Oho, Pulu tänään junnuissa.
tänään klo 16.45 #451 J jypinfani Jäsen Suosikkijoukkue JYP, SaPKo, D-Kiekko <3 Oho, Pulu tänään junnuissa.
tänään klo 16.46 #452 K Kiuru Jäsen Suosikkijoukkue Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897 jypinfani kirjoitti: Oho, Pulu tänään junnuissa. Laajenna klikkaamalla Hyvä junnuille (todennäköisesti) hyvä Pululle itselleen ja hyvä JYPille. Vain voittajia näin ennakkoon tässä.
jypinfani kirjoitti: Oho, Pulu tänään junnuissa. Laajenna klikkaamalla Hyvä junnuille (todennäköisesti) hyvä Pululle itselleen ja hyvä JYPille. Vain voittajia näin ennakkoon tässä.
tänään klo 16.55 #453 W Wraith Jäsen Suosikkijoukkue JYP jypinfani kirjoitti: Oho, Pulu tänään junnuissa. Laajenna klikkaamalla Juu. Vissiin itse halus sinne nyt
jypinfani kirjoitti: Oho, Pulu tänään junnuissa. Laajenna klikkaamalla Juu. Vissiin itse halus sinne nyt
Mainos Valmis pakettimatka Riian Drift Masters osakilpailuun. Lähde mukaan ja koe huikeaa suomalaishuumaa!
tänään klo 16.59 #454 C Ccrb Jäsen Suosikkijoukkue Dallas Stars Wraith kirjoitti: Juu. Vissiin itse halus sinne nyt Laajenna klikkaamalla Oho, tuo on jo melko harvinaista, että haluaa itse lähteä junnujen mukaan Liigassa pelaamisen sijaan.
Wraith kirjoitti: Juu. Vissiin itse halus sinne nyt Laajenna klikkaamalla Oho, tuo on jo melko harvinaista, että haluaa itse lähteä junnujen mukaan Liigassa pelaamisen sijaan.
tänään klo 17.06 #455 N Nepi Jäsen Suosikkijoukkue JYP, EV Zug & Detroit Red Wings Wraith kirjoitti: Juu. Vissiin itse halus sinne nyt Laajenna klikkaamalla Tuo on muuten semmoinen päätös mitä on pakko arvostaa. Propsit Pululle.
Wraith kirjoitti: Juu. Vissiin itse halus sinne nyt Laajenna klikkaamalla Tuo on muuten semmoinen päätös mitä on pakko arvostaa. Propsit Pululle.
tänään klo 17.15 #456 W Wraith Jäsen Suosikkijoukkue JYP Ccrb kirjoitti: Oho, tuo on jo melko harvinaista, että haluaa itse lähteä junnujen mukaan Liigassa pelaamisen sijaan. Laajenna klikkaamalla Pakko saada koneet käyntiin jotenkin. Hyvä ajatus itseltä.
Ccrb kirjoitti: Oho, tuo on jo melko harvinaista, että haluaa itse lähteä junnujen mukaan Liigassa pelaamisen sijaan. Laajenna klikkaamalla Pakko saada koneet käyntiin jotenkin. Hyvä ajatus itseltä.
tänään klo 17.49 #457 T Timeout Jäsen Suosikkijoukkue JYP Wraith kirjoitti: Pakko saada koneet käyntiin jotenkin. Hyvä ajatus itseltä. Laajenna klikkaamalla On varmasti hyvä juttu ja jos saisi sieltä vähän onnistumisia ja itseluottamusta takaisin. Henkisiä juttuja nämä varmaan suurelta osin on.
Wraith kirjoitti: Pakko saada koneet käyntiin jotenkin. Hyvä ajatus itseltä. Laajenna klikkaamalla On varmasti hyvä juttu ja jos saisi sieltä vähän onnistumisia ja itseluottamusta takaisin. Henkisiä juttuja nämä varmaan suurelta osin on.
tänään klo 18.10 #458 K KOLT Jäsen Suosikkijoukkue JYP Fiksu veto Pululta, hattu nousee tälle päätökselle. Taidot ja potentiaali on edelleen siellä, nyt vaan haalarit päälle ja hommiin!
Fiksu veto Pululta, hattu nousee tälle päätökselle. Taidot ja potentiaali on edelleen siellä, nyt vaan haalarit päälle ja hommiin!