Jerry Turkulainen – Jypinkylän Johnny Hockey

  • 120 924
  • 680

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Repesin kyllä kun näin että kuukauden pelaajaa ei valita maajoukkueeseen :D mitähän siihen vaadittaisiin?

Minä kyllä luulen, että tämä ensimmäinen ryhmä oli jo suunniteltu ennen JYPin pelin paremmaksi nitkahtamista ja Jerry kurvailee sitten seuraavassa turneessa, niinhän Jalonen kommentoi, että hänellä on kaksi joukkuetta laittaa noihin turnauksiin. Jos tämä olisi ollut ainoa mahdollisuus esittää pelaajille, olisin itsekin ihmetellyt, mutta tässä tilanteessa en.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mukavaa luettavaa Turkulaisesta ja plussaa, kun oli saatu myös JP Hytösen näkemyksiä mukaan.

Turkulainen voi tulevaisuudessa olla muiden JYP-legendojen kategoriassa, kuten Perrin, Immonen, Hytönen jne. On kerrassaan loistava pelaaja ja omaa jo nyt pitkän JYP-historian, vaikka on vielä nuori mies.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti

Kun Turkulaisesta julkaistaan aikanaan kirja, haluan Hytösen ehdottomasti kertojaääneksi. Jo pelkästään tuon haastattelun kommenteista pystyi aistimaan Hytösen kapteenimaisen äänen.

Tuli havahduttua myös siihen että Turkulainen muistuttaa todella paljon Hytöstä. Päivitetty ja taidokkaampi, mutta pienikokoinen taistelijaluonne on hyvin identtinen.
 

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jerrystä juttua liigan sivuilla
Oli hieno juttu!
Mulla pisti erityisesti tämä jutussa silmään:
” Kehonhuolto on tärkeä osa jääkiekkoilijan arkea. Sen Jerry Turkulainen on hoitanut esimerkillisesti. ”
Olen aiemmin kuullut Jerryn olevan laiskahko tuossa kehonhuollossa. Tuo voisi selittää tuon Jerryn eron tällä kaudella, kuitenkaan ei ole enää ihan junnu ja viimeiset pari vuotta olivat vähän semmosia vaisuhkoja tai siis eivät vaisuja, mutta hän ei näyttänyt yhtä sähäkältä kuin ensimmäisillä liiga kausillaan.
Toki on kuulopuheita ja tuo hetkellinen kimmoisien ominaisuuksien heikentyminen voi johtua myös raa’asta voimaharjoittelusta joka on nuoremmilla urheilijoilla läpi kauden jatkuvaa. Nyt kun voimatasot ovat tarvittavalla tasolla myös räjähtävyys on palautunut.
Oli miten vain, on mun mielestä aivan eri mies jäällä kuin parilla edellisellä kaudella, enkä tarkoita nyt pisteitä vaan kokonaisvaltaista pelaamista!

Tuli havahduttua myös siihen että Turkulainen muistuttaa todella paljon Hytöstä. Päivitetty ja taidokkaampi, mutta pienikokoinen taistelijaluonne on hyvin identtinen.
Havahduin itsekin, kun luin sun kommentin ja olen täysin samaa mieltä. Jännä ettei ole koskaan aiemmin tätä tajunnut.
Toivottavasti Tampereen suuntaan lähtevillä joukkueilla ainakin tuntuu samalta jatkossa Jerryn suhteen, eli Jämsän liikenneympyrässä havahtuu ja luulee Jerryn roikkuvan edelleen bussin perässä.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
3v jatkosopimus!
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Kolmen vuoden jatkosopimus. Mitä ihmettä? Kai tuossa joku ulkomaan optio on. Mutta erittäin hieno uutinen,ihan sama vaikka pari vuotta menisikin ulkomailla.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Kova kiinnitys. Vaikka JYPa on välillä ollut paskaa, Jerry ei ehkä aina parhaimmillaan ole ollut mutta aina hyvä - monesti erinomainen.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Ensi kausi varmasti JYPissä (jos NHL ei kutsu), sen jälkeen on mahdollisuus käyttää ulkomaanoptio.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Ei JYP selvästikään ole heittämässä pyyhettä kehään vaan varmistetaan ihan A -luokan pelaajien pelaaminen täällä jatkossakin. Mahtavaa että JYP uskoo ja Turkulainen uskoo menestykseen joten eiköhän jokaisen JYP faninkin kannattaisi?
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Aika mukava jatko jypinkylään. Onnittelut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös