Onko kukaan ottanut huomioon, että Jessellä oli jo hyvä tahti päällä kaudella 03-04 ennen kuin tuli valiteettava olkapäävamma. Varma oli, että tuo oli jarruttava tekijä kehityksessä, niin henkisellä kuin fyysisellä tasolla. Ja kuka helvetti on sitä mieltä, että kauden mittaisen loukkaantumisen jälkeen on välittömästi täydessä kunnossa kun pala takaisin kentille, no ei saatana kukaan kuka on joskus itse jotakin lajia aktiivisesti harrastanut. Katsokaa vaikka Forsselia valioliigassa, jätkä ei saa mitään aikaan, niin Brumissa kuin maajoukkueessakaan.
Varmastikkaan kukaan kuka Jesseä vielä vahvasti kritisoi ei ole ollenkaan tietoinen siitä, mitä mahdollisesti Jessellä on ollut edessä kun lähti Edmontoniin, en varmasti itsekkään täysin, mutta mitä olen sieltäpäin kuullut niin joka suhteessa on edistystä tapahtunut. Mutta se on varma, että kaikki odottavat jätkältä sitä mihin hänellä varmasti on potentiaalia, tai kehitystä siihen suuntaan.
Varmastikkaan kukaan kuka Jesseä vielä vahvasti kritisoi ei ole ollenkaan tietoinen siitä, mitä mahdollisesti Jessellä on ollut edessä kun lähti Edmontoniin, en varmasti itsekkään täysin, mutta mitä olen sieltäpäin kuullut niin joka suhteessa on edistystä tapahtunut. Mutta se on varma, että kaikki odottavat jätkältä sitä mihin hänellä varmasti on potentiaalia, tai kehitystä siihen suuntaan.