidän parhaaseen pelaajaan. Kukaan ei koske meidän maalivahtiin. Ei varsinkaan Ortsaan." Tuossa kaiketi on se merkityksellinen sisältö.

Joo, ja vielä tarkennettuna: "Olen iloinen että olin kentällä". Tuo on minusta vielä piirun verran hauskemmin ilmaistu. Lisäksi sanoi, että "Me puolustamme omiamme. Jos he (Tappara) haluavat tätä, me olemme valmiina."

Noilla kommenteilla sai minulta kaiken anteeksi.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Harmi tosiaan, ettei kaverilla ole pelilliäsiä taitoja ollenkaan, sillä vaikuttaa todellisesta joukkuepelaajalta! Hieno mies, voi kun osaisi pelata myös.

E.Tosin eikös se laittanut eileen läpiajosta kiekon tolppaan? Näin ainakin selostaja sanoi, kun kuvaa ei Urholla saatu.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis Perraulthan on mies paikallaan ja mitat täyttävä liigapelaaja. Jos on vuosi 1983.

Jätkä on hämmentävän tasaisesti huono kaikessa mitä kentällä tekee, mutta brändin näköistä karismaa on niin paljon että Joël voisi olla Penan ja Sheddenin rakkauden hedelmä. Joël kuuluu aikaan jolloin ämmät käyttivät kypärää, miehillä oli viikset ja erätauolla vedettiin röökiä. Toisin sanoen tykkään äijästä helvetisti, mutta ei Perrault mikään urheilija ole. Jos Ramilla on hänelle käyttöä niin fine, toistaiseksi Summanen tietää enemmän jääkiekkojoukkueen roolittamisesta ja peluuttamisesta kuin meikämandoliini.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Siis Perraulthan on mies paikallaan ja mitat täyttävä liigapelaaja. Jos on vuosi 1983.

: D - osui ja upposi.

Kyllähän se kuitenkin mieltä lämmitti eilen katsella pitkästä aikaa todella mautonta brändiuhoa. Tuomarit eivät ilmeisesti osaa englantia, koska Perraultin ja Umisevicin välillä käytettiin kuulemma erittäin painavaa kieltä. Kuultiin mm. "I'll rip you fucking eyes off". Pörrööö menisi joukkueen maskottina ja olen aivan varma, että Frank ja Kife jo soittelevat Nyballe vaatien äijälle jatkoa.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Niin tosin jonkun silmien repiminen päästä ei ole rasistista, muuten vaan makabeeria, joten se sallittakoon.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ihan ilman sarvia ja hampaita mietin tässä, että onkohan Perrault jopa huonoin ulkkarivahvistus vuosikymmeniin? Eihän tosta jätkästä ollu mihinkään. Huikea scouttaus kyllä kertakaikkiaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös