Sledge Hammer!
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Milloinkohan koittaa se päivä jolloin julkinen sana pystyy erottamaan ammattiurheilun junioriurheilusta.
Tuskin koskaan.
Tuskin koskaan.
Viestin lähetti TheAnimal
Onko tämä se sama Suomen Kuvalehti, joka tuomittiin massiivisiin korvauksiin, kun lehti kirjoitti täyttä paskaa Kiteen Pallon pelaajien suorittamasta raiskauksesta? Ovatko Suomen Kuvalehden kirjoitukset hyvä esikuva muille journalisteille? [/B]
Tasaisin väliajoin noita on kuultu.Hassua sinänsä,että yleensä paikalliset humoristit ovat itse tuhannen päissään tullessaan nykimään hihasta erätauoilla ja esittäessään epäilemättä pitkään mietittyjä kaskujaan,joille muut maaseudun toivot hirnuvat muutaman metrin päässä tuoppikäsi sinne sun tänne horjuen.Viestin lähetti punaiset_lasit
Muuten kyllä oli aika ala-arvoista nimittelyä. Mutta tähän pitää Jeren tottua maaseutuhalleissa ensi kaudella.
Viestin lähetti punisher
Kysymys kuuluu mitä helvettiä te tästä juoposta mediapellestä keuhkoatte.
Jere on has been pelaaja.
Todella idioottimaista kirjoittaa tälle pässille 3+2 sopimus.
Punaisten fanaatikkojen kannattaa toivoa sateista kesää sillä aurinko ja terassit vievät juoppo-Jeren mennessään...
Jeren tapoihin kuuluva kolmen viikon ryyppyputki kesällä saattaa hieman sotkea comeback- kuntoutumista
Don`t believe the hype.
Viestin lähetti Punakone
Kyllä stara vaatii oman ketjun. Ei varmaankaan tarvitse edes väitellä siitä kuka on ensikausien Hifkin pomo,rakastettu ja "paras".Ens kaudella hallin edustalla vilisee #10 paitoja enemmän kun muita yhteensä. Jere on kuningas ja on se jota tarvittiin. Fanilaulut kehiin.
Kuvittelen jo fiiliksen avausmatsissa kun Jere luistelee kentälle.
Viestin lähetti pXi
Tasaisin väliajoin noita on kuultu.Hassua sinänsä,että yleensä paikalliset humoristit ovat itse tuhannen päissään tullessaan nykimään hihasta erätauoilla ja esittäessään epäilemättä pitkään mietittyjä kaskujaan,joille muut maaseudun toivot hirnuvat muutaman metrin päässä tuoppikäsi sinne sun tänne horjuen.
Viestin lähetti Rebel
Joo, kyllä sitä taas ensi kaudella kuullaan lisää paskaa. Mikä on minulle ainakin vain nautinnollista. "Me narkataan, me dokataan, IFK!"-laulut tulevat järkyttämään vastaisuudessakin maakunnissa.
Kysymys kuuluu mitä helvettiä te tästä juoposta mediapellestä keuhkoatte. Jere on has been pelaaja. Todella idioottimaista kirjoittaa tälle pässille 3+2 sopimus. Punaisten fanaatikkojen kannattaa toivoa sateista kesää sillä aurinko ja terassit vievät juoppo-Jeren mennessään...
Viestin lähetti punisher
Jere ei teitä pelasta, Ruudut(jos edes Suomessa) ja Söderholm voivat sen tehdäkin. Aravirta myöskin.
Viestin lähetti KlapKlap
.. mahdollisesti Karalahti, mutta minun (ja aika monen muunkin) silmissäni paidassa lukee AINA Kamalahti .. once a junkie always a junkie ja mikäli tämä se ei pitäisi paikkaansa, niin Kamalahti pelaisi edelleen ansiokkaasti NHL:ssä .. eikös vaan?
Viestin lähetti KlapKlap
Lähettäjän kentässä lukee KlapKlap, mutta minun silmissäni AINA *sshole.
Jere voi käyttää tai olla käyttämättä, mutta sä jäät tommoseksi.
Viestin lähetti KlapKlap
.. mahdollisesti Karalahti, mutta minun (ja aika monen muunkin) silmissäni paidassa lukee AINA Kamalahti .. once a junkie always a junkie ja mikäli tämä se ei pitäisi paikkaansa, niin Kamalahti pelaisi edelleen ansiokkaasti NHL:ssä .. eikös vaan?
Viestin lähetti KlapKlap
Aidon jokerin tunnistaa aina. Kun se on hiljaa sitä, pidetään muuten vaan tyhmänä ja kun se avaa sanaisen arkkunsa, se vahvistaa nämä luulot todeksi.Viestin lähetti KlapKlap
Viestin lähetti KlapKlap