Ei kyse ole siitä tekeekö vai ei, se että Jesse nyt seuraavalla kaudella tekisi vaikka 50 maalia ei todista väitettäni oikeaksi. Kyseessä on yksilö ja jos otantaa laajennetaan huomataan, että pelaajat kehittyvät hyvinkin eri tahtiin eikä huono tulokaskausi sulje pois sitä etteikö tulevaisuudessa voisi nousta hyvälle tasolle pelaajana.
Ensin vastaus yleisesti tähän ketjuun, että kun luette tuota rimpsua niin punainenlanka välissä tuntuu olevan aika hukassa ja väitellää välissä siitä ja tästä.
Tuossa aessi viestissä sitä hieman jo on ja itse olen sitä mieltä, että tuskin se potentiaali on sieltä mihinkään hävinnyt, mutta peli on vain nyt näyttänyt kovin hankalalta ja usko monilla siihen, että siitä vielä noustaan on aika hatara (monelta tulikin jo perusteluja, että miksi tätä ”murehditaan”)
Tuskin sitä voi kiistää, etteikö Jessellä mahdollisuuksia olisi nousta vielä hyväksi pelaajaksi, mutta keskustelu onkin lähtenyt siitä, että taso on ollutkin yllättävän heikko änäriin (viitaten odotuksiin, varausnumeroon jne)
Itse ajattelen, että jo se että pelityyli, kaukalo ja moni muu asia on vain ”vahvistanut” Puljun heikkouksia ja jos mietin, että itse olisin NHLssä ja en osaisi juurikaan englantia näiden lisäksi, niin kyllä vaikeaa olisija tuossa iässä se voi vaikuttaa varsinkin itsetuntoon (riippuen toki persoonasta ja en tiedä mitä Jessen päänsisällä liikkuu)
Aiemmin jo mainitsin, että Keenan laittoi aikanaan Jokisen ruotuun ja vaati mitä huippupelaajalta vaaditaan ja jotenkin tuntuu, että Puljulle tekisi hyvää, että joku ottaisi hänet ”syleilyyn” niin hyvässä ja pahassa.
Vielä loppuun, että se on kyllä totta, että täällä on kyllä varsinkin tässä ketjussa ollut paljon pilkun viilausta ja riidanhaluisuutta. Sääli sinänsä, koska keskustella ja väitellä voi ilman, että tarttuu sanaan lauseen sisällä.
Edit. Lainauksen otin vain tuon mitä jo tuossa aessille laitoinkin ja koko viesti ei ollut tarkoitettu aessille, ettei tule väärinkäsityksiä.