Individual kirjoitti:Katkerat?
Kerrotko meille kaikille milloin ne edelliset "viimeiset varoitukset" on Jeren kohdalla annettu (ja mielellään lähteen kanssa)? Itse en ole koskaan kuullut mistään viimeisestä varoituksesta Jerelle ennen tätä.Mc Potkukelkka kirjoitti:Tähän on pakko tarttua: joku (ainakin minä) on varmasti sitä mieltä, että asia ei ehkä jää tähän, vaan riski repsahtamiselle on todella suuri. Ja jos niin lopulta käy, ainakin minun mielestäni se tarkoittaa sitä, että nyt tehtiin virhe. Tämä ei siis ollut ensimmäinen viimeinen varoitus!
Bedrock kirjoitti:Kerrotko meille kaikille milloin ne edelliset "viimeiset varoitukset" on Jeren kohdalla annettu (ja mielellään lähteen kanssa)? Itse en ole koskaan kuullut mistään viimeisestä varoituksesta Jerelle ennen tätä.
Nimenomaan tästä on kysymys. Tämä on ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun HIFK antaa Jerelle viimeisen varoituksen. Seuraavaa ei enään tule ja toivottavasti se tarkoittaa sitä, ette Jere pelaa HIFK:ssa vielä pitkään.HJL kirjoitti:Minä olen. Mutta koska olen lukenut ne Jatkoajan keskustelupalstalta, voinemme kyseenalaistaa väitteen todenperäisyyden...
Kili-P kirjoitti:Todella säälittävää touhua HIFK -johdolta. Täytyy muistaa että jääkiekkoseura on pelaajalle työpaikka siinä missä mikä tahansa yritys ihmiselle, jonka asemaa täytyy kunnioittaa. Työnantaja takaa suurimmalle osalle ihmisistä elämän maksamalla palkkaa työstä jota varten hänet on sinne palkattu.
"Annetaan vielä yksi mahdollisuus"... Todella säälittävä esimerkki, hävetkää.
Kili-P kirjoitti:Todella säälittävää touhua HIFK -johdolta. Täytyy muistaa että jääkiekkoseura on pelaajalle työpaikka siinä missä mikä tahansa yritys ihmiselle, jonka asemaa täytyy kunnioittaa. Työnantaja takaa suurimmalle osalle ihmisistä elämän maksamalla palkkaa työstä jota varten hänet on sinne palkattu.
Ioota Rhoo kirjoitti:Kyllä, täällä on jaettu niin monta arsenikilla maustettua onnittelukakkua, etten muista jatkoajan historiasta vastaavaa. Kaikki itkunsekaiset vittuilut lopetetaan onnittelemalla HIFKiä ja Jereä.
Nämä liikuttavat kommentit, joita satelee Oulusta, Turusta, Hämeenlinnasta, osoittavat hyvin sen, miksi ja millä perustein kukin on suosikki joukkueensa valinnut.
arpa80 kirjoitti.
Ja mielenkiinnolla odotan miten media tulee kohtelemaan Jereä kauden aikana. Itse en uskaltas kattoo edes kaljaan päin , kun tietää että kaikki seuraa tarkkaan tämän episodin jälkeen mitä tekee.
Apassi kirjoitti:Töitä olisi löytynyt aivan varmasti.
caucho kirjoitti:Kyllä täytyy ihmetellä Hifkin johtoa!!!!
avatar kirjoitti:On vaan niin vaikea allekirjoittaa tuota vieläkin. Se, että IFK katsoo alkkarin sekoilua monta monituista vuotta, ei tarkoita, että sitä tekisi mikään muu seura.
arpa80 kirjoitti:Niin onko HIFK:läisillä tietoo miten pelaajat reagoivat tähän tilanteeseen?
caucho kirjoitti:Kyllä täytyy ihmetellä Hifkin johtoa!!!!