Oon katsonut pari peliä, mutta viime yöltä näin vain koosteen. Aika hakemista on vielä ollut Kotkalla. Tosin mun mielestä myös Canesin peli o näyttäny aika kesävireiseltä / väsyneeltä, tai ainakin kaukana ovat siitä omasta vauhdikkaasta pelistä.
Kotka on tosiaan mun mielestä ollut heikko, mutta se vahvuus Kotkalla on tähän tilanteeseen, että on myös varmistellut tosi paljon ja pelannut nöyrästi. Tossa Canesin pelitavassa onkin tärkeetä, että pelipaikat kiertää ja äijät pelaa tunnollisesti. Ja tärkeetä se on myös siksi, että Kotka saattaa saada hakea peliään tuossa paikassa pidempäänkin. Tosin joutuu välillä antaa paikkaansa ketjussa muillekin. Vielä toistaiseksi Teräväinen ja Aho on Kotkalle tällä hetkellä kuin helmiä sioille. Jännä nähdä, mihin ja miten Kotkan peli kehittyy.
E: Ja lisätään vielä, että mun mielestä näyttää hiukan sille, että ongelmia on varsinkin hyökkäyspelin kiekottomassa pelaamisessa. Aika harvoin saa kiekkoa hyvään tilaan ja vauhtiin. Onneksi Canesin penkin takana on erinomaista osaamista tämän suhteen ja toivottavasti saavat hiottua tätäkin ominaisuutta Kotkan kanssa.
E2: Ja edellä mainittu ongelma lienee juuri se mikä oli odotettavissakin, kun siirrytään uuteen pelitapaan ja uudelle pelipaikalle.