Jesse Joensuu

  • 476 355
  • 2 166

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Suurista Patasydämmistä Salminen ja Niemi ovat pelanneet ilman C:tä rinnassa, A taitaa molemmilla herroilla ollut.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Jesse on hyvä jatkumo Ässien omille kasvateille C rinnassa... mm. Ketola, Heikkilä, Levo, Kaski, Heinänen, Peltonen, Kuparinen ja Kiilholma.

Kuten Korpisalo, joka oli enemmän porilainen kuin hesalainen.
 

Prime Time

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Ässät, Canadiens
Jesse on kyllä varmasti hyvä kapteeni ja johtaja. Ei mikään korpisalotyyppinen kuumakalle ja heikompien pilkkaaja, vaan vaativa ja luotettava isähahmo.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
4 kautta Ässien edarissa pelanneella on aika pitkä takamatka maailman porilaisimman heseläisen kynätelineen 7 Ässien paidassa vietettyyn kapteenikauteen. Sitä en tiedä kumpi sitten on parempi, mutta eipä nuo jokeripellet nyt niin sytytä.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013

Mullet1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, Leijonat, Huuhkajat
En jaksanu kattoo ku ekat viis minuuttii, kauheet mesoomist ja täysin naurettavaa säntäilyy muutenkin. Kaiken lisäks molareil lätkäsyndit pääl...Jesse on oikeesti liigan kärkivahvistuksii, kinhan ny sohasin juhannuksen kunniaks ku ei unikaan maistu.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No nyt on sitten isäntämies itse mikitettynä, mainio video.. kyllä hyvin pistää puuskuttamaan salibandy Jessen kokoluokan miestä

Kuka muuten on Smuli, jota tuossa hoetaan koko ajan?



Minustakin tuo oli mitä mainioin video.

Hupaisinta oli kun jätkät alkoivat pohtia nalleja.
Jesse itse osoitti olevansa sellainen isäkarhu, että kun hänellä on asiaa niin sen todella kuulee.
 

Sihti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Huikea video!

Ketä on Kola?
Tarkalleen en muista missä tämä oli selitetty auki, mutta Ipassa Matinpaloa kutsuttiin joukkuekavereiden kesken nimellä kolas, joka oli lyhenne miehen etunimestä. Porilaistuneelle Ipan sen aikaiselle valmentajalle Karri Kivelle kyseinen lyhenne oli liian pitkä ja herra supisti ylimääräisen loppukirjaimen pois, jäljelle jääden näin pelkkä kola.
 

Mullet1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, Leijonat, Huuhkajat
Minustakin tuo oli mitä mainioin video.

Hupaisinta oli kun jätkät alkoivat pohtia nalleja.
Jesse itse osoitti olevansa sellainen isäkarhu, että kun hänellä on asiaa niin sen todella kuulee.

Meil on liiton säbävuorollakin paremman näköstä tekemistä...jos osais luistella, lähtisin try-outille hakemaan Pihliksen jättämää aukkoa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Henkilökohtaisesti tykkäisin näistä mikittämisistä enemmän, jos mikinkantajat eivät itse tietäisi olevansa mikitettyjä. Onhan nämäkin ihan hauskoja, mutta vielä parempi olisi, jos nähtäisiin näiden kautta se todellinen persoona eikä tämä show versio.

Tosin monet lätkäjätkät on niin suodattimettomia pelaillessaan, että voihan näät show versiotkin olla hyvin lähellä aitoa persoonaa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Henkilökohtaisesti tykkäisin näistä mikittämisistä enemmän, jos mikinkantajat eivät itse tietäisi olevansa mikitettyjä. Onhan nämäkin ihan hauskoja, mutta vielä parempi olisi, jos nähtäisiin näiden kautta se todellinen persoona eikä tämä show versio.

Tosin monet lätkäjätkät on niin suodattimettomia pelaillessaan, että voihan näät show versiotkin olla hyvin lähellä aitoa persoonaa.
Sitten jos ei tietäisi mikittämisestä ja olisi kova puhumaan rumia niin tallenne olisi valitettavasti pelkkää piip-ääntä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös