Jere Karalahti Jokereihin

  • 653 706
  • 1 664

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Että piti tääkin päivä vielä nähdä. Ensin lähdetään KHL:ään. Sitten kauheat huhut Karalahden siirrosta Jokereihin toteutuu. Joo kiitti vitusti Hjallis. Karalahti on niitä pelaajia, joita en olisi ikinä halunnut nähdä Jokeripaidassa. Hieno jäähyväiskausi faneille hei. Hommatkaahan se Pesosen Janne tuonne vielä!

Tulee oikeasti aivan järkyttävän paha olo. Ei vittu enhän mä enää ees tiedä mitä sanoa. Usko alkaa olla mennyttä. Joku kusee ja pahasti, kun pitää Karalahden tapainen julli, joka on jo 38-vuotias, hommata rakkaaseen Jokeripaitaan pelaamaan. Hyi saatana! Lupaan olla hurraamatta yhdellekään maalille, jonka Karalahti Jokeripaidassa tekee. Istun vain hiljaa penkissä.

Hjallis, haista paska!
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Enpä olisi uskonut. Ruudun jälkeen ei tosiaan tunnu enää niin pahalta.

Näihin asioihin reagoidaan hieman liian tunteella. Jarkko Ruutu on esimerkiksi tulevan kauden jälkeen pelannut todennäköisesti enemmän pelejä Jokereissa kun HIFK:n edustuksessa. HIFK:ssa Jarkko Ruudelle kertyi 160 runkosarjapeliä ja 21 pudospeliottelua. Jokereissa on pelejä nyt takana runkosarjassa 107 ja pudotuspeleissä 16. Aika monella jokeritaustaisella pelaajalla joka on sitten siirtynyt HIFK:n on paljon enemmän pelejä taustalla Jokereissa kuin Jarkko Ruudulla ja eipä niistä nyt niin kauheasti ole itketty. Mainitakseni vain muutama viime vuosilta.

Eero Somervuori 187 peliä Jokereissa runkosarjassa.
Markus Kankaaperä 260 peliä Jokereissa runkosarjassa.

Karalahti tietenkin nyt on.. Karalahti, mutta silti katselen mielummin Karalahtea Jokeripaidassa kun jotakin tusinavahvistusta ulkomailta. Puolustuksessa on nyt kovuutta, tulivoimaa, kokemusta ja laajuutta aivan tarpeeksi ja emme joudu kesken kauden enää turvautumaan paniikkihankintoihin.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Karalahti tietenkin nyt on.. Karalahti, mutta silti katselen mielummin Karalahtea Jokeripaidassa kun jotakin tusinavahvistusta ulkomailta. Puolustuksessa on nyt kovuutta, tulivoimaa, kokemusta ja laajuutta aivan tarpeeksi ja emme joudu kesken kauden enää turvautumaan paniikkihankintoihin.
Tällä mä yritän tätä asiaa itselleni perustella. Viimeiset kolme vuotta on menty aivan liian kapealla pakistolla ja siirtorajan vahvistuksista on jäänyt vain mustapekkaa käteen. Nyt ei tarvitse peräpäätä tilkitä tammikuussa, se on aivan varma. Ei näin kovaa puolustusta ole liigassa hetkeen nähty ja leveyttäkin löytyy oikein mukavasti.
 

Stadin kundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tervetuloa Jere!

Ei muuta kuin tervetuoa Jokereihin mun puolesta.
Seurauskollisuuden ylläpitämistä ei ole ennään moneen vuosieen ollut joukkuella eikä pelaajilla joten pikkasen yllättää näinkin monen fanin itku tästä siirrosta. Jere on varmasti nykykunnossa pelaavassa kokoonpanossa ja niin kauan kun parempaa pelaajaa siihen pelipaikalle ei ole niin niin kauan Jere on sen paikan ansainnut. Itse haluan joukkueen olevan mahdollisimman kova oli sit kyse "iki-ifk" pelaajasta tms. Ainut tietysti mikä tässä voi mättää että tarve on edelleen sentterille ja maalivahdille joten toivottavasti tämä siirto ei syö sitä budjettia.
 

ARGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit?
Jos huhuihin on uskominen niin hifk:n ensi kaudesta tarjoama sopimus oli samaa luokkkaa kuin jokereilla ja Karalahti nimenomaan halusi jokereihin, syyt olisi jännä tietää.

Kaikenmaailman tatuointi, huume ja lainaukset 2003 lehdistä pistää ihmetyttämään. Sen enempää puolustelematta, kuka oikeasti allekirjoittaa 38 vuotiaana kaiken mitä teki ja sanoi 28 vuotiaana tai sitä ennen. Omissa silmissä vähemmän ifk ikoni 06-07 tapahtumien jälkeen kuin esimerkiksi Ruutu oli. Enemmän olisi vituttanut joku helvetin hirso. Pelaajana Karalahdelle on varmasti käyttöä, vituttaa kyllä AJ:n puolesta.

Seurauskollisuus alkaa kyllä olemaan kuollutta ja tuntuu että se on enemmän seuran (ja kannattajien) duuni oltava uskollinen pelaajille jos haluavat heidät pitää. Varauksella tervetuloa vaan jokereihin, jos pelaa samalla asenteella millä on jokaiseen uuteen seuraan tullut 06:n jälkeen.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Ai että kun on ihanaa lukea näitä pikku hiljaa hyväksyviä kommentteja Jeren siirrosta. "No nyt on fyysisyyttä ja liigan kovin pakisto" "Kelpaa kyllä". Ja mitä Jere tuo fyysisyyden lisäksi nykyliigaan? Hidas/väsynyt ja varmasti jäähyherkkä kaveri ei vaan nimen takia vaan jo vauhtinsa. Jotenki tuntuu et ihan sama kuinka kovaa narrifaneja pa*** berberiin ni se hyväksyttäisiin pikkuhiljaa. Onnea hankinnasta ja en kyllä usko, että kun katsoo teidän pakistoa, että tämän hankkinan tarkoitus ole muukuin saada "niitä muita" kannattajia pk seudulta "koko suomen" Jokereille KHL:ään. Tämän toteutumiseen en usko pätkääkään, joten namnam paskaa.
 

DefenceX

Jäsen
Jos huhuihin on uskominen niin hifk:n ensi kaudesta tarjoama sopimus oli samaa luokkkaa kuin jokereilla ja Karalahti nimenomaan halusi jokereihin, syyt olisi jännä tietää.
En tiedä ajanko trolliin ja pahasti nyt, mutta ei tuota ole kovin vaikea arvata minkä takia valitsi Jokerit? Toki mies on täysin punainen(tai ainakin oli), joten sikäli Jokereihin siirtyminen ihmetyttää. Karalahti on kuitenkin ammattilainen, joka varmasti haluaa pelata vielä Euroopan huipulla ja tämä onnistuu yksinkertaisesti paremmin Jokereissa, kuin HIFK;ssä. Mikäli itse olisin ammattilainen, niin kyllä minua vituttaisi pelata samaa aikaa naapurissa missä vastassa on hieman eri tasoisia pelaajia, mitä toisessa hallissa viilettää ja varsinkin tason riittäessä vielä siihen parempaan liigaan.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Mikäli itse olisin ammattilainen, niin kyllä minua vituttaisi pelata samaa aikaa naapurissa missä vastassa on hieman eri tasoisia pelaajia, mitä toisessa hallissa viilettää ja varsinkin tason riittäessä vielä siihen parempaan liigaan.

Sä ajoit just "trolliin". Ei helv, kuinka fiksua tekstiä.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos huhuihin on uskominen niin hifk:n ensi kaudesta tarjoama sopimus oli samaa luokkkaa kuin jokereilla ja Karalahti nimenomaan halusi jokereihin, syyt olisi jännä tietää.

Nyt on kyllä sellaiset huhun lähteet, että jos noihin uskoo niin kannattaisi jo tappaa ittensä. Ei millään pahalla vaan todellakin hyvällä.

Tänään tullut turistua kolmen pitkän linjan Jokeri-fanin kanssa ja kaikki ovat raivosta sekaisin. Eivät vaan voi hyväksyä tuollaista toimintaa seuraltaan. Nämä kaikki siis todellakin kannattaneet Jokereita jostain 80-luvun alkuajoista alkaen. Heidän mielipiteensä oli, että ainoastaan jotkut pari vuotta kiekkoa seuranneet ja mistään todellisesta jääkiekkokulttuurista mitään tietämättömät voivat hyväksyä tällaisia asioita.
 

arimäkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei muuta kuin tervetuoa Jokereihin mun puolesta.
Seurauskollisuuden ylläpitämistä ei ole ennään moneen vuosieen ollut joukkuella eikä pelaajilla joten pikkasen yllättää näinkin monen fanin itku tästä siirrosta. Jere on varmasti nykykunnossa pelaavassa kokoonpanossa ja niin kauan kun parempaa pelaajaa siihen pelipaikalle ei ole niin niin kauan Jere on sen paikan ansainnut...

Kyllä nämä kommmentit tuntuvat pahalta...no, jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä ja kaikille ns.faneille Jokerit ei tarkoita urheilumenestystä enempää. Minulle ja onneksi vielä monelle muullekin kannattajalle Jokerit/HIFK-skaba on kuitenkin osa niin monen vuoden (...ja vuosikymmenen) "koko elämää", että pelkkä sarjamenestys ei merkitse kaikkea.
Voin pahoin näistä "asiantuntevista" lausunnoista ja väitteistä, että me vanhat jäärät emme tajua jääkiekkoa pelinä, emmekä ymmärrä Karalahden tuomaa pelillistä lisäarvoa. En ole kuitenkaan kypsynyt sinuun Stadin kundi tai kehenkään muuhunkaan, jotka luulevat tajuavansa paremmin jääkiekkoa...puhumme samasta asiasta, mutta täysin eri näkökulmasta.
Hjallishan se tässä touhussa menettää kaiken sen kunnioituksen mitä ehti parissakymmenessä vuodessa kerätä pelastaessaan meille rakasta seuraa...upottaakseen sen nyt Siperian suohon kamalahden ifk-tatuointi peräsimenään!
 

DefenceX

Jäsen
Tänään tullut turistua kolmen pitkän linjan Jokeri-fanin kanssa ja kaikki ovat raivosta sekaisin. Eivät vaan voi hyväksyä tuollaista toimintaa seuraltaan. Nämä kaikki siis todellakin kannattaneet Jokereita jostain 80-luvun alkuajoista alkaen. Heidän mielipiteensä oli, että ainoastaan jotkut pari vuotta kiekkoa seuranneet ja mistään todellisesta jääkiekkokulttuurista mitään tietämättömät voivat hyväksyä tällaisia asioita.
Blodaus oma

Itsellä asia juurikin näin, että olen itse 90-luvun tuotoksia, joten Jokereita/sm-liigaa tullut aktiivisesti seurattua vasta about neljä vuotta, joten esimerkiksi juuri Karalahtea kohtaan ei ole kerennyt syntyä niin suurta vihaa mitä vanhempi kannattajakunta tuntee miestä kohtaan. Täälläkin ihmiset, jotka ottavat Jereä ihan "hyvillä" fiiliksillä vastaan ovat suurimmaksi osin juuri tätä nuorempaa porukkaa. Painotetaan kuitenkin, että en minäkään mielelläni ota Jereä joukkueeseen, mutta vahvistaa joukkuetta. Tästä syystä pystyn itse hyväksymään siirron Jokereihin, sillä ei ole itselle tullut niin suurta vihaa miestä kohtaan.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Jos huhuihin on uskominen niin hifk:n ensi kaudesta tarjoama sopimus oli samaa luokkkaa kuin jokereilla ja Karalahti nimenomaan halusi jokereihin, syyt olisi jännä tietää.
Noh, kun otit asian puheeksi niin mä olen kuullut niistä legendaarisista varmoista lähteistä jotain juttua siitä että Karalahden Jokeri siirron taustalla olisi myös se että Karalahti ei vältämättä halua Summasen Hifkiin vaan mielummin suuntaa Jokereihin jossa pelaa hyvät kamut Ben-Amor ja J.Ruutu. Olen kahlannut tän ja Hifkin puolen Karalahti-ketjut läpi mutta enpä ole tätä huhua tukevia komentteja hirveästi nähnyt.
 

ARGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit?
Heidän mielipiteensä oli, että ainoastaan jotkut pari vuotta kiekkoa seuranneet ja mistään todellisesta jääkiekkokulttuurista mitään tietämättömät voivat hyväksyä tällaisia asioita.
Niin, mielipiteensä kullakin ja ymmärrän täysin. Omassa kupolissa viimeiset viisi vuotta menee aina niitä edeltäneen viiden vuoden edelle asiassa kuin asiassa ja suuntaan kuin suuntaan meneminen voittaa aina paikoillaan olemisen.

Seuraan luultavasti Jokereita muutenkin aivan eritavalla kuin "vanhemmat"(vaikken kyllä ole kausikorttia 10 vuoteen jättänyt väliin) fanit, omaan korvaan kaikki jotka tuntuvat tietävän "oikean" jääkiekkokulttuurin ytimen paremmin kuin muut kuulostavat suhteellisen ylimielisiltä kusipäiltä. Toivon vaan että ne jotka eivät peleistä nauti sen takia että Karalahti on jokeripaidassa jäävät kotiin mielummin kuin tulevat areenalle huutamaan väsyneitä haistavittuja (paitsi tietenkin jos se teille jotain nautintoa tuottaa).
Nauttikaas kaikki mistä nautitte, kattellaan uudestaan viikon päästä.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Blodaus oma

Itsellä asia juurikin näin, että olen itse 90-luvun tuotoksia, joten Jokereita/sm-liigaa tullut aktiivisesti seurattua vasta about neljä vuotta, joten esimerkiksi juuri Karalahtea kohtaan ei ole kerennyt syntyä niin suurta vihaa mitä vanhempi kannattajakunta tuntee miestä kohtaan. Täälläkin ihmiset, jotka ottavat Jereä ihan "hyvillä" fiiliksillä vastaan ovat suurimmaksi osin juuri tätä nuorempaa porukkaa. Painotetaan kuitenkin, että en minäkään mielelläni ota Jereä joukkueeseen, mutta vahvistaa joukkuetta. Tästä syystä pystyn itse hyväksymään siirron Jokereihin, sillä ei ole itselle tullut niin suurta vihaa miestä kohtaan.

Kyllä. Hieman jopa käy sääliksi ukkoja kun ovat hyviä frendejä ja ovat nyt näistä viimeaikaisista tapahtumista todella harmissaan. He myös ovat kauhuissaan siitä mihin tämä toiminta lopulta johtaa. Heidänkin mielestään pieni nokittelu ja hyvällä mielellä vittuilu vastustajille on juuri sitä parasta tässä fanin asemassa. Tuo Hjalliksen nokitteluja ja faneille sekä liikekumppaneille vittuilu ei kuulemma ole enään mistään kotoisin ja tappaa sen rakkauden lopulta jopa itse seuraan. Voin vakuuttaa, että näiden herrojen tuollaiset avautumiset saa minutkin huolestumaan mitä tulevaisuus kiekon osalta Suomessa tulee olemaan.
 

Papa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, FC Bayern
Kyllä. Hieman jopa käy sääliksi ukkoja kun ovat hyviä frendejä ja ovat nyt näistä viimeaikaisista tapahtumista todella harmissaan. He myös ovat kauhuissaan siitä mihin tämä toiminta lopulta johtaa. Heidänkin mielestään pieni nokittelu ja hyvällä mielellä vittuilu vastustajille on juuri sitä parasta tässä fanin asemassa. Tuo Hjalliksen nokitteluja ja faneille sekä liikekumppaneille vittuilu ei kuulemma ole enään mistään kotoisin ja tappaa sen rakkauden lopulta jopa itse seuraan. Voin vakuuttaa, että näiden herrojen tuollaiset avautumiset saa minutkin huolestumaan mitä tulevaisuus kiekon osalta Suomessa tulee olemaan.

Nyt veit kyllä jalat suustani. Rakkaus seuraan, jota olen kannattanut 35 vuotta, on koetuksella. Ensimmäisen kerran koskaan noiden vuosien aikana en ole yhtä vähän ollut innostunut tulevasta kaudesta. Kaudesta, joka tulee olemaan viimeinen jota seuraa aktiivisesti. Sen jälkeen siirryn sohvaperunaksi ja seurailen joukkueen edesottamuksia tekstitvn kautta.

-Papa-
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt veit kyllä jalat suustani.

En minä, vaan nämä arvostamani henkilöt. Heidän puheessaan oli jotain hyvin syvää ja koskettavaa ihan pelkästään lajista, välittämättä seuroista jotka ovat tähän nyt liittyneet. Lajin tulevaisuudesta ja kulttuurista. Miljonäärit ja miljardöörit pilaavat meille rakkaan intohimon!
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lukematta yhtään tähän ketjuun tullutta postausta totean vain, että mikäli sikäli Kamalahdella on pelillisesti annettavaa niin mulle kyllä käy. Kamalahti on kuitenkin edelleen mun mielestä kova pelimies ja vaikka olisi kuinka kova jullileima niin hei, mitäs sitten? Okei, teitä stadilaisia varmaan enemmänkin hiertää tämä, mutta ei mua. Mulle on yksi lysti täällä susirajalla jos Jokereissa kurvailee entisiä IFK:n miehiä.

Karalahdessa on omat ongelmansa, tiedätte kyllä ne siviili jutut ja jos tämän Jokeripestin aikana ränni puhkeaa niin sitten se on paskempi juttu. Mutta jos pysyy kaidalla tiellä ja pelaa tasollaan niin tervetuloa.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Karalahti tietenkin nyt on.. Karalahti, mutta silti katselen mielummin Karalahtea Jokeripaidassa kun jotakin tusinavahvistusta ulkomailta. Puolustuksessa on nyt kovuutta, tulivoimaa, kokemusta ja laajuutta aivan tarpeeksi ja emme joudu kesken kauden enää turvautumaan paniikkihankintoihin.

Lisäksi peräti kahdella jokeripakilla on nyt hyvä rightin laukaus, tuota puutetta kun on aikaisemmin kitisty joka kausi. Ymmärrän hyvin, että monet vetelevät kuvannollisesti ranteita auki tunnesyistä, mutta kyllähän tässä Karalahden sainauksessa on Jokerien kannalta paljon hyvääkin.

Väänänen
Eronen
Karalahti
Dehner
Kousa
Nordlund
+
Lindbohm
Niemi

Jokereilla on viimeksi 1999-00 ollut yhtä hyvä pakisto, mutta sekin jää kiekolliselta taidoiltaan jälkeen, vaikka oli hieman ilkeämpi

Voi ihan perustellusti sanoa, että yksi Karalahden sainaus tekee Jokerien hyvästä pakistosta erinomaisen. Nyt on syvyyttä/loukkaantumisvaraa, on rightin pyssyä, on kovuutta, on kokemusta. En usko, että tuolla setillä Jokerit olisi huono kilpailija KHL-tasollakaan.

Mielenkiintoista myös nähdä mikä Karalahden soppari tarkalleen on. Onko suoraan 2 vuotta vai 1+1. Toivottavasti jälkimmäinen siltä varalta, että tietyt riskit realisoituvat. Jatkoajan uutinen ja realismi kylläkin viitaavat tavalliseen 2 vuoden pahviin.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
..juttua siitä että Karalahden Jokeri siirron taustalla olisi myös se että Karalahti ei vältämättä halua Summasen Hifkiin vaan mielummin suuntaa Jokereihin jossa pelaa hyvät kamut Ben-Amor ja J.Ruutu.

Tuo olisi hyvin loogista. Jokereilta vähän parempi liksa ja siihen päälle löytyy muutama Karalahden vanha frendi joukkueesta. Tuollaiset asiat nyt vain merkitsevät ammattilaispelaajille paljon enemmän kuin entisen tai uuden seuran fanien mielenilmaukset.

Saa nähdä järjestääkö Eteläpääty suuriakin protesteja ja miten Jokerijoukkue niihin reagoi. Vähintäänkin mielenkiintoinen kausi tulossa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Näihin asioihin reagoidaan hieman liian tunteella.

Mitä vittua muuta joukkueen kannattaminen on kuin tunnetta? Ilman tunnesidettä olisi ihan sama miten joukkue menestyy ja ilman tunnesidettä joukkue ei herätä tunteita. Karalahden tyylisten mulkkujen katsomisen Jokerinutussa kuuluukin herättää tunteita. Karalahti on tehnyt hyvin selväksi mitä mieltä on Jokereista ja faneista, nyt fanit voivat osoittaa että tunne on ihan molemminpuolinen. Mulkku jätkä ansaitsee mulkun kohtelun. Banaanisadetta, ivalauluja ja vihellyskonserttia odotettavissa.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jos Karalahden sopimus vahvistetaan alkaa pakisto olemaan ihan kohtuullinen viimeiselle SM-liiga kaudelle ja kyllähän tolla jo voisi KHL:n mennä. Olen kannattanut Jokereita reilun 40 vuotta ja mukavasti asioita nähnyt. Mulle Karalahden tulo, tai KHL:n meno on ihan ok. Turha on miettiä tai murheita menneitä katseet eteenpäin ja kohti tulevaisuutta.
 

sininen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokerit jatkaa faneilleen vittuilemista. Mitähän seuraavaksi vielä keksivät. Eipä tule enää juuri pahempia skenaarioita mieleen kuin parin viime viikon aikana tarjotut uutiset.
 

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
Multa kerran kaveri (urheilusta piittaamaton, mokoma ryökäle...) kysyi, "miks sä välität jostain joukkueesta, ethän sä omista sitä etkä oo siellä töissä tai pelaamassa, ei sun nimi ole pokaalissa eikä naama voittokuvassa, sä oot pelkkä kuluttaja?" Vittuillaakseen tietysti kysyi, mutta oli pakko jäädä ajattelemaan, enkä pitkään aikaan oikeasti osannut vastata.

Sitten luin erään englantilaisen futisseuran fanin vastauksen suht samaan kysymykseen, ja vastaus oli "Mut me fanithan OLLAAN se seura! Omistajalle tämä on bisnes , samoin pelaajille työ ja he vaihtavat seuraa kuin firmaa etujensa mukaan. Ainoa pysyvä ovat fanit, jotka eivät voi vaihtaa muualle. Seura on samalla heidän, ilman heitä ei seuraa ole, ilman faneja seura kuolee."

Ja niinhän se on. Siksi meillä faneilla on oikeus joko olla järkyttyneitä tai hyväksyä Jeren siirto, siksi faneilla on oikeus olla järkyttyneitä tai kelpuuttaa KHLään meno. Riippumatta tulitko mukaan vuosikymmeniä sitten, vuosia sitten tai vastikään. Siksi fanit voivat sanoa voittaneensa ne mestaruudetkin.

Pohdin tätä tässä siksi että kyllähän tässä on nyt koeteltu jokerifanin selkärankaa rajusti. Ja on aika ymmärrettävää että kaikki ollaan aika sekaisin. (Toisten jengien fanien tulo tänne kertomaan miltä meistä pitäisi tuntua on teitysti lapsellista, mutta siihen nyt on totuttu. Tottahan lätkäihmiset kirjoittavat sinne mihin kiinnostaa, ja muut osiot yleensä ovat paaaaaljon hiljaisempia kuin stadin kaksi suurta ja kaunista. Mistä lie johtuu..)

Kestänkö Karalahden(kin) tulon? Ennen KHL-ilmoitusta olisin vastanut ja kirjoitinkin etten sitten ilmoisna ikänä. Nyt pelikenttä meni tietenkin uusiksi pari viikkoa sitten. En olisi toivonut miestä meille, mutta kai Jokerien viimeinen liigakausi on sitten kuitenkin mulle se juttu - kun olen ollut mukana niin pitkään, niin vika kausi - ei mikään mene yli. Paitsi ehkä eka KHL-kausi.

En sano tervetuloa Jere. En olisi halunnut sua tänne. Mutta en jätä tätä tärkeää kautta väliin vain sun takiasi. Et ole sen arvoinen. Sä oot nyt sitten vaan töissä mulle, ja muille jokerifaneille. Hoidakin duunisi hyvin, sä aloitat ihan pohjalta kunnioituksesi ansaitsemisen. Ainakin mun silmissäni - muilla seuran päälliköillä, eli muilla faneilla, on oma oikeutensa mielipiteeseensä.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Kestänkö Karalahden(kin) tulon? Ennen KHL-ilmoitusta olisin vastanut ja kirjoitinkin etten sitten ilmoisna ikänä. Nyt pelikenttä meni tietenkin uusiksi pari viikkoa sitten. En olisi toivonut miestä meille, mutta kai Jokerien viimeinen liigakausi on sitten kuitenkin mulle se juttu - kun olen ollut mukana niin pitkään, niin vika kausi - ei mikään mene yli. Paitsi ehkä eka KHL-kausi.

En sano tervetuloa Jere. En olisi halunnut sua tänne. Mutta en jätä tätä tärkeää kautta väliin vain sun takiasi. Et ole sen arvoinen. Sä oot nyt sitten vaan töissä mulle, ja muille jokerifaneille. Hoidakin duunisi hyvin, sä aloitat ihan pohjalta kunnioituksesi ansaitsemisen. Ainakin mun silmissäni - muilla seuran päälliköillä, eli muilla faneilla, on oma oikeutensa mielipiteeseensä.

En yleensä kirjoita pelkkiä komppausviestejä, mutta tuossa yllä on aivan erinomainen asenne pitkän linjan jokerifanilta, missä nähdään koko keissi terveesti ja myös realistisesti.

Ei Karalahdesta tarvitse pitää, mutta jos hän auttaa Jokereita, niin se on tärkeämpää kuin mitkään teot ja puheet Karalahden menneisyydessä. Sama tietysti toiseen suuntaan: mahdolliset perseilyt jokeripaidassa (tarkoitan lähinnä Jokerien pelisuoritusta häiritseviä siviilioikkuja) olisivat paljon pahempaa kuin mitä hän on koskaan tehnyt.

Mutta jokainen kannattaa jengiään tietysti parhaaksi katsomallaan tavalla.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Mitä vittua muuta joukkueen kannattaminen on kuin tunnetta? Ilman tunnesidettä olisi ihan sama miten joukkue menestyy ja ilman tunnesidettä joukkue ei herätä tunteita.

Joukkue kyllä herättää tunteita ja siksi en olekaan kääntämässä selkääni joukkueelle minkään pelaajan tai liigan takia. Itselleni on tärkeintä joukkueen menestyminen ja jos Karalahti nähdään tärkeänä palasena niin tervetuloa. Arvostelen sitten jos peliesitykset ovat huonoja.

Mitä tulee pelaajien sanomisiin, niin kaikkea ei kannata ottaa kirjaimellisesti. Sitä sanotaan, mikä aina kuulijan korvaan parhaimmalta kuulostaa. Tosiasiat ovat sitten jotain aivan muuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös