JIM, siellä se lätkä on...

  • 34 907
  • 81

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Malttavatko jotkut siis varsinkin JYP ja Pelicans -fanit odotella pelin katsomista JIMIltä tietämättä lopputulosta ? Itse ainakin olen aina inhonnut näitä urheilun jälkilähetyksiä. Jos ottelusta ollaan vielä leikattu osa, jotta saadaan sovittua lähetysaikaan niin onhan tuo touhu vielä entistä enemmän perseestä.

En ole JYP- enkä Pelicans-fani mutta maltan odotella. Kivahan se olisi suorana pelit katsoa, mutta nykyisillä tv-sopimuksella se ei ole oikein mahdollista. Ennemmin olen uutispimennossa pari tuntia ja sitten nautin jälkilähetyksessäkin jännityksestä, kuin että seuraan peliä tekstitv:ltä/liigan sivuilta, jolloin itse peliä ei näe. Muutaman kerran on käynyt niin, että olen tuloksen vahingossa kuullut ennen jälkilähetyksen alkamista ja sitten onkin jäänyt peli katsomatta. Onhan se vähän vaisumpaa katsoa jälkilähetystä uutispimennossa kuin livepeliä. Mutta ei läheskään yhtä vaisua kuin pelkkien tilastojen lukeminen.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Malttavatko jotkut siis varsinkin JYP ja Pelicans -fanit odotella pelin katsomista JIMIltä tietämättä lopputulosta ? Itse ainakin olen aina inhonnut näitä urheilun jälkilähetyksiä. Jos ottelusta ollaan vielä leikattu osa, jotta saadaan sovittua lähetysaikaan niin onhan tuo touhu vielä entistä enemmän perseestä.
En usko, että malttaminen onnistuisi. Varmasti joltain tuttavalta tulisi tekstiviesti ottelun tuloksesta tai jostakin muusta medialähteestä sen vahingossa saisi tietoonsa ennen aikojaan.
Mieluummin yritän päästä johonkin, jossa ottelu näytetään suorana. Ei ainakaan tarvitse puoleen yöhön valvoa, nähdäkseen saksilla pätkityn ottelun, jonka tulos olisi mahdollisesti jo etukäteen tiedossa.

Täältä ehdoton ei "taika-JIM-pelleilylle". Pitäkööt tunkkinsa.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Minä voisin hyvinkin katsoa jos lähetys näytettäisiin kokonaisuudessaan jälkilähetyksenä katkoineen ja erätaukoanalyysien kera.
 

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä jälkilähetys on ihan liven veroinen, kunhan muistaa seuraavat: Klo 17 tai 18:30 alkaen puhelin kiinni. Älä missään nimessä paina kaukosäätimen teksti-tv painiketta! Vielä parempi jos et laita koko televisiota päälle ennen klo 22. Tee vaikka ruokaa, kuuntele musiikkia, katso joku elokuva. Pysyttele mieluiten neljän seinän sisällä jottet tulisi spoilatuksi. Anna ajan kulua.

Noi Jimin jälkilähetykset ovat tällä kaudella ainakin tulleet ihan kokonaan ilman mitään leikkauksia. Siis pelkkä peli, ei mitään studiohöpötyksiä. Erätauot tietysti menevät nopeasti, mutta ei sekään välttämättä ole huono asia.

Paras muisto näistä jälkilähetyksistä on ehdottomasti ollut vuoden 2010 3. finaali Hämeenlinnasta. Tuona iltana olin ollut totaalisessa mediapimennössä, enkä antanut minkään pilata valmistautumistani. HPK hallitsi ottelua lähes suvereenisti, mutta Engren torjui kaiken ja lopulta Filppula ratkaisi jatkoerässä sillä upealla veivillään Lassilan längeistä. En olisi ikinä uskonut, että TPS vie tuota peliä, mutta niin vaan perhana vei, eikä riemulla ollut rajoja kun huusin täyttä kurkkua keskellä yötä. Silloin tosiaan kannatti odotella jälkilähetystä. Sen jälkeen olikin mukava tulla lueskelemaan Jatkoaikaa.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noi Jimin jälkilähetykset ovat tällä kaudella ainakin tulleet ihan kokonaan ilman mitään leikkauksia. Siis pelkkä peli, ei mitään studiohöpötyksiä. Erätauot tietysti menevät nopeasti, mutta ei sekään välttämättä ole huono asia.

Korjataan sen verran, että noita JIMin lähetyksiä on pätkitty. Sm-liigan mainoskatkojen välinen aika YHDESTÄ erästä yleensä hukkuu. Näin ainakin jo runkosarjassa jatkoajalle venyneessä JYP-Jokerit pelissä, kuten viimeisimmässä JYP-Jokerit välieräpelissä.
 

jeani

Jäsen
Jännitys tiivistyy tiivistymistään! Kiekko putosi juuri jäähän Lahden jäähallissa, koko Suomen kansan seuratessa ottelua JIM:n välityksellä. Hienoa, että koko kansakunnalla on mahdollisuus seurata finaaleja, huomenna ottelusta puhutaan työpaikkojen kahvitauoilla ja koulujen välitunneilla läpi Suomen. Vieläkö Pelicans nousee vai nostaako JYP tänään kanadamaljan ylös mestaruuden merkiksi? Ja jos nostaa, niin näytetäänkö itse nosto myös lähetyksessä?

Ja eikun ottelun pariin. Nyt on kaksi minuuttia pelattu ja tilanne on kutkuttavasti nolla-nolla, Pelicans vyöryttää.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Täytyy kyllä kiittää Nelosta/JIMiä siitä, että tänä vuonna, toisin kuin kahtena aikaisempana, uhrattiin jälkitunnelmiin ja haastatteluihin ties kuinka kauan aikaa (kaiketi näytettiin kaikki mitä Prollakin suorassa lähetyksessä oltiin näytetty). Lisäksi ottelutapahtumista nähtiin joka sekunti. Ei paljon paremmin voi jälkilähetystä hoitaa ja lisäksi Tampereen leveysasteille ei itselleni kantautunut myöskään lopputulosspoilauksia etukäteen vaan jännitys säilyi loppuun asti.

TPS:n ja HIFK:n edelliskausien mestaruuksissa JIMin jälkilähetyksiin ei mahdutettu edes kannun nostoa, vaan lähetys katkesi heti ottelun päätyttyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös