Jore kisoihin?
tällaista kertoi uuge Snickers.fi sivuilla.
Jore kisoihin?
Hyvät jääurheilun ystävät, elämme jälleen kerran hyvin, hyvin mielenkiintoisia aikoja..tiistai on jo kääntymässä kohden iltaa Karalahden kaartaessa ajoneuvollaan parkkipaikalle...
Miehen myhäilevästä olemuksesta on vielä vaikea päätellä yhtään mitään, mutta parin minuutin keskustelun jälkeen alkaa aihe tyytyväisyyteen olla selvillä. Ovi World Cupiin on pysynyt auki kuvernööri Kummolan alettua toimia tässä Isänmaamme kiekkoilullista tulevaisuutta koskevassa asiassa.
Pakki itse ei käynnissä olevaa kabinettitason toimintaa kommentoinut millään lailla, mutta ”Kale” antoi lisävalaistusta tapahtumien kulkuun.
-Meidän viime viikonloppuna lähettämämme informaatio on tuonut myönteistä palautetta... sen verran on tiedossa tällä hetkellä. Tohtoreitten kirje lähti eilen matkaan, joten nyt voimme vain odotella...
Koska on vastauksia luvassa?
-Mahdollisesti tänään kuulemme jotain, mutta vaikea sanoa.... täytyy vain olla kärsivällinen..
Itse olen sitä mieltä, että on han se kumma jos ne tekopyhät jenkit päättää kaikesta maailmassa.
Luulisi Irakista ja muualta maailmasta löytyvän enemmän epäkohtia, kuin yksi puolijuoppo kiekkoilija. Vaikuttaa vähän siltä, että ovi on tainnut paukahtaa aika voimakkaasti Jeren lähdettyä Nashvillestä.
Yksi poliisinhakkaaja, linnakundi, huumekundi ja miksikä tuota Heatleyä kutsuisi... mahtuu kisoihin, mutta Jere ei.