Yrittääkö porukka hakea lohtua tähän paskaan jostain vai mitä on, kun en itse näe Joelissa paljoa muuta kuin Redenbach vol kakkosen? Kaksi peliä (kaksi ensimmäistä Perraultin matsia) kolmesta olen tältä sankarilta nähnyt ja ei ole kyllä vakuuttanut tippaakaan. Sitä tiettyä draivia ei löydy, mikä joukkueen hyökkäyspeliä johtavalta sentteriltä vaaditaan. Luontainen taito nähdä, aistia ja luoda peliä (vrt. Mathieu Perreault, Mikael Granlund) puuttuu. Ymmärrän, että Perrault on isompikokoisena sentterinä hieman erityyppinen sälli kun esim. Granlund, mutta en ole havainnut kaverin otteissa rittävää röyhkeyttä ja/tai suoraviivaisuutta, jotta pelintekijän ominaisuuksien puutteet korjattaisiin näillä. Puolustuspelaaminenkin on lähinnä alibimaista pyörimistä. Tehdään asiat vähän niinkuin sinnepäin ja puolivillaisesti (vrt. Petteri Wirtanen, Mikael Granlund). Tänään teki ottelukoosteen perusteella hienon maalin joo, mutta toisaalta aika kuistilla näytti olevan tuossa yhdessä Saipan maalissa.
Pelituntuman hakua voi olla joo, mutta jos tähänastisilla näytöillä lähtisin arvioimaan, niin huti on tämäkin, Mr. Nybondas. Toivottavasti olen väärässä.
Normaalitilanteissa antaisin uudelle kaverille sen n. 10 peliä aikaa, mutta kaverit - meiltä loppuu aika kesken ja happi loppuu! Toivotaan todella, että Joel näyttää vielä närhen munat ja vie HIFK:ta kohti valoisampaa kevättä.