Ei parane unohtaa tota Kärjen Japii.Jesse on hyvä jatkumo Ässien omille kasvateille C rinnassa... mm. Ketola, Heikkilä, Levo, Kaski, Heinänen, Peltonen, Kuparinen ja Kiilholma.
Ei parane unohtaa tota Kärjen Japii.Jesse on hyvä jatkumo Ässien omille kasvateille C rinnassa... mm. Ketola, Heikkilä, Levo, Kaski, Heinänen, Peltonen, Kuparinen ja Kiilholma.
Taimi ja Kärki*Ei parane unohtaa tota Kärjen Japii.
Jesse on hyvä jatkumo Ässien omille kasvateille C rinnassa... mm. Ketola, Heikkilä, Levo, Kaski, Heinänen, Peltonen, Kuparinen ja Kiilholma.
Vähän erikoinen näkemys Korpisalosta. Kuumakalle kyllä, mutta heikompien pilkkaaja? En tunnista.Jesse on kyllä varmasti hyvä kapteeni ja johtaja. Ei mikään korpisalotyyppinen kuumakalle ja heikompien pilkkaaja, vaan vaativa ja luotettava isähahmo.
Näytti raumalaisille keskisormea.Vähän erikoinen näkemys Korpisalosta. Kuumakalle kyllä, mutta heikompien pilkkaaja? En tunnista.
Näytti raumalaisille keskisormea.
Kuka muuten on Smuli, jota tuossa hoetaan koko ajan?
No nyt on sitten isäntämies itse mikitettynä, mainio video.. kyllä hyvin pistää puuskuttamaan salibandy Jessen kokoluokan miestä
Mistä ihmeestä tämä lempinimi mahtaa tulla?Matinpalo.
Veikkaisin etunimestä. Tuskin juomisesta tai niistämisestä.Mistä ihmeestä tämä lempinimi mahtaa tulla?
No nyt on sitten isäntämies itse mikitettynä, mainio video.. kyllä hyvin pistää puuskuttamaan salibandy Jessen kokoluokan miestä
Kolanpalo nimellä on ainakin Instagramissa.Mistä ihmeestä tämä lempinimi mahtaa tulla?
Tarkalleen en muista missä tämä oli selitetty auki, mutta Ipassa Matinpaloa kutsuttiin joukkuekavereiden kesken nimellä kolas, joka oli lyhenne miehen etunimestä. Porilaistuneelle Ipan sen aikaiselle valmentajalle Karri Kivelle kyseinen lyhenne oli liian pitkä ja herra supisti ylimääräisen loppukirjaimen pois, jäljelle jääden näin pelkkä kola.Huikea video!
Ketä on Kola?
Minustakin tuo oli mitä mainioin video.
Hupaisinta oli kun jätkät alkoivat pohtia nalleja.
Jesse itse osoitti olevansa sellainen isäkarhu, että kun hänellä on asiaa niin sen todella kuulee.
Vittu me ollaan hävitty tää kausi!Meil on liiton säbävuorollakin paremman näköstä tekemistä...jos osais luistella, lähtisin try-outille hakemaan Pihliksen jättämää aukkoa.
Vittu me ollaan hävitty tää kausi!
Asiaa!Kyl näil nauraa jo ihmisten siatkin...kyl Tikin mikittäminen lock out -kaudella 94-95 oli taidetta näihin räpellyksiin verrattuna.
Sitten jos ei tietäisi mikittämisestä ja olisi kova puhumaan rumia niin tallenne olisi valitettavasti pelkkää piip-ääntä.Henkilökohtaisesti tykkäisin näistä mikittämisistä enemmän, jos mikinkantajat eivät itse tietäisi olevansa mikitettyjä. Onhan nämäkin ihan hauskoja, mutta vielä parempi olisi, jos nähtäisiin näiden kautta se todellinen persoona eikä tämä show versio.
Tosin monet lätkäjätkät on niin suodattimettomia pelaillessaan, että voihan näät show versiotkin olla hyvin lähellä aitoa persoonaa.