Menee Vanhatalon ohi 13. hyökkääjänä.Kolmen pelin otannalla Joensuu ei toivottavasti pelaa tiistaina.
Menee Vanhatalon ohi 13. hyökkääjänä.Kolmen pelin otannalla Joensuu ei toivottavasti pelaa tiistaina.
Voi sentään, mikä pöljä!Jesse katseli pelin keskeltä seisomakatsomoa fanipaita päällä.
Jesse katseli pelin keskeltä seisomakatsomoa fanipaita päällä.
Jesse puhui siitä, kuinka lapsena kannusti Ässiä seisomakatsomossa ja nyt oli kannustamassa siellä omia joukkuekavereitaan. Voi vain kuvitella miten paljon erilaisia tunteita ja muistoja on liikkunut miehen sisällä eilisen pelin aikana.Ei saakeli, ihan fiiliksissä kun katsoin tuon pienen videon missä Jesse mukana seisomakatsomossa. Kuka muu muka noin vois tehdä?
One more year! Joensuu on parasta mainosta Porin Ässille.
Itse ainakin olen seisomassa joka pelissä ÄHÄHHÄHÄHÄ KRÄÄH AHAHAHHH HAHAH KJEHKuka muu muka noin vois tehdä?
Ei saakeli, ihan fiiliksissä kun katsoin tuon pienen videon missä Jesse mukana seisomakatsomossa. Kuka muu muka noin vois tehdä?
Tämmöinen tempaus voisi ylittää vaikka uutiskynnyksen myös Porin ulkopuolella. Tuskin urheilumaailmassa liiaksi on joukkueiden kapteeneja jotka pelikiellossa ollessaan ovat fanikatsomossa kannustamassa.Missä Joensuu sitten ottelun ensimmäisessä erässä oli? No tietysti Isomäki-areenan seisomakatsomossa.
Siellä hän oli kannattajaryhmä Pataljoonan kutsumana, ja kapteeni vastasi kutsuun myöntävästi. Ihan jokainen vastaavassa asemassa oleva pelaaja ei niin olisi tehnyt.
Seisomakatsomossa Joensuu oli kuin kuka tahansa Ässien fani.
Liiga | Jesse Joensuu katsoi lauantaina Ässien pelin avauserän keskellä seisomakatsomoa – edellisen kerran sama oli tapahtunut yli 20 vuotta sitten
Se oli Jesse Joensuulle kova paikka, kun hän kuuli olevansa pelikiellossa runkosarjan viimeisessä kotiottelussa. Ässien kauden viimeiseen runkosarjapeliin hänellä on yksi ohje ylitse muiden.www.satakunnankansa.fi
Mistä video löytyy? Mä en ainakaan satakansan jutusta löytänyt. Olis kiva kattoo se kans.Ei saakeli, ihan fiiliksissä kun katsoin tuon pienen videon missä Jesse mukana seisomakatsomossa. Kuka muu muka noin vois tehdä?
One more year! Joensuu on parasta mainosta Porin Ässille.
Mistä video löytyy? Mä en ainakaan satakansan jutusta löytänyt. Olis kiva kattoo se kans.
Ilmeisesti on yrittänyt mutta Vuorinen ei oikein syty. Katsotaan mitä tapahtuu kesän aikana. Itse kyllä haluisin vielä vuodeksi Jessen tuohon pitämään mökää ja auttamaan ulkkareita. Vaikka sitten sen 30-40 peliä 8-10min peliajalla. Ja yksi mitä olen ihmetellyt myös on että miksei Jesse ole vetänyt rankkuja tällä kaudella? Jokereissa taisi olla vakkariampuja ja teki hyvällä prosentilla rystyltä.One more year!
Ilmeisesti on yrittänyt mutta Vuorinen ei oikein syty.
Vuorinen se vakuuttaa aina vaan enemmän ja enemmän. Okei, onhan Jessellä vähän alkanut kilometrit painaa, mut on se silti päällikkö. Ja jos Talajallekin pahvi löyty ni pitäs JJ:llekin.
Vuorinen se vakuuttaa aina vaan enemmän ja enemmän. Okei, onhan Jessellä vähän alkanut kilometrit painaa, mut on se silti päällikkö. Ja jos Talajallekin pahvi löyty ni pitäs JJ:llekin.
Ilmeisesti on yrittänyt mutta Vuorinen ei oikein syty. Katsotaan mitä tapahtuu kesän aikana. Itse kyllä haluisin vielä vuodeksi Jessen tuohon pitämään mökää ja auttamaan ulkkareita. Vaikka sitten sen 30-40 peliä 8-10min peliajalla. Ja yksi mitä olen ihmetellyt myös on että miksei Jesse ole vetänyt rankkuja tällä kaudella? Jokereissa taisi olla vakkariampuja ja teki hyvällä prosentilla rystyltä.
Toivottavasti ei pidä paikkaansa.
Vois tää meidän narri lähteä vittuun jos oikeasti huhut pitää paikkansa. Miksa lähtee kun ei päästä sopparin pituudesta sopuun, Jesse jää pois kun ei saa sopparia, Tiivola saa 2v diilin.
Ei nyt vielä ylireagoida, mutta sit jos tällainen skenaario käy, että Jessen pelit päättyy koska ei saa ensi kaudeksi sopparia Ässiltä (toki jos vaatii mottipäistä liksaa) niin loppuu myös eurojen kantaminen seuralle hetkeksi.
One more year. Ässät ei kaadu siihen jos Joensuu jatkaa. Voi kaatua siihen jos Joensuu ei jatka. Ässät ei kestä hmv vuosia.
Jos Jessellä on terveyttä ja bensaa tankissa niin kyllä siinä kausi vois olla vielä hyvää.
Toisaalta, jos Ässien pitäs edetä modernin, aktiivisen ja nopeamman kiekon saralla niin milläs muotoa JJ sopii tähän kuvioon?
Hinta ratkaisee, jos Jesse tyytyy nelosketjun palkkaan, on silloin sopimus kannattaa tehdä.
Rahuli ratkaisee.
Jos Jouneri vetää kauden esim. liigapelaajan mediaaniliksalla, niin eiköhän sopimus synny.
Jos mennään pitkälle toiselle satkulle, niin menee kannattavuus vähän kiharaisemmaksi.