Jerrystä juttua liigan sivuilla
Oli hieno juttu!
Mulla pisti erityisesti tämä jutussa silmään:
” Kehonhuolto on tärkeä osa jääkiekkoilijan arkea. Sen Jerry Turkulainen on hoitanut esimerkillisesti. ”
Olen aiemmin kuullut Jerryn olevan laiskahko tuossa kehonhuollossa. Tuo voisi selittää tuon Jerryn eron tällä kaudella, kuitenkaan ei ole enää ihan junnu ja viimeiset pari vuotta olivat vähän semmosia vaisuhkoja tai siis eivät vaisuja, mutta hän ei näyttänyt yhtä sähäkältä kuin ensimmäisillä liiga kausillaan.
Toki on kuulopuheita ja tuo hetkellinen kimmoisien ominaisuuksien heikentyminen voi johtua myös raa’asta voimaharjoittelusta joka on nuoremmilla urheilijoilla läpi kauden jatkuvaa. Nyt kun voimatasot ovat tarvittavalla tasolla myös räjähtävyys on palautunut.
Oli miten vain, on mun mielestä aivan eri mies jäällä kuin parilla edellisellä kaudella, enkä tarkoita nyt pisteitä vaan kokonaisvaltaista pelaamista!
Tuli havahduttua myös siihen että Turkulainen muistuttaa todella paljon Hytöstä. Päivitetty ja taidokkaampi, mutta pienikokoinen taistelijaluonne on hyvin identtinen.
Havahduin itsekin, kun luin sun kommentin ja olen täysin samaa mieltä. Jännä ettei ole koskaan aiemmin tätä tajunnut.
Toivottavasti Tampereen suuntaan lähtevillä joukkueilla ainakin tuntuu samalta jatkossa Jerryn suhteen, eli Jämsän liikenneympyrässä havahtuu ja luulee Jerryn roikkuvan edelleen bussin perässä.