Voi vitun vittu! Turhaan ostin Karalahden pelipaidan.
Mielellään antaisin asian nyt julkisesti olla, kun lopputulos oli toivottu. IFK:n osioon heitin eilen illalla muutamat tarkennukset siitä, mitä Jere IFK:sta puhui. Jokereihin halusi ensi sijassa ottamaan mestaruuden mutta myös paljon muita asioita puolsi sitä.Itseänikin kiinnostaa sen verran tämä, että pistetään uusiksi. Eiköhän Tuomas huomaa. Toivotaan ainakin.
Eteläpäädyn ihmisten puolesta vituttaa just nyt aika kovaa.
No niin, näin maailma muuttuu. Ei voi kuin päätään pyöritellä...epätodellista ja niin turhaa.Loppu hyvin, kaikki hyvin. Turha episodi ja luulen ettei tässä tapauksessa ollut kuin häviäjiä.
En lähtökohtaisesti tykkää tällaisesta toiminnasta mitä nyt teen mutta onhan se nyt pakko. Paskaa tuli tästä viestistäni aikanaan mutta nyt lienee joidenkin syytä arvioida viestini sisältö uudestaan? Ainoastaan aikajana hieman meni pieleen mutta muutoin silkkaa rautaa, vaikka itse sanonkin.Seurajohto vie kannattajia kuin pässiä narussa ja se tiivistää suhteita seurajohdon ja fanien välillä?
Jere on saanut viime metreillä KHL-sopparin, jonka KHL-pykälä on mahdollistanut. Kun tämä on varmistunut nähdään Jokerien toimistolla mainio tilaisuus (järjestetty tapaaminen) lepytellä faneja, joiden päälle on kustu nyt muutama viikko.
Fanit luulevat voineensa vaikuttaa ja katsovat nyt entistä enemmän ylös päin Kim Hjal-ista. Vaan ei siinä. Mahtavaa viihdettä Jokerit tarjoilee harjoituspelejä odotellessa.
Vituttaahan tämä. Jere taisi olla yksi niistä viimeisistä miehistä, jotka Jokereissa halusin nähdä. Mutta tehty mikä tehty. En ainakaan itse halua lähteä mitään sotaa lietsomaan seurajohtoon tai Jereen päin tämän johdosta. Tässä on ollut tarpeeksi nieleskeltävää muutenkin. Jengiä tuetaan ja Jereä vähän vähemmän.
Onnittelut Karalahden palkkaamisesta Jokereihin. Ei kannattajia tarvitse kuunnellä pelaajahankinnoissa tai tominnasta on lopullisesti hävinnyt kaikki järki.