No valitettavasti valmennusjohto ei ole aivan samoilla linjoilla. Jos olisi ollut rohkaisevaa niin tuskin vetäisi treeneissä 13. hyökkääjänä tai pelissä 5 minuutin peliajalla.
Eli hänen NHL-ura on tullut tiensä päähän, niinkö tarkoitit sanoa?
No valitettavasti valmennusjohto ei ole aivan samoilla linjoilla. Jos olisi ollut rohkaisevaa niin tuskin vetäisi treeneissä 13. hyökkääjänä tai pelissä 5 minuutin peliajalla.
Ei, kyllä hän saa vielä yhdeksännen viimeisen mahdollisuuden!Eli hänen NHL-ura on tullut tiensä päähän, niinkö tarkoitit sanoa?
5:59 kellotti, eli kyllähän tuo nyt on paljon lähempänä 6 minuutin kuin 5 minuutin peliaikaa.No valitettavasti valmennusjohto ei ole aivan samoilla linjoilla. Jos olisi ollut rohkaisevaa niin tuskin vetäisi treeneissä 13. hyökkääjänä tai pelissä 5 minuutin peliajalla.
Ei, kyllä hän saa vielä yhdeksännen viimeisen mahdollisuuden!
Ensi pelissä siis. Sitä seuraava peli onkin sitten kymmenes viimeinen mahdollisuus.
Eli hänen NHL-ura on tullut tiensä päähän, niinkö tarkoitit sanoa?
Hyvältä näyttää. 5:59 oli vaihtunut katsomokomemnukseen. Nousussa ollaan.
Tarkoittanet Puljujärvi-vihaajilla varmaan Puljujärvi-realisteja? (Äh tämä ei näyttänyt enää kirjoitettuna yhtään niin hyvältä kuin mun päässäni. Kiitos vaan rasistit)Puljujärvi poppareilla…tätä hetkeä kaikki Puljujärven vihaajat odottaneet, että pääsee huutelemaan ”Ei riitä änäriin”, ”Kärpät”, ”Eurooppaan”. :D
Miksi ihmeessä Penguins ostaisi Puljujärven ulos kun äijä pelaa minimisopimuksella? Siitä jäisi rasitetta kattoon ja korvaava pelaaja maksaisi vähintään sen saman 800 000 dollaria.Ja voi olla, että se paluu Eurooppaan tapahtuu jo ensi kauden aikana ulososton jälkeen, ellei merkittävää kehitystä tapahdu. Nolla-nollaa pelaavia neloskentän miehiä löytyy paljon nuorempiakin, jos Jessen panos ei ala näkymään tulostaululla.
Jos palkka on alle $1,150,000, niin se ei vaikuta cappiin jos pelaaja siirretään AHL:ään.Melko pähkinöitä tuo 800k palkka, mutta onhan sekin jotain ensi kauden cappiin jos tuo aiotaan vaikka haudata AHL:ään.
Tuskin täällä kukaan Puljujärveä vihaa.Puljujärvi poppareilla…tätä hetkeä kaikki Puljujärven vihaajat odottaneet, että pääsee huutelemaan ”Ei riitä änäriin”, ”Kärpät”, ”Eurooppaan”. :D
Sopimusmäärien takia. Jos pelaajaa ei nähdä tulevaisuuden kannalta hyödyllisenä ja sinun on mahdollista korvata hyödyllisemmällä niin silloin ostat sen sopparin ulos. Aika normikäytäntö.Miksi ihmeessä Penguins ostaisi Puljujärven ulos kun äijä pelaa minimisopimuksella? Siitä jäisi rasitetta kattoon ja korvaava pelaaja maksaisi vähintään sen saman 800 000 dollaria.
Normikäytäntö ostaa 800k soppareita? Olen ilmeisesti itse sitten aika ulkonaSopimusmäärien takia. Jos pelaajaa ei nähdä tulevaisuuden kannalta hyödyllisenä ja sinun on mahdollista korvata hyödyllisemmällä niin silloin ostat sen sopparin ulos. Aika normikäytäntö.
Ei tule lyömään läpi NHL:ssä, eikä tule saamaan vakituista pelipaikkaa. Itse olen toivonut, että mies löytää pelipaikan ja saa tehtyä myös tehopisteitä Edmontonista asti. Olen pitänyt valmentajia syyllisenä, mutta tuo selitys alkaa kulua. En jaksa uskoa enää onnistumiseen. Paluu Eurooppaan voisi olla hyvä. Toivottavasti olisin väärässä ja herra paukuttaa vaikka maalin heti seuraavassa ottelussa jos kokoonpanoon pääse.Sano nyt suoraan mitä yrität sanoa. Eli ennustatko Puljujärven NHL-uran olevan paketissa?
Puljun sopimuksen voi tarvittaessa haudata AHL:n puolelle ja loukkaantumissuman sattuessa mies on ihan kelpo korvaaja, jolla on edelleen potentiaalia tehdä pisteitäkin. Pensillä tuskin on niin paljon palkanmaksusta kiinni. Toki mahdollista on myös, että Pulju purkaa sopimuksensa yhteisymmärryksessä ensi kaudella ja siirtyy Eurooppaan, mikäli pelipaikkaa ei NHL:n puolelta löydy. Näin ovat toimineet lukuisat muutkin eurooppalaiset, viimeisimpänä Leon Gawanke tällä kaudella.Sopimusmäärien takia. Jos pelaajaa ei nähdä tulevaisuuden kannalta hyödyllisenä ja sinun on mahdollista korvata hyödyllisemmällä niin silloin ostat sen sopparin ulos. Aika normikäytäntö.
Tuossahan juuri luettelit kaikki vaihtoehdot mitä voi tapahtua. Ulososto = paluu EurooppaanUlosostoon en usko. Joko onnistuu lyömään itsensä uudestaan läpi johonkin rooliin NHL:ssä tai hautautuu AHL:n ja pelaa siellä ensi kauden tai siirtyy kesken kaiken takaisin Eurooppaan.
Samaa mieltä.Sormet ristiin sille, että ura jatkuu kirkkaissa valoissa. Pulju on symppis.
Sopimuksen purkaminen yhteisymmärryksessä / pelaajan aloitteesta lienee eri juttu kuin ulososto? Ei ulosostossa ole seuran kannalta mitään järkeä, varsinkaan minimisopparien kanssa.Tuossahan juuri luettelit kaikki vaihtoehdot mitä voi tapahtua. Ulososto = paluu Eurooppaan
Samaa mieltä.
Ei tule lyömään läpi NHL:ssä, eikä tule saamaan vakituista pelipaikkaa. Itse olen toivonut, että mies löytää pelipaikan ja saa tehtyä myös tehopisteitä Edmontonista asti. Olen pitänyt valmentajia syyllisenä, mutta tuo selitys alkaa kulua. En jaksa uskoa enää onnistumiseen. Paluu Eurooppaan voisi olla hyvä. Toivottavasti olisin väärässä ja herra paukuttaa vaikka maalin heti seuraavassa ottelussa jos kokoonpanoon pääse.