Miten suurena vääryytenä pidät sitä, että Sebastian Aho on nostettu tuolle potentiaalisten tulokkaiden listalle ennen Henrik Borgströmiä, vaikka Borgströmin varausnumero on paljon pienempi?
Eri aikoina varattuja, joten lähtökohdat ovat erilaiset pelaajinakin.Kun kirjoitin, että balanssi numeron ja median välillä ei toimi, niin tarkoitin just mitä kirjoitin, eikä sitä tarvi lukea kuin piru Raamattua. Elikkä suhteessa siihen, että on noin lahjakas ja korkealla, pitäisi mediassa olla enemmän esillä. Niinhän Lainekin on, vaikkei kukaan voi väittää, että hänen ja Jessen välillä mitään dramaattisia eroja olisi. Toisella on yks kyky parempi kuin toisella. Niinhän se menee. Ero siinä ketä pidetään julkisuudessa on sitten eri asia. Aho, vaikka Kärppä onkin, on ainutlaatuinen monilahjakkuus, eikä tuollaisia Kärppiinkään tule kuin sieniä sateella. Hänelle on annettava oma arvonsa. En muista hänen aikansa draftausta ja edustajia, joihin olisi pitänyt verrata, jos joihinkin yleensä verrataan, mutta päätellen siitä, ettei soraääniä ole mistään tullut, niin ei kai siinä sanomista ole ollut. Sebu ei ole juuri silloin ollut huipussaan, vaan sen jälkeen. Muutoksiakin voi tapahtua, kuten on nähty.
Loukkaantuminen toki vie taka-alalle Puljua, muttei se kaikkea kerro sekään. Aistikaa ja ajatelkaa kirjoitusten laatua. Esim. kun Pulju putosi pykälällä draftissa alaspäin, niin hän VALAHTI. Mulle äidinkielessä tuo kyllä merkkaa floppausta suorastaan ja uskallan sanoa, että hallitsen tosi paikan tullen aika hyvin armasta kieltämme. Sen ovat alan ammatilaisetkin tunnustaneet.
Sitten tuo ainainen syöpäkasvannainen Puljun kyljessä, eli Laine. Anteeksi Patrik-fanit. Tämä EI sitten tarkoita Paten mollaamista, vaan sitä, että kun Jessestä puhutaan, niin aniharvoin välttyy siltä, etteikö samassa yhteydessä ole puhetta Laineesta. Aina melkein kiinni toisissaan. Kiitos Jatkoajan etusivun tänään, oli niitä harvoja, joissa ei ainakaan vielä sanallakaan otettu Patea mukaan, vaan lyhyt juttu oli ihan vaan Puljujärvestä, niin kuin pitikin. Yleensä niin ei ole mediassa, tarkistakaa vaikka, jos ette usko. Esim. palkasta kun on alettu kirjoittamaan, niin eiköhän siinäkin ala vertailu "veljesten" kesken. Varmaan olen ihan tosikko akka, mutta mua on alkanut oikeesti pännimään tuo, ettei Lainetta pakoon pääse millään missään. Ja jos Puljusta on juttu, niin aika arvattavasti Laineesta on sitten jo monta, tikusta asiaa tehtynä. Linkkejä en ala laittamaan, tämän tietävät muutenkin jokainen, joka vain haluaa tietää. Syy ei ole Patrikin. Tykkään jannusta ja toivon hänelle aidosti kaikkea hyvää, mutta en tykkää tuosta mediasta, mille tielle se on lähtenyt. Kai mulla on oikeus tämäkin sanoa?
Toki NYT on Pulju ollut lehdissä, kun soppari tuli, mutta älkää huoliko, kohta on taas uppeluksissa ja Patun uudet housut tms. saa palstatilaa=) Laineen harkoista on juttua ollut, mutta olisi ollut kiva tietää myös siitä, millä lailla Pulju on saanut pidettyä kondista yllä ja psyykkistä puolta yms. Eipä siitä paljoa kirjoitella, kaiken maailman paskoja juttuja turhista on senkin edestä. Pelilliset kehitysviivat kiinnostavat ainakin minua paljon enemmän kuin voileivät sun muut vastaavat.
Toivon
@Kirjoittelija , että sait siitä punaisesta langanpäästä kiinni, jolla yritin selventää näitä asioita. Toivon ainakin niin.