Arvostan monia palstakirjoittajia paljon enemmän mitä aikaisemmin, juurikin tästä reaktiosta Karalahti-caseen.
Aktiivisesti olen seurannut Jokereita mestaruuskaudesta lähtien, eli siitä lähtien, kun jääkiekkoa jotenkin aloin ymmärtämään. Nyt paria päivää vaille parikymppisenä olen mielestäni sen verran kypsä ihmisenä ja ajattelijana, että osaan kuvitella minua vuosia vanhempien Jokeri-kannattajien ajatukset tästä hankinnasta. Itse en ole koskaan edes ajatellut seuraikoniutta, ennen kuin Jarkko Ruutu hommattiin Jokereihin. Toki mielsin Hirson aikoinaan julliksi, mutta voi olla, että tuolloin asioita helpotti se, etten lukenut tätä palstaa.
Jarkon hommaaminen oli jostain syystä minulle ihan mukiinmenevä asia. Olen aina arvostanut häntä pelaajana ja on ollut erittäin mielenkiintoista nähdä hänet ihan livenä sekä telkkarissa Jokeripaidassa. Todennäköisesti tulen ajattelemaan Karalahdesta ihan samoin, koska niin kuin sanoin, olen sen verran nuori kannattaja vielä etten pidä, ehkä NHL:n takia, ikoniutta juuri minään.
En kuitenkaan näe Karalahtea niin tarpeelliseksi hankinnaksi, mikäli hän vie rahaa siitä uudesta ykkössentteristä. Hän on vahvistus, mutta ei niin tarpeellinen, että fanit täytyy suututtaa ja tuottaa selkeää oksennusrefleksiä pidempiaikaisille kannattajille.
Siksi allekirjoitin.
Pahoittelut sekavahkosta viestistä.
EDIT: Lisätään nyt sen verran, että en tietenkään halua nähdä Selännettä, Väänästä etc jne sun muita naapurissa. En ikinä. Siksi tätä tunnetta koko hankinnasta on vaikea kommentoida. Halusin vain tuoda esille arvostuksen kirjoittajia ja kannattajia kohtaan.