Maajoukkueuran huippuhetki osui kotikisoihin 2012. Vieläköhän vetreytyisi ensi kaudella vaikka EHTlle mukaan?
Maajoukkueuran huippuhetki osui kotikisoihin 2012. Vieläköhän vetreytyisi ensi kaudella vaikka EHTlle mukaan?
Pistetääs se viimeinen.
Tämä peli oli huikea kokea hallissa. Jesse heitteli kerholaisia ympäri kuin märkää rättiä ja toimi Dixonin kanssa hyvin yhteen. Toivottavasti seuraava peli patapaidassa on yhtä upea.
Muistan tämän!Jesse heitteli kerholaisia ympäri kuin märkää rättiä ja toimi Dixonin kanssa hyvin yhteen. Toivottavasti seuraava peli patapaidassa on yhtä upea.
Osittain noinkin. Olisko ollut Tampereella kun taklauksesta Jesse sai ryntäysjäähyn tjs. Ja vastustaja ei edes loukkaantunut. Mukaan mahtui silti silkkaa turhautumista.Muistan tämän!
Lisäksi täytyy kertoa oma mielipide yleiseksi muuttuneeseen palstatotuuteen: olen nähnyt viime aikoina mielipiteitä, joiden mukaan Jesse turhautui ja otti tyhmiä jäähyjä tuolla kaudella. Itse näen asian niin, että tuolla kaudella Jessen fysiikka oli niin kovassa iskussa, että hän oli fyysisiltä ominaisuuksiltaan ylivertainen pelaaja pikkuisten liiga-teletappien keskelle.
Eli hänelle määrättiin valtava kasa jäähyjä ihan täysin puhtaista taklauksista, koska hän oli niin iso, vahva, nopea ja väkevä mies, että taklausten kohteet lentelivät lähes laidan läpi katsomoon asti. Se oli varmasti asia, joka turhautti niin Jesseä kuin katsojiakin, kun annetaan jäähyjä vain siitä, että olet niin hyvä. Näin minä sen näin silloin ja näen edelleen.
Muistan tämän!
Lisäksi täytyy kertoa oma mielipide yleiseksi muuttuneeseen palstatotuuteen: olen nähnyt viime aikoina mielipiteitä, joiden mukaan Jesse turhautui ja otti tyhmiä jäähyjä tuolla kaudella. Itse näen asian niin, että tuolla kaudella Jessen fysiikka oli niin kovassa iskussa, että hän oli fyysisiltä ominaisuuksiltaan ylivertainen pelaaja pikkuisten liiga-teletappien keskelle.
Eli hänelle määrättiin valtava kasa jäähyjä ihan täysin puhtaista taklauksista, koska hän oli niin iso, vahva, nopea ja väkevä mies, että taklausten kohteet lentelivät lähes laidan läpi katsomoon asti. Se oli varmasti asia, joka turhautti niin Jesseä kuin katsojiakin, kun annetaan jäähyjä vain siitä, että olet niin hyvä. Näin minä sen näin silloin ja näen edelleen.
Saattoi muuten olla tämäkin tilanne mitä muistelin aiemmassa viestissä... Just toi viimeinen potku siniviivan jälkeen ja liukuminen jäänyt mieleen. Oli huvittavin tuomio varmaan ikinä.Olen samaa mieltä! Elävästi jäi mieleen tilanne Ässät - Lukko pelistä jossa sai ryntäyksestä jäähyn kun antoi pienen niitin lukkopelaajaan päätypeliin mentäessä. Luistelun kuitenkin lopetti jo b-pisteen ulkokaarelta ja liukui loppumatkan.
Lääkäri määräsi Porin Ässille lääkettä ja tästä sitä saadaan suoraan suoneen. 2v hyvä paperi.Jesse Joensuu palaa Ässiin
Tervetuloa Jesse! Kahden vuoden pahville peukku!!!! Vaikka jotkut voivat nähdä tuon uhkakuvana, itse en missään nimeessä niin tee. Luotan Jesseen kuin vuoreen!
Johtajuudesta puhuminen on pubipuhetta Kerttulan mukaan. Jokainen joukkue tarvitsee näitä laadunvalvojia, joita mm. Kukkonen ja Pyörälä edustivat Kärpissä.Tärkeintä Jessen paluussa on se, että kopista uupunut henki tuodaan takaisin. Uskon ettei Joensuun(kapteenin) silmien alla löysäilyä katsota hyvällä.
Uskon ettei Joensuun(kapteenin) silmien alla löysäilyä katsota hyvällä.
Parasta lääkettä tosiaan, tähän alakuloon! Tervetuloa kotiin JJ!Lääkäri määräsi Porin Ässille lääkettä ja tästä sitä saadaan suoraan suoneen. 2v hyvä paperi.
Kyllä siellä vittuiltiin ennemmin sun jauhamallesi "mitäs minä sanoin" toistelullesi.Tuolla toisessa ketjussa useampi nimimerkki oli ilmeisesti vähän sellaisella mukavan porilaisella vittuilumeiningillä kommentoinut, että "no Jessehän se oli, ainahan sitä PataJaskaa pitäisi uskoa". Hyvä että nyt tosiaan oli Jesse, niin enpähän joudu häpeään (sitäkin on nimittäin vuosien varrella koettu)
Nyt oli kyse vain puhtaasti siitä, että ainakaan minun järkeni ei keksinyt kuka muu tämä ensimmäinen julkistus olisi edes voinut olla. Etenkin nyt tässä tilanteessa missä organisaatio tällä hetkellä makaa tarvitaan uskon ja luottamuksen vahvistamista. Ja vaikka kiistatta Jesse ei varmaankaan ole liigaan enää mikään supermies, niin sitä luottamusta ja uskoa hän kuitenkin edustaa
Hieno homma, että Jesse tuli nyt sitten päättämään uransa Poriin, ennakkotiedot kahden vuoden sopimuksestakin pitivät kutinsa. Ei kait tässä kapteenin natsojen kohtalosta nyt sitten mitään epäselvää liene..