En odota vakuuttavaa vastausta, korkeintaan jotain käppätason tekstiä tai sitten suoraan Ahokkaan auktoriteettiasemaan vetoamista, mutta kokeillaan. Kirjoitatko meille kattavasti perustellun analyysin siitä miksi vaikkapa Jere Innala oli Jerryä parempi valinta kisajoukkueeseen? Ihmettelen valitsematta jättämistä, mutta mä en siis ole siinä samassa kuorossa joka huutaa täysin palkein vääryyden tapahtuneen. En koe mun tietojen olevan tässä kohtaa kokonaisuutena tarpeeksi kattavat (lue: en tiedä jereinnaloista juurikaan tilastoja enempää), jotta voisin ottaa Ahokasta vastaan vahvan position ja tylyttää miehen typerykseksi.Koittakaa löytää mielummin vertailuun, joku valituista. Itse en myöskään Turkulaiselle joukkueesta olisi paikkaa löytänyt.
Tossa on muuten nimimerkille @Diesel erinomainen esimerkki siitä etten esitä tietäjää jokaisella kadunkulmalla, vaan olen sellainen silloin kuin olen. Erehtymätön toki en mäkään, kuten ei myöskään Ahokkaan Jussi tai kukaan muukaan koutsi, ihmisiähän tässä kaikki ollaan. Siksi en voi kuin pyöritellä päätä noille lukuisille maajoukkueosion viesteille, joissa annetaan ymmärtää Ahokkaan tietävän kaikesta kaiken.