Hyvä junnuille (todennäköisesti) hyvä Pululle itselleen ja hyvä JYPille. Vain voittajia näin ennakkoon tässä.Oho, Pulu tänään junnuissa.
Juu. Vissiin itse halus sinne nytOho, Pulu tänään junnuissa.
Oho, tuo on jo melko harvinaista, että haluaa itse lähteä junnujen mukaan Liigassa pelaamisen sijaan.Juu. Vissiin itse halus sinne nyt
Tuo on muuten semmoinen päätös mitä on pakko arvostaa. Propsit Pululle.Juu. Vissiin itse halus sinne nyt
Pakko saada koneet käyntiin jotenkin. Hyvä ajatus itseltä.Oho, tuo on jo melko harvinaista, että haluaa itse lähteä junnujen mukaan Liigassa pelaamisen sijaan.
On varmasti hyvä juttu ja jos saisi sieltä vähän onnistumisia ja itseluottamusta takaisin. Henkisiä juttuja nämä varmaan suurelta osin on.Pakko saada koneet käyntiin jotenkin. Hyvä ajatus itseltä.
Ei taida enää edustuksessa pelata.Oho, Pulu tänään junnuissa.
PelaaEi taida enää edustuksessa pelata.
Propsit kyllä Jesselle. Jotenkin niin Jessemäinen ratkaisuOho, tuo on jo melko harvinaista, että haluaa itse lähteä junnujen mukaan Liigassa pelaamisen sijaan.
Kävelin korvat höröllä, niin kuulin ettei Jesseä haluta pitää enää jypissä lainalla, kun täällä ei ole luottoa, eikä sen takia mahdollisuutta kehittyä. Voi olla että oli huonompi korva, mutta en ihmettelisi asiaa.Pelaa
Jotenkin näistä tulee sellainen fiilis, että änärijengit olettaa varaustensa saavan automaattisesti peliaikaa ja vastuuta. Jos ei riitä, niin ei riitä. Voi aina kokeilla, miten farmissa menee.Kävelin korvat höröllä, niin kuulin ettei Jesseä haluta pitää enää jypissä lainalla, kun täällä ei ole luottoa, eikä sen takia mahdollisuutta kehittyä. Voi olla että oli huonompi korva, mutta en ihmettelisi asiaa.
On varmasti hyvä juttu ja jos saisi sieltä vähän onnistumisia ja itseluottamusta takaisin. Henkisiä juttuja nämä varmaan suurelta osin on.
Joo ja alkoihan tuo Pulkkisen peliaika laskea tässä vuodenvaihteen jälkeen, pelituntuma alle 15 minuutin ajoilla ei ole niin hyvä. Ihan erilaista pelata 20 minuuttia ja ylivoimaa, mahdollisesti alivoimaakin ja olla enemmän kiekossa. Lisäksi tuntuu että Pulkkisella kyllä kaikki ei ole nyt kiinni itseluottamuksesta kokonaan, jotenkin tuo vamma hidastanut selkeästi vauhtia ja tekemistä ylipäätänsä. Itseluottamus toki auttaisi pelaamisessa mutta voi olla että aikaa eniten tässä tarvitsee.
Sen mitä tuli meiningin lomassa "havainnoitua", niin ehdottomasti samaa mieltä. On tullut annettua raippaa reilusti Jesselle, mutta tänään oli omastakin mielestä askel parempaan.Tänää oli mun mielestä yksinkertaistettua peliä aiempaan nähden ja sitä kautta napsu parempaan kokonaisuudessaan
Pulkkinen, Puustinen, Jormakka ja Perttu oli tänään hyviä, kaikki niitä joita enemmän tai vähemmän viimekin aikoina (ja syystä) arvosteltu. Ehkä se tästä..Tänään Ilvestä vastaan Pulu oli hyvä. Ei erinomainen, mutta hyvä. Alkaa asennetta löytymään taas. Toivottavasti tämä pysyy.
Pakko arvostaa, että Pulu on selvästi ottanut onkeensa valmennuksen ohjeista ja pelaamiseen on tullut järkeä mukaan.Tänään Ilvestä vastaan Pulu oli hyvä. Ei erinomainen, mutta hyvä. Alkaa asennetta löytymään taas. Toivottavasti tämä pysyy.