Jethro Rostedt

• 97 196
  • 235

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Iikka Kiven FB sivu vihjaa nyrkkeilyottelua hänen ja Jethron välillä.

Pääsikö Valavuori ja Sihvonen aikanaan kuinka lähelle?
Jethro tuntuu tosiaan suivaantuneen Iikka Kiveen, ilmeisesti herrojen huumorintajut eivät oikein kohtaa.

Ehdit kyllä oikein hyvin, keikkasi on vasta illalla. En minä halua mitään tapahtumaa ja näkyvyyttä sulle vaan vain vedellä sua ympäri korvia. Sä olet sen ansainnut. Älä nyt saatana ala selittelemään.

Striimaan sen huomenna, saat kyllä katsojia enemmän kuin koskaan. Mä olen vihainen ja kyllästynyt sun paskanjauhamiseen. Huomenna nähdään.

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jethro tuntuu tosiaan suivaantuneen Iikka Kiveen, ilmeisesti herrojen huumorintajut eivät oikein kohtaa.

Ehdit kyllä oikein hyvin, keikkasi on vasta illalla. En minä halua mitään tapahtumaa ja näkyvyyttä sulle vaan vain vedellä sua ympäri korvia. Sä olet sen ansainnut. Älä nyt saatana ala selittelemään.

Striimaan sen huomenna, saat kyllä katsojia enemmän kuin koskaan. Mä olen vihainen ja kyllästynyt sun paskanjauhamiseen. Huomenna nähdään.

Kaksi todellista sankaria.

Toisella on aikaa vain huomenna ja toisella maaliskuun ensimmäinen päivä. En tiedä mistä tuli semmoinen kuva, että kumpikaan ei varsinaisesti haluaisi otella, mutta kumpikaan ei halua myöntää sitä. Ainakaan Jethrolla ei takuulla ole intoa matsiin, koska eihän hänen liikunnan lahjoillaan päästäisi edes kehään.

Migron

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Matsi taidettiin nyt perua kun Jethro laittoi Kivin blokkiin.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Matsi taidettiin nyt perua kun Jethro laittoi Kivin blokkiin.

Oli blokissa jo aiemmin, nyt ilmeisesti hetkeksi kaivettiin herra esiin. Kräääh, voi kun ei olisi näitä Jethroja.

Ehkä hölmöintä Jetiltä Iikka Kiveen liittyen on vähätellä tuon mielenterveysongelmia. Kyllä niitä aikuisillakin on, varsin yleistä tuo. Jeti löytää tällä hetkellä ilmeisesti striimien kautta seuraajia, joten se poskikin soi herkemmin. Ja ei, en puolustele Kiveä, vikansa tuossakin.

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Oli blokissa jo aiemmin, nyt ilmeisesti hetkeksi kaivettiin herra esiin. Kräääh, voi kun ei olisi näitä Jethroja.

Ehkä hölmöintä Jetiltä Iikka Kiveen liittyen on vähätellä tuon mielenterveysongelmia. Kyllä niitä aikuisillakin on, varsin yleistä tuo. Jeti löytää tällä hetkellä ilmeisesti striimien kautta seuraajia, joten se poskikin soi herkemmin. Ja ei, en puolustele Kiveä, vikansa tuossakin.

Voisin sanoa että Jethro ja Iikka melkein kaksi raskainta ihmistä Suomessa mitä on. Nauttisin kovasti kumpi tahansa saisi kunnolla turpiinsa.

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jethro spekuloi kysyttäessä jossain striimillä, miten Iikka Kiven ja Valavuoren nyrkkeilymatsissa kävisi, ja teki tämän varsin loukkaavaan sävyyn. Tästä suivaantuneena Kivi haastoi Jetin nyrkkeilymatsiin ja Jetrohan innostui ja ehdotti ajankohdaksi perjantaita tai ensiviikkoa. Kivellä menikin sitten paskat housuun, ja olisi ollut valmis matsiin vasta joskus yli puolen vuoden päästä. Kaksi häiriintynyttä netti öyhöttäjää olisi kyllä ollut hienoa nähdä kehässä.On tuo herra Kivikin uskomattoman alas vajonnut kaveri.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Voisin sanoa että Jethro ja Iikka melkein kaksi raskainta ihmistä Suomessa mitä on. Nauttisin kovasti kumpi tahansa saisi kunnolla turpiinsa.

Jep, itsessä suhtautuminen Jetiin ehkä inan vahvempaa, koska Turku.

Istuin taannoin juhlissa erään Jethron kanssa bisnestä tehneen herran kanssa. Teki mieli vitsinä heittää, että paljonko olikaan Jethrolla vaikutusta, että yrityksen toiminta loppui. Vitsi se todella olisi ollut, koska ei tainnut ihan (vain) Jethroon liittyä tuo lopetus. Jethro kovin sokeana edelleen luulee näkyvänsä tuossa yrityksessä. On pihalla jostain todellisuudesta kyllä.

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oli ehkä hämmentävin keskustelu Twitterissä ikinä näiden kahden välillä. Ja siellä kuitenkin jo yli kymmenen vuotta olen ollut ihmettelemässä.

Toisaalta olisi ollut hienoa nähdä, kun nämä kaksi kunnon superjunttia olisivat toisiaan ruvennut lyömään ja ottamaan miehestä mittaa. Toinen urpo vielä ehdotti, että tyrmäykseen saakka otellaan, niin ei taida paljon kokemusta olla.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oli ehkä hämmentävin keskustelu Twitterissä ikinä näiden kahden välillä. Ja siellä kuitenkin jo yli kymmenen vuotta olen ollut ihmettelemässä.

Toisaalta olisi ollut hienoa nähdä, kun nämä kaksi kunnon superjunttia olisivat toisiaan ruvennut lyömään ja ottamaan miehestä mittaa. Toinen urpo vielä ehdotti, että tyrmäykseen saakka otellaan, niin ei taida paljon kokemusta olla.

Nauratti kyllä. Iikka nyt paasaa Facebookissa miten Jethrolla ei riittänyt uskallus.

Mikä helvetin matsi tuollainen amatöörien nyhjäys on jos siihen Iikan sanoin, valmistautuu kunnolla.

Kaksi aivan totaalisen turhaa julkisuuden henkilöä nyrkkeilemässä. Tuosta jo melkein maksaisi.

Lubeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Anaheim Ducks
Kumpaakaan en pidä juuri minään, mutta pakko myöntää että olisin nauttinut kun Lausteen Lennox Lewis olisi pistänyt Iikan letkuruokintaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy