rafalski77
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK , Ac Milan ,
oltuani itse paikanpäällä tänään jyp-Ifk matsissa niin pitää , kyllä sanoa että Jore on kyllä aika äijä . 3 erää oli jäljellä jotain 5 minsaa , kun jore otti jäähyn , istuttiin kaveriporukan kanssa jäähyaition yläpuolella. Menin sitten uteliaisuuttani kysymään jorelta mitenkä pärä voi, jere sano että polvessa on jotain..Yläkatsomosta yks paikallinen valopää huusi nyt jo legendaarisen lausahduksen "ota jere piikki". Tästä puhki kuluneesta jutusta kuumennuin sen verran että huusin kaverille että tuleppa tänne huutamaan, jere nousi aitiossa seisomaan ja sanoi paikalliselle ja minulle että"Relatkaa, mennään matsin jälkeen kaikki bisselle" Kyllä siinä oli jyväskylän poika ihmeissään.
itse pelistä mitä siitä sitten sanoisi , kun näitä on tullut nähtyä 1993 lähtien, niin peli oli kyllä sitä samaa jyppiä niinkuin aina. Keskialueen sumputus ja purkukiekkojen lätkiminen tuntuu olevan vuosi toisensa jälkeen jypin lääke. Silmiin pistävää oli myös Levosen ottama linja jäähyjen suhteen, alkaa muistuttamaan salibandyn sääntöjä, no contact sport
itse pelistä mitä siitä sitten sanoisi , kun näitä on tullut nähtyä 1993 lähtien, niin peli oli kyllä sitä samaa jyppiä niinkuin aina. Keskialueen sumputus ja purkukiekkojen lätkiminen tuntuu olevan vuosi toisensa jälkeen jypin lääke. Silmiin pistävää oli myös Levosen ottama linja jäähyjen suhteen, alkaa muistuttamaan salibandyn sääntöjä, no contact sport