Jesse Joensuu

  • 476 389
  • 2 166

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kiitoksia @Raimoton ! Kivasti nousee tunnelma, kun näitä videoita katsoo :)
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Pistetääs se viimeinen.





Tämä peli oli huikea kokea hallissa. Jesse heitteli kerholaisia ympäri kuin märkää rättiä ja toimi Dixonin kanssa hyvin yhteen. Toivottavasti seuraava peli patapaidassa on yhtä upea.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jesse heitteli kerholaisia ympäri kuin märkää rättiä ja toimi Dixonin kanssa hyvin yhteen. Toivottavasti seuraava peli patapaidassa on yhtä upea.
Muistan tämän!

Lisäksi täytyy kertoa oma mielipide yleiseksi muuttuneeseen palstatotuuteen: olen nähnyt viime aikoina mielipiteitä, joiden mukaan Jesse turhautui ja otti tyhmiä jäähyjä tuolla kaudella. Itse näen asian niin, että tuolla kaudella Jessen fysiikka oli niin kovassa iskussa, että hän oli fyysisiltä ominaisuuksiltaan ylivertainen pelaaja pikkuisten liiga-teletappien keskelle.

Eli hänelle määrättiin valtava kasa jäähyjä ihan täysin puhtaista taklauksista, koska hän oli niin iso, vahva, nopea ja väkevä mies, että taklausten kohteet lentelivät lähes laidan läpi katsomoon asti. Se oli varmasti asia, joka turhautti niin Jesseä kuin katsojiakin, kun annetaan jäähyjä vain siitä, että olet niin hyvä. Näin minä sen näin silloin ja näen edelleen.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Muistan tämän!

Lisäksi täytyy kertoa oma mielipide yleiseksi muuttuneeseen palstatotuuteen: olen nähnyt viime aikoina mielipiteitä, joiden mukaan Jesse turhautui ja otti tyhmiä jäähyjä tuolla kaudella. Itse näen asian niin, että tuolla kaudella Jessen fysiikka oli niin kovassa iskussa, että hän oli fyysisiltä ominaisuuksiltaan ylivertainen pelaaja pikkuisten liiga-teletappien keskelle.

Eli hänelle määrättiin valtava kasa jäähyjä ihan täysin puhtaista taklauksista, koska hän oli niin iso, vahva, nopea ja väkevä mies, että taklausten kohteet lentelivät lähes laidan läpi katsomoon asti. Se oli varmasti asia, joka turhautti niin Jesseä kuin katsojiakin, kun annetaan jäähyjä vain siitä, että olet niin hyvä. Näin minä sen näin silloin ja näen edelleen.
Osittain noinkin. Olisko ollut Tampereella kun taklauksesta Jesse sai ryntäysjäähyn tjs. Ja vastustaja ei edes loukkaantunut. Mukaan mahtui silti silkkaa turhautumista.

Sitä tuskin ketään kiistää, että Joensuu oli elämänsä kunnossa tuolloin ja Liiga oli höyhensarja raskassarjalaiselle.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Muistan tämän!

Lisäksi täytyy kertoa oma mielipide yleiseksi muuttuneeseen palstatotuuteen: olen nähnyt viime aikoina mielipiteitä, joiden mukaan Jesse turhautui ja otti tyhmiä jäähyjä tuolla kaudella. Itse näen asian niin, että tuolla kaudella Jessen fysiikka oli niin kovassa iskussa, että hän oli fyysisiltä ominaisuuksiltaan ylivertainen pelaaja pikkuisten liiga-teletappien keskelle.

Eli hänelle määrättiin valtava kasa jäähyjä ihan täysin puhtaista taklauksista, koska hän oli niin iso, vahva, nopea ja väkevä mies, että taklausten kohteet lentelivät lähes laidan läpi katsomoon asti. Se oli varmasti asia, joka turhautti niin Jesseä kuin katsojiakin, kun annetaan jäähyjä vain siitä, että olet niin hyvä. Näin minä sen näin silloin ja näen edelleen.

Olen samaa mieltä! Elävästi jäi mieleen tilanne Ässät - Lukko pelistä jossa sai ryntäyksestä jäähyn kun antoi pienen niitin lukkopelaajaan päätypeliin mentäessä. Luistelun kuitenkin lopetti jo b-pisteen ulkokaarelta ja liukui loppumatkan.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Olen samaa mieltä! Elävästi jäi mieleen tilanne Ässät - Lukko pelistä jossa sai ryntäyksestä jäähyn kun antoi pienen niitin lukkopelaajaan päätypeliin mentäessä. Luistelun kuitenkin lopetti jo b-pisteen ulkokaarelta ja liukui loppumatkan.
Saattoi muuten olla tämäkin tilanne mitä muistelin aiemmassa viestissä... Just toi viimeinen potku siniviivan jälkeen ja liukuminen jäänyt mieleen. Oli huvittavin tuomio varmaan ikinä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

- Aina siitä saakka, kun lähdin Ässistä, haaveenani on ollut tulla jonain päivänä takaisin.
- Kun aikaa kului, jossain vaiheessa ymmärsin, että kaikki eivät saa mahdollisuutta tulla takaisin omaan joukkueeseen. Tämä on ainoa paikka, jonne halusin tulla. Tämä merkkaa minulle valtavasti.
- Tuon joukkueeseen aggressiivista peliä, sitoutumista ja läsnäoloa. Tuon Patasydäntä ja Ässäläisyyttä koppiin ja koko organisaatioon,
Jesse Joensuu kommentoi.

Monelta muulta tuo olisi lätkäjargonia mutta JJ:n kohdalla ostan tuon. Tervetuloa takaisin!
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Fyysisyys mainittu ainakin kahteen kertaan, omien puolustaminen mainittu sekä tietty Jessen puheet ainoasta paikasta pelata mikä olikin jo mainittu yllä.

Hyvä Jesse, ja jos tuolla preesensillä esiintyy kopissa, niin ehkä saa noita muita kasvatettua sen muutaman sentin! Väkivaltaosaston jäsen nro. #15 hyväksyy. (en muista olinko 15 vai 17 viimeksi) *hymiö
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tärkeintä Jessen paluussa on se, että kopista uupunut henki tuodaan takaisin. Uskon ettei Joensuun(kapteenin) silmien alla löysäilyä katsota hyvällä.
Johtajuudesta puhuminen on pubipuhetta Kerttulan mukaan. Jokainen joukkue tarvitsee näitä laadunvalvojia, joita mm. Kukkonen ja Pyörälä edustivat Kärpissä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Uskon ettei Joensuun(kapteenin) silmien alla löysäilyä katsota hyvällä.

Harmittavasti Kärki ja Salminen eivät päässeet nauttimaan Joensuun sanallisesta palautteesta, kun selkä välillä kentällä suoristui ja matka takaisin vaihtoaitioon kesti luvattoman kauan. Ei ehkä olisi ollut mitään ihan pikkulasten kuunneltavaa.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tuolla toisessa ketjussa useampi nimimerkki oli ilmeisesti vähän sellaisella mukavan porilaisella vittuilumeiningillä kommentoinut, että "no Jessehän se oli, ainahan sitä PataJaskaa pitäisi uskoa". Hyvä että nyt tosiaan oli Jesse, niin enpähän joudu häpeään (sitäkin on nimittäin vuosien varrella koettu)

Nyt oli kyse vain puhtaasti siitä, että ainakaan minun järkeni ei keksinyt kuka muu tämä ensimmäinen julkistus olisi edes voinut olla. Etenkin nyt tässä tilanteessa missä organisaatio tällä hetkellä makaa tarvitaan uskon ja luottamuksen vahvistamista. Ja vaikka kiistatta Jesse ei varmaankaan ole liigaan enää mikään supermies, niin sitä luottamusta ja uskoa hän kuitenkin edustaa

Hieno homma, että Jesse tuli nyt sitten päättämään uransa Poriin, ennakkotiedot kahden vuoden sopimuksestakin pitivät kutinsa. Ei kait tässä kapteenin natsojen kohtalosta nyt sitten mitään epäselvää liene..
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Nyt täytyy sanoa, että Kerttulan aikana ensimmäinen johtava pelaaja on kiinnitetty Ässät -joukkueeseen. Vaatimustaso Jessellä on aina ollut tapissa niin itsensä kuin muidenkin kohdalla. On aina ollut jokaisen lantin arvoinen, mitä häneen on sijoitettu. Tekee roolinsa kentällä sekä sen ulkopuolella ammattitaitoisesti sekä tinkimättömästi. Kunhan vain eivät kaikki neidit ota itseensä, kun Jesse sanoo elämän realiteetit , miten kentällä tulee taistella. Rehellinen sekä suorapuheinen mies.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Tuolla toisessa ketjussa useampi nimimerkki oli ilmeisesti vähän sellaisella mukavan porilaisella vittuilumeiningillä kommentoinut, että "no Jessehän se oli, ainahan sitä PataJaskaa pitäisi uskoa". Hyvä että nyt tosiaan oli Jesse, niin enpähän joudu häpeään (sitäkin on nimittäin vuosien varrella koettu)

Nyt oli kyse vain puhtaasti siitä, että ainakaan minun järkeni ei keksinyt kuka muu tämä ensimmäinen julkistus olisi edes voinut olla. Etenkin nyt tässä tilanteessa missä organisaatio tällä hetkellä makaa tarvitaan uskon ja luottamuksen vahvistamista. Ja vaikka kiistatta Jesse ei varmaankaan ole liigaan enää mikään supermies, niin sitä luottamusta ja uskoa hän kuitenkin edustaa

Hieno homma, että Jesse tuli nyt sitten päättämään uransa Poriin, ennakkotiedot kahden vuoden sopimuksestakin pitivät kutinsa. Ei kait tässä kapteenin natsojen kohtalosta nyt sitten mitään epäselvää liene..
Kyllä siellä vittuiltiin ennemmin sun jauhamallesi "mitäs minä sanoin" toistelullesi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös