Jethro Rostedt

  • 91 113
  • 223

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
On tää Jethro kyllä niin huikea hahmo, ettei oo tosikaan. Yhtään mitään, siis edes katukiveä tai männynkäpyä, en tältä kaverilta ostaisi.

Kusettajan, autokauppiaan ja kieron satakuntalaisen perikuva.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
juu

On tää Jethro kyllä niin huikea hahmo, ettei oo tosikaan. Yhtään mitään, siis edes katukiveä tai männynkäpyä, en tältä kaverilta ostaisi.

Kusettajan, autokauppiaan ja kieron satakuntalaisen perikuva.

Lukko-fani ilmeisesti?
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kuten alusta asti olen todennut, niin Jetro on ihan tavallinen helppoheikki kiinteistövälittäjän vaatteissa. Lehdistössä on ollut juttuja miten kiinteistökauppa on ollut vähän "tulkinnanvararainen" Jetron tekemänä ja valituksia on vetämässä useampiakin. Jotenkin en ole yllättynyt...

En oikein usko, että tuollainen kusetusmentaliteetti kuitenkaan kantaa kovin pitkälle Diilissä tai edes turkulaisessa kiinteistönvälityksessä. Tietysti aina löytyy tyhmiä ostajia, jotka menevät noihin maneereihin.

Suurin järkytys Jetron kohdalla oli se, että jamppa on vasta 33-vuotias. Vittu meikäläistä vuoden nuorempi ja näyttää/kuulostaa siltä että on ollut alalla vähintään 20 vuotta.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Jos jostain pitää Jethrolle antaa krediittiä, niin se on eläytyvä esiintyminen. Kaverilla ei todellakaan ole perinteistä suomalaista monotonista tapaa kertoa asioista, vaan innostusta löytyy ja eläytyminen on luonnollista. Jo tuolla saa jotain myytyä, kun potentiaalinen asiakas jää hetkeksi kuuntelemaan miehen showta.
 
Ihmettelen todella paljon, jos Hjallis Jetikan palkkaa Diilissä. Tommonen ketku kaveri myymässä luksusta, ei onnistu. Vaikka kuinka hyvin myykin asuntoja, kaiken täytyy olla viimeiseen asti rehellistä tuon kokoisessa projektissa. Itse en ostaisi häneltä mitään, mutta Jetikan kaverille voisin autoni myydä.

Jotenkin tässä tulee mielleyhtymää viime vuosituhannen loppuun ja erääseen goldenkolmiopyramidijärjestelmään. Olikohan Jethrow siinäkin mukana...
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Tommonen ketku kaveri myymässä luksusta, ei onnistu.

En ole oikein ymmärtänyt tuota työnkuvaa, jota tarjotaan. 200 asuntoa + liiketiloja ja venepaikkoja. Jokuhan tuota myyntityötä koordinoi, mutta kuka myy? Palkataanko tuota varten oikeasti omia myyjiä keikkahommiin ja mikä on myyntijohtajan toimenkuva sen jälkeen, kun esim. 70% asunnoista on myyty? Meneekö se sen jälkeen myymään henkilökohtaisesti ne loput? Jotenkin tuntuu, että hommana tuo on aika ankeaa ja eikä edes kovin pitkäaikaista.
 
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
Mulla on aika vähän sanottavaa tähän ketjuun, mut sanotoaan se nyt ku satuin klikkaan tän auki:

Mulla ei oo hevonvitun hajua mistä on kysymys. Otaksun että tää on jotain realityy. Joten Vittuun vaan jetrot ja BB-cristat ja panut ja kaikki maailman muutkin kusiset muovit.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mulla on aika vähän sanottavaa tähän ketjuun, mut sanotoaan se nyt ku satuin klikkaan tän auki:

Mulla ei oo hevonvitun hajua mistä on kysymys. Otaksun että tää on jotain realityy. Joten Vittuun vaan jetrot ja BB-cristat ja panut ja kaikki maailman muutkin kusiset muovit.

Onks tää Vittu joku uus menomesta vai mikä?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos se Jethro oli niin hyvä kaveri sille neljä tonnia Opelin romusta maksaneelle, että siinä hän vain kylmästi kusetti kaveriaan, koska Diilissä oleminen antoi sille kusetukselle Jethron silmissä muka moraalisen hyväksynnän. Kaveri olisi saanut ennenkin kelpo vinkkejä Jethrolta ja siksi uskoi sinisilmäisesti, että nytkin siellä on joku todellinen valioyksilö, kun kerran noin vanha Opel niin paljon maksaa. Tiedä näistä...

Mulla ei oo hevonvitun hajua mistä on kysymys.
Ei näytä olevan. Aina voit palata Salkkari-ketjuun analysoimaan sen syvällisiä juonenkäänteitä. Olet näemmä hyvin kärryillä, eiks jeah!
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Väkisinhän tuossa Jethron diilissä oli jotain vilunkia. Ammattiautokauppiaat ovat kyllä niin helvetin hintatietoisia, että noin iso hintahaitari 930-4000€ ei vain ole mahdollinen. Miten Jethro tuon sitten oli junaillut, en tiedä.

Loistavaa viihdettä kuitenkin. Aivan mahtava kuunnella tuota Jethron höyryämistä, mies on niin aidosti tunteella mukana. Itse tekisin tuollaisen miehen kanssa kauppaa yhtä mielelläni kuin mustalaisen kanssa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sehän tässä kaverissa on niin hauskaa että harvoin näkee ketään kuka on noin helvetin innoissaan kaupan tekemisestä. Jethro on aina ihan täpinöissään kun pääsee tekemään kauppaa, ihan sama mistä kunhan vaan jotain pääsee hieromaan.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Iltalehti kertoo, että Turun Käräjäoikeus ei oikein tykännyt Jepestä ja siitä millaista informaatiota on annettu asunnonostajillle.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Ostin tuossa muutama kuukausi sitten Jethro Rostedtin nimikkopizzan Dennis kebabpizzaählämikarva-ravintolasta, toin sen kotiin ja jätin sen eteiseen siksi aikaa että laitoin takin yms naulakkoon. Tämän jälkeen huomasin että pizzaa ei näy missään. Etsin jonkun aikaa, kunnes luovutin ja olin surun murtama kun en saanut kokea tätä ihanteellista makunautintoa...

Tänään siivosin kuistia, ja mitäs vittua se pizza löytyikin sieltä, en ollutkaan jättänyt sitä eteiseen. Kohmeessa toki ja näytti läjältä paskaa. En osta enää ikinä tämän mielikuvan jälkeen kyseistä pizzaa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kuusi vuotta ja rapiat päälle on kulunut siitä kun Jethro "Jeti" Rostedt nousi Hjalliksen Diilistä maineeseen. Tämä Suomen tunnetuin kiinteistönvälittäjä onkin siitä lähtien ollut monessa mukana eli tähdenlennoksi ei ukko jäänyt. Ja ymmärtäähän tuon, ainakin minusta Jethro on karismaattinen mediapersoona.

En kyllä kaupoille Jetin kanssa lähtisi, mutta hänen TV-ohjelmansa tulee katsottua.
 
Pelkkään itseironisella helppoheikki-roolillaan viihdyttämiseenhän ei Jethro enää tyydy, sillä viime viikollahan hän oli tinkimättömällä ammattitaidollaan laittamassa Suomen kansantaloutta kuntoon erään toisen kiinteistövälittäjän kanssa Ylen A2-talouskeskustelussa. Voinemme aloittaa spekuloinnin, mikä ministerin salkku Jethroa parhaiten pukisi.

Vittu, et mä rakastan tätä 2000-lukua.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Jethro kuuluu näihin ihaniin julkkiksiin, jotka jakaa mielipiteitä.

Itse turkulaisena olen pakostakin ylpeä Jethrosta, mutta... mutta... mutta... Hänen Kauppaneuvos-ohjelmansa hieman turhauttavat käsikirjoituksen läpinäkyvyydellä. En saa nauruja irti, kun osaan ennustaa jakson sisällön.

Muuten kunnioitan miestä, haluaa paikallisille toimijoille tehdä hyvää (esim. tuote lihakaupalle). Se, että hänet bongaa edes jossain hyväntekeväisyydessä saa minut hieman nostamaan hattua.

Kiitos, kyllä Turulle tällainen mies kelpaa.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Kuka tää on? Joku turkulainen supertähti?
En nyt tiedä tarvitsisiko jokaisesta ketjua erikseen, etenkin kun universaali rakkaus on vieläkin roskiksessa ja nämä vapaalla... Beats me.
 

Beergenheim20

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Jokerit, OJ
Jethro kuuluu näihin ihaniin julkkiksiin, jotka jakaa mielipiteitä.

Itse turkulaisena olen pakostakin ylpeä Jethrosta, mutta... mutta... mutta... Hänen Kauppaneuvos-ohjelmansa hieman turhauttavat käsikirjoituksen läpinäkyvyydellä. En saa nauruja irti, kun osaan ennustaa jakson sisällön.

Muuten kunnioitan miestä, haluaa paikallisille toimijoille tehdä hyvää (esim. tuote lihakaupalle). Se, että hänet bongaa edes jossain hyväntekeväisyydessä saa minut hieman nostamaan hattua.

Kiitos, kyllä Turulle tällainen mies kelpaa.
Joo, onhan ne käsikirjoitettuja, mutta ihan hyvää viihdettä silti. Kiva kattella mitä se millonkin toheltaa. Tosin tässä nyt pyörivässä jetro lomailee, tai mikälie, ja vissiin muissakin sarjoissa, ärsyttää se konehuoneen hokeminen.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Pitäisikö tätä ketjua nostella hiljalleen ylös? Jeti on viikko toisensa perään Seiskan uutisoinnissa ja yleensä vähän ikävämpien asioiden muodossa. En tiedä mikä Jethron bisneksessä on mennyt pieleen, mutta matkan varrelle on sattunut erikoisia kyhäelmiä ja nyt Rostedt on pystyssä pelkästään Verottajalle vajaan miljoonan. Myös muita velkoja on mennyt ulosottoon asti. Samaan aikaan Jethro ei ole tinkinyt näyttävyydestään, vaan maisema muuttuu Bentleyllä eikä rahasta pihtailla muutenkaan.

Onko suomalainen kiinteistöbusiness sellaista, että siellä kuuluu vetää isoa kulissia viimeiseen asti, vaikka laiva olisi uppoamassa kovaa tahtia? Vähän samanlaisen kohtalon koki jo vuosia sitten Kaisa Liski, jolla oli kiinteistökuningattaren titteli, mutta siinä samassa oman ketjun välittäjät jäivät lopulta ilman palkkoja. Ironista kyllä, muistan Jethron kuittaileen jossain radio-ohjelmassa (Radio Rockin Korporaatio?) Liskille tämän epäselvistä bisneksistä. En jaksa googlata, mutta tuo taisi olla se "täyttä naalinpaskaa"-case.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös