Jere Karalahti, IFK ikoni!

  • 985 414
  • 3 929
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
HIFK
Milloinkohan koittaa se päivä jolloin julkinen sana pystyy erottamaan ammattiurheilun junioriurheilusta.

Tuskin koskaan.
 
Re: Re: Suomen Kuvalehtikin noteerasi.

Viestin lähetti TheAnimal
Onko tämä se sama Suomen Kuvalehti, joka tuomittiin massiivisiin korvauksiin, kun lehti kirjoitti täyttä paskaa Kiteen Pallon pelaajien suorittamasta raiskauksesta? Ovatko Suomen Kuvalehden kirjoitukset hyvä esikuva muille journalisteille? [/B]

Olisi varmaan pitänyt tehostaa juttua hymiöllä. Etenkin hieman iäkkäämmät kansalaiset pitävät aviisia jonkinasteisena Raamattuna, mutta urheiluasioissahan lehti ei ainakaan viime vuosina ole kunnostautunut. Parhaana esimerkkinä juuri tuo pesäpallojuttu.
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Piireissä pläjäys tunnetaan nimellä Suomen Kuivalehti.

Veikkaan niillä olevan läheiset suhteet myös RissaSTT:hen.

Eli urheilualan julkaisuksi tästä ei ole. Sensijaan
muuta Suomen historiaa julkaisevat ihan
brittiläisellä pieteetillä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vaikka muuten tuo Suomen Kuvalehti täyttää, sanotaanko nyt, laadukkaamman julkaisun mitat niin urheilun ilmiöistä sekä lieveilmiöistä "raportoidessaan" on tiettyä asenteellisuutta kohtuullisen usein havaittavissa - varsinkin jos laji jota käsitellään on vieläpä fyysinen.

Niin, Sledge Hammer!'in sanoin:

"Milloinkohan koittaa se päivä jolloin julkinen sana pystyy erottamaan ammattiurheilun junioriurheilusta.

Tuskin koskaan."

tai ei ainakaan aivan lähiaikoina.

Urheilua harrastamattoman, tai kilpaurheilua harrastamattoman on kenties hyvin hankala ymmärtää Jerenkin harjoittamaa uhoamista mikä sinänsä - uhoaminen siis - on aivan normaalia ja ymmärrettävää toimintaa kilpaurheilussa. Eikä verenmakusuussa käytävällä kilpaurheilulla ja lastenkasvatuksella ole kovinkaan paljon tekemistä keskenään vaikka huippu-urheilijat ovatkin roolimalleja lapsille. Mutta enpä taida aiheesta tämän enempää rustailla - eihän se edes kuulu ketjun aiheeseen.

Itseäni lähinnä huvitti tämä Suomen Kuvalehden "kitinä".

vlad#16.
 

punisher

Jäsen
Jere "moukaripää" Kamalahden paluu

Aivan yhtä ylimainostettua kuin pojan pysyminen Pasilassa. Jere on surkeessa ja turpeessa kunnossa sekä vuoden pelaamatta. Viimeinen maitojunaa edeltävä NHL kausi tuotti saldona 45 pelistä kaksi siis KAKSI syöttöpistettä total. Kysymys kuuluu mitä helvettiä te tästä juoposta mediapellestä keuhkoatte. Jere on has been pelaaja. Todella idioottimaista kirjoittaa tälle pässille 3+2 sopimus. Punaisten fanaatikkojen kannattaa toivoa sateista kesää sillä aurinko ja terassit vievät juoppo-Jeren mennessään...
Jeren tapoihin kuuluva kolmen viikon ryyppyputki kesällä saattaa hieman sotkea comeback- kuntoutumista

Don`t believe the hype.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kuinkas hyvin herra punisher tuntee Jeren, kun tietää hänen tapoihin kuuluvasta kolmen viikon ryyppyputkesta? Oletko varma, ettei se ole kaksi viikkoa? Tai kolme ja puoli viikkoa? Muut kiekkoilijat eivät tunnetusti kesällä mitään otakaan. Muuten kyllä oli aika ala-arvoista nimittelyä. Mutta tähän pitää Jeren tottua maaseutuhalleissa ensi kaudella. Ja huuto tulee olemaan sitä suurempaa, mitä paremmin Jere pelaa eli toivotaan paljon "fiksuja" huutoja halliin. Sateista kesää toivon vain sinne missä sinä kuljet...

Edit: Ai niin. Pitää antaa vielä tunnustus tosta "Kamalahden" käytöstä. Aluksi en oikein tajunnut sitä. Mutta siis Jerehän on käyttänyt huumeita eli katukielellä vetänyt "kamaa". Sitten kun vaihdat sukunimestä yhden kirjaimen niin siitähän tulee Kamalahti. Nerokasta, yksinkertaista ja ah niin hauskaa. Nythän mä en saa naurultani nukuttua...
 
Viimeksi muokattu:

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
"Kuvalehden toimittaja voi tulla akkunan taa..."

Viestin lähetti punaiset_lasit
Muuten kyllä oli aika ala-arvoista nimittelyä. Mutta tähän pitää Jeren tottua maaseutuhalleissa ensi kaudella.
Tasaisin väliajoin noita on kuultu.Hassua sinänsä,että yleensä paikalliset humoristit ovat itse tuhannen päissään tullessaan nykimään hihasta erätauoilla ja esittäessään epäilemättä pitkään mietittyjä kaskujaan,joille muut maaseudun toivot hirnuvat muutaman metrin päässä tuoppikäsi sinne sun tänne horjuen.

Ja onhan se nyt sikamaista esittää myönteistä kantaa taklauspeliin oikein t-paidan kera.Siinä saattaa yksi jos toinenkin lupaava kahvajunnu hairahtua pelaamaan täysin maan tavoista poikkeavalla tavalla.Ei näin.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minäkin olen muuten onnellinen Jere-paidan omistaja. Ja kyllä näin jokerifaninakin on pirun hieno paita. Jerestä ei voi oikein muuta sanoa kuin että kova jätkä on.

Jere-paidasta saan kiittää Korakia, kiitos vielä täälläkin tästä loistavasta synttärilahjasta! I'm wearing it all the time....
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Jere "moukaripää" Kamalahden paluu

Viestin lähetti punisher
Kysymys kuuluu mitä helvettiä te tästä juoposta mediapellestä keuhkoatte.

Jere on has been pelaaja.

Todella idioottimaista kirjoittaa tälle pässille 3+2 sopimus.

Punaisten fanaatikkojen kannattaa toivoa sateista kesää sillä aurinko ja terassit vievät juoppo-Jeren mennessään...

Jeren tapoihin kuuluva kolmen viikon ryyppyputki kesällä saattaa hieman sotkea comeback- kuntoutumista

Don`t believe the hype.

(rivinvälejä lisätty)

Käsinkosketeltavan uutuuttaanhohtava ja viiltävän analyyttinen kirjoitus. Koita Sinäkin vain jaksaa elää tilanteen kanssa. Me ressukat. Et liene niiden joukossa, jotka joutuvat sietämään 'kamalahtea' taas koko ensi kauden. Voi meitä reppanoita, tollasen saimme. Paska tsägä. Et olisi huolinut kannattamaasi jengiin? Et et.
 

Punakone

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mainio ketju!

Kyllä stara vaatii oman ketjun. Ei varmaankaan tarvitse edes väitellä siitä kuka on ensikausien Hifkin pomo,rakastettu ja "paras".Ens kaudella hallin edustalla vilisee #10 paitoja enemmän kun muita yhteensä. Jere on kuningas ja on se jota tarvittiin. Fanilaulut kehiin.

Kuvittelen jo fiiliksen avausmatsissa kun Jere luistelee kentälle.
 

karalahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Re: Mainio ketju!

Viestin lähetti Punakone
Kyllä stara vaatii oman ketjun. Ei varmaankaan tarvitse edes väitellä siitä kuka on ensikausien Hifkin pomo,rakastettu ja "paras".Ens kaudella hallin edustalla vilisee #10 paitoja enemmän kun muita yhteensä. Jere on kuningas ja on se jota tarvittiin. Fanilaulut kehiin.

Kuvittelen jo fiiliksen avausmatsissa kun Jere luistelee kentälle.

Kyllä! Ja tämä ketju tulee näillä näkymillä olemaan pystyssä ainakin 3+2 vuotta. Ja Jeren omien sanojen mukaan siis 5 vuotta. Ja kyllähän senkin jälkeen vielä sorvataan jatkopahvi.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: "Kuvalehden toimittaja voi tulla akkunan taa..."

Viestin lähetti pXi
Tasaisin väliajoin noita on kuultu.Hassua sinänsä,että yleensä paikalliset humoristit ovat itse tuhannen päissään tullessaan nykimään hihasta erätauoilla ja esittäessään epäilemättä pitkään mietittyjä kaskujaan,joille muut maaseudun toivot hirnuvat muutaman metrin päässä tuoppikäsi sinne sun tänne horjuen.

Joo, kyllä sitä taas ensi kaudella kuullaan lisää paskaa. Mikä on minulle ainakin vain nautinnollista. "Me narkataan, me dokataan, IFK!"-laulut tulevat järkyttämään vastaisuudessakin maakunnissa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: "Kuvalehden toimittaja voi tulla akkunan taa..."

Viestin lähetti Rebel
Joo, kyllä sitä taas ensi kaudella kuullaan lisää paskaa. Mikä on minulle ainakin vain nautinnollista. "Me narkataan, me dokataan, IFK!"-laulut tulevat järkyttämään vastaisuudessakin maakunnissa.

Vanhaa viihdeteollisuuden sanontaa lainatakseni: kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta.
 

Punakone

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kysymys kuuluu mitä helvettiä te tästä juoposta mediapellestä keuhkoatte. Jere on has been pelaaja. Todella idioottimaista kirjoittaa tälle pässille 3+2 sopimus. Punaisten fanaatikkojen kannattaa toivoa sateista kesää sillä aurinko ja terassit vievät juoppo-Jeren mennessään...

Kuinkakohan moni pelaaja sinne tersasille kesällä päätyy? Jere dokaa siinä missä muutkin. Mä en ees tajuu miks hirvee hehkutus jostain huume ongelmista Jeren kohalla aikoinaan. Jere poltti pilveä, jota varmaan moni muukin pelaaja on kokeillu.

3+2 vuotinen sopimus oli minimiä. Jere on pelaaja jolla on Hifki veressä. Näitä ei naapuri joukkueella oo eikä tuu. Jere on kuningas.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Punisher.. kerro reilusti vain oma suosikkijoukkueesi sekä nimeä sieltä puolustaja, joka on Jereä ansioituneempi. Suosittelisin myös jotain 'anger management' kursseja Sinulle, jos täytyy täällä palstalla tuollalailla riehua kuin Jakikset konsanaan.
 

punisher

Jäsen
No mitä nyt vähän punaista "messiasta" arvostelin ja herne vedettiin välittömästi takaraivoon asti. Suosikkijoukkuetta liigasta on vaikea nimetä kun sitä ei oikeasti ole. Tapparan mestaruus vähän lämmitti mutta asun Helsingissä ja poika pelaa Jokereissa. Narrreja en silti osaa kannattaa ja Summanen epäonnistui viimekaudella totaalisesti. Robottikiekko on syvältä.
Mutta vastaus kysymykseen: Marko Tuulola HPK on paljon Jereä parempi puolustaja. Todellinen liideri jonka avojään pommeista jere näkee vaan märkiä unia, ja Tuulola toimii myös hyökkäyspäässä. Jere ei teitä pelasta, Ruudut(jos edes Suomessa) ja Söderholm voivat sen tehdäkin. Aravirta myöskin.

Don`t believe the hype
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti punisher
Jere ei teitä pelasta, Ruudut(jos edes Suomessa) ja Söderholm voivat sen tehdäkin. Aravirta myöskin.

Onkohan tässä nyt menneet puurot ja vellit sekaisin? En tiedä, kuinka moni odottaa Jerestä "pelastajaa", mutta itse olen iloinen/onnellinen siitä, että ko. herra yleensä tekee paluun. Uskon Jeren taitojen edelleen olevan tallella, mutta en todellakaan pidä häntä minään Teräsmiehenä. Itselleni siis riittää se, että ensi kaudella kentällä ON pelaaja, jonka selässä lukee 'Karalahti'. Loppu hoituu itsestään.

Jere kapteeniksi.
 

KlapKlap

Jäsen
Suosikkijoukkue
NoMoreHockey
Paidassa ...

.. mahdollisesti Karalahti, mutta minun (ja aika monen muunkin) silmissäni paidassa lukee AINA Kamalahti .. once a junkie always a junkie ja mikäli tämä se ei pitäisi paikkaansa, niin Kamalahti pelaisi edelleen ansiokkaasti NHL:ssä .. eikös vaan?
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: Paidassa ...

Viestin lähetti KlapKlap
.. mahdollisesti Karalahti, mutta minun (ja aika monen muunkin) silmissäni paidassa lukee AINA Kamalahti .. once a junkie always a junkie ja mikäli tämä se ei pitäisi paikkaansa, niin Kamalahti pelaisi edelleen ansiokkaasti NHL:ssä .. eikös vaan?

Kyllä, juuri näin. Oikeus olisikin ollut, jos Jere olisi saanut elinkautisen, ellei jopa kuolemantuomion huumesekoiluistaan. Jere on saanut aikaan valtavan huumeongelman puhtoiseen Suomeemme, ja tämän tapahtuneen takia on Suomi menettänyt jo monta potentiaalista Väinöä tai Mariota kiekkokentiltä.

Minäkin joskus pienenä satuin näpistämään keksin salaa ruokakaapista. Salasin sen. Ai niin, ja joskus olen jopa valehdellutkin.
Olen siis varas, huijari ja valehtelija koko loppuelämäni. Sen lisäksi olen todistettavasti juonut alkoholia, joten pistetään juopon leimakin otsaan.
 

sneak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Paidassa ...

Viestin lähetti KlapKlap
.. mahdollisesti Karalahti, mutta minun (ja aika monen muunkin) silmissäni paidassa lukee AINA Kamalahti .. once a junkie always a junkie ja mikäli tämä se ei pitäisi paikkaansa, niin Kamalahti pelaisi edelleen ansiokkaasti NHL:ssä .. eikös vaan?

Jos minä olen ymmärtänyt oikein niin Jeren ura Nhl:ssä loppui koska Jere oli juonnut alkoholia, koska hänellä ei ollut lupaa juoda alkoholia. Nhl langetti hänelle pelikiellon koska Jere oli rikkonut alkoholi pykälää.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Paidassa ...

Viestin lähetti KlapKlap
.. mahdollisesti Karalahti, mutta minun (ja aika monen muunkin) silmissäni paidassa lukee AINA Kamalahti .. once a junkie always a junkie ja mikäli tämä se ei pitäisi paikkaansa, niin Kamalahti pelaisi edelleen ansiokkaasti NHL:ssä .. eikös vaan?

Niin monen silmistä on huono linkki aivoihin, joten mahdollista tämäkin. Alkoholi, eli toisin sanoen olut taisi olla Jeren pelikiellon syy Nhl:ssä, vai mitä? Bisseä olen kuullut muutaman SM-liiga pelaajankin nauttivan, jopa runsaasti kesäisin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Re: Paidassa ...

Viestin lähetti KlapKlap
.. mahdollisesti Karalahti, mutta minun (ja aika monen muunkin) silmissäni paidassa lukee AINA Kamalahti .. once a junkie always a junkie ja mikäli tämä se ei pitäisi paikkaansa, niin Kamalahti pelaisi edelleen ansiokkaasti NHL:ssä .. eikös vaan?
Aidon jokerin tunnistaa aina. Kun se on hiljaa sitä, pidetään muuten vaan tyhmänä ja kun se avaa sanaisen arkkunsa, se vahvistaa nämä luulot todeksi.

Once a stupid fuck, always a stupid fuck. Eh.

Kyllä huomaa, kun kateus nostaa päätään. Ja kyllä mä ymmärrän, varmaan sua vituttaa. Ihan niinkuin Hjallis, siitäkin aina huomaa koska sitä vituttaa. Jos joku muu saa pelaajan/valmentajan, jota Jokerit yritti saada, niin Hjallis tietää: "me ei ois iiikinä maksettu siitä noin paljoo..." ja jos joku lähtee narreista niinkuin esim. Banhamin tapauksessa, niin: "menköön vaan, ei tuu ikävä" vaikka kovasti yritettiin pitää.
 

Kapulainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jere ja viina tai huumeet

Omasta mielestäni on hieno asia, että Karalahti tekee paluun SM-liigaan. Varmasti yksi suurimmista värilaiskistä mitä ensi kaudella pelaa liigassa ja varmasti erilainen!

Nämä Kamalahti jutut ovat aika lailla turhia ja etenkin lapsellisia, mutta meitä on moneen junaan. Joskus Jere käytti ja käsittääkseni (korrrrostan, että tämä on vain minun käsitykseni) oli joskus aika pohjalla, mutta on hienosti noussut sieltä. Siitä suuri kunnioitus Jereä ja IFK:ta kohtaan.

Viinaa Jere juo ja varmasti juo enemmän kuin keskiverto suomalainen, mutta toisaalta, onko muiden asia minkä verran Jere juo, etenkään muiden joukkueiden kuin IFK:n fanien?

Jos Jeren peliesitykset ovat sitä luokkaa, kun ne ovat olleet viime vuosina, ei juomisen luulisi kuuluvan muille kuin Jerelle itselleen.
Kyllä Karalahden tasoinen pelaaja pärjää SM-liigassa, vaikka elämäntavat eivät olisikaan parhaat mahdolliset.

Jos vain keskityttäisiin nauttimaan miehen hienoista otteista kaukalossa, toisille on vain vaikea suoda hyvää muille kuin itselleen.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Paidassa ...

Viestin lähetti KlapKlap
.. mahdollisesti Karalahti, mutta minun (ja aika monen muunkin) silmissäni paidassa lukee AINA Kamalahti .. once a junkie always a junkie ja mikäli tämä se ei pitäisi paikkaansa, niin Kamalahti pelaisi edelleen ansiokkaasti NHL:ssä .. eikös vaan?

Et voi siis luottaa yhdeksään prosenttiin suomalaisista? Aika harmi sulle, vaikuttaa varmasti jokapäiväiseen elämään...
No omapa on ongelmasi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös