En olisi 20 vuotta sitten uskonut, millainen ketku Jetistä kehittyisi. Oli juuri nostanut Aninkaisen suosta ja homma toimi hyvin. Oltiin kollegoja, meikäläinen vaan toisessa firmassa. Arvostin kaveria tuolloin. Kun lopetin vuonna 2007, niin Jeti pyysi duuniin Aninkaisiin. Olin kurkkuani myötä täynnä kiinteistönvälitystä, joten kieltäydyin kohteliaasti. Sitten tuli diilit ja epämääräiset autokaupat. Jetistä syntyi tosi tv tähti ja mielestäni tässä kohtaa homma lähti lapasesta. Liikaa julkisuutta ja liikaa tuloja, joilla voi tuntea itsensä Jumalaksi.
Onnenpyörän veti mielestäni asiallisesti ja olikin miellyttävä isäntä tuossa. Sitten avioero ja uusia tv projekteja. Taustalla kuitenkin kaikkien tietämättä huseerasi mitä kummempia kauppoja. Jotka nyt ovat tulleet julkisuuteen. Jeti on mielestäni aikuinen lapsi, joka pistää näppinsä joka paikkaan, eikä ajattele seuraamuksia. Vitun surullista, sillä olisi vaan pysynyt omalla alueellaan, eli tehnyt vaatimattomasti asuntokauppaa. Pärjäsi kuitenkin tuolla taloudellisesti kohtuu hyvin.
Se, mikä tuli yllätyksenä mulle, oli luopuminen Aninkaisesta. Kukahan tuon osti ja omistaa tällä hetkelllä? Mulla on näin turkulaisena oma kutina tästä, mutta eihän sitä voi tänne kirjoittaa, kun ei ole varmuutta. Jeti, sä mokasit aivan kaiken, saakelin julkisuuden kipeä ahne ihminen. Menit vielä kusettamaan mökkikaupoilla frendiäsi. Vittu, häpeä tekojasi.