Jere Karalahti, IFK ikoni!

  • 986 981
  • 3 929
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
KalPa
Renegade kirjoitti:
Missä Mr Sapergia niitä Jeren otteluja on viime kaudella nähnyt? Jos Kuopiossa asustelet, niin olet nähnyt tyyliin tasan YHDEN ottelun paikan päällä ja YHDEN Canal+ kanavalta.

Jerehän oli poissa helvetin paljon viime kaudella ja ne pelit mitä pelasi ei todellakaan ollut mies "taklauskunnossa".

Ps. Minua NIIN naurattaa Brent Sapergian nimimerkin ja tekstin välinen yhteys. Sapergia joi itsensä sellaiseen tutkaan ennen treenejäkin, että luulisi että tuolla nimimerkillä olisi ainakin hieman nöyrempi =)

Liikkuva työ, liikkuvat pelit. Ei siinä sen kummempaa.

Alempiin kommentti onkin jo edellisessä.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Anteeks kaikille jotka pahoittivat mielensä omasta mielestäni rehellisistä kommenteista! Luulin että tämä on keskustelua jossa jokainen saa sanoa omansa. Ei tulla enää haaskalle.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
mtmela kirjoitti:
Ja eiköhän tämä tässä syksyn mittaan saaga saa jatkoa :)

Pahoin pelkään, että juurikin kyseinen saaga saa vielä jatkoa kauden mittaan, jos ei Jere saa nyt kuin vain vähän korvapuustia ja pelaa taas kauden alussa.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mtmela kirjoitti:
Jep, saldolla 1-5 ootte tällä hetkellä pre-seasonilla (voitto jostain ruotsin mestisporukasta) ;) No enivei, sinänsä hassua jos ehdot ovat salaiset, kun kaiken muun hallitus ja TJ ovat avoimesti kertoilleet lehtien palstoilla. Ja eiköhän tämä tässä syksyn mittaan saaga saa jatkoa :) Pääasia, että Jere pelaa ja paska jauhaa.

Kuka välittää tuloksista niin kauan kun peleissä on viihdettä? Itse olen ainoastaan yhden pelin nähnyt mutta viihdyin helvetin hyvin. Ja kuka näitä höntsäturnauksia laskee, säälittävät kärppäfanit näköjään. Mikäli voittoja ruvetaan laskemaan on ainoastaan kevään peleillä väliä.

Olen kuitenkin samaa mieltä Jeren jatkosta, loistoasia. Jere on äijä ja tuo jatkossakin väriä liigaan. Sitäpaitsi uskon Jeren oppineen tästä tempauksesta ja tuskin tulee jatkossa toistumaan.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Brent Sapergia kirjoitti:
Heh hyvä huomio ;) Peleihin oman mielikuvan mukaan ilmestyi aina paikalla ja oli tehokas. Toisaalta oli kauden vaan mukana. Yritti tosin myöhemmin uudelleen mutta ei saanu paikkaa.

EDIT:
Ja hei, se on vaan nimimerkki!

Ei tietenkään myöhästynyt treeneistä. Ainakaan niistä treeneistä mihin pääsi kyttäauton kyydissä. Ja vierasmatseihinkin ehti kevyesti, kun meni taxilla muun jengin perässä. Tampereelle kerran jopa edellä, että ehti Jäähoviin huokaisemaan
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
lintu kirjoitti:
Kuka välittää tuloksista niin kauan kun peleissä on viihdettä? Itse olen ainoastaan yhden pelin nähnyt mutta viihdyin helvetin hyvin. Ja kuka näitä höntsäturnauksia laskee, säälittävät kärppäfanit näköjään. Mikäli voittoja ruvetaan laskemaan on ainoastaan kevään peleillä väliä.

Olen kuitenkin samaa mieltä Jeren jatkosta, loistoasia. Jere on äijä ja tuo jatkossakin väriä liigaan. Sitäpaitsi uskon Jeren oppineen tästä tempauksesta ja tuskin tulee jatkossa toistumaan.

Oikeasti uskot Jeren oppivan?=) No onhan se kalakin oppinut lentämään ja koirat puhumaan. Tämä jatkuu Jeren ympärillä niin kauan kuin mies pelaa. Meillä on tällä kaudella niin paska tilanne, että mie ainaki naatin ku voitetaan, oli se sama milloin (sie lintu oot vissiin jo niin tottunu hävviimään, ettei sua ennää haittoo?). Ensi kaudella tuleekin sitten pytty taas.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Brewer kirjoitti:
Ei tietenkään myöhästynyt treeneistä. Ainakaan niistä treeneistä mihin pääsi kyttäauton kyydissä. Ja vierasmatseihinkin ehti kevyesti, kun meni taxilla muun jengin perässä. Tampereelle kerran jopa edellä, että ehti Jäähoviin huokaisemaan

Samaa mieltä, ensi kaudella Jere voisi lentää ottamaan brenkkua etukäteen ja muu porukka tulisi laivalla. Itseasiassa, olisi hyvä jos ennen IFK:n otteluohjelman lukkoon lyömistä Jere ilmoittaisi päivät kun on kupilla niin voitais suunnitella sit koko liigan ohjelma sen mukaan, että Jere ois messissä.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Oli päätös mikä tahansa niin Kärppien,Hpk:n tai muiden seurojen faneille se ei kuulu yhtään.
Jos Jere oikeasti haluaa vielä yrittää niin en minä ainakaan ensimmäistä kiveä heitä vaikka itse raivoraitis olenkin.
Kukapa olisi virheetön.
Uskon että johto tekee oikean päätöksen tässä vaikeassa asiassa.
Siitä olen varma että enää ei mitään julkisia töppäilyjä saa Jerelle tulla vaan sitten seuraa lähtö.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Eli Jere jatkaa näin saamme jälleen jossain vaiheessa ihastella Jeren "häviämisiä joukkueen keskuudesta"

Mutta hienoa kuitenkin, että jatkaa.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
mtmela kirjoitti:
Samaa mieltä, ensi kaudella Jere voisi lentää ottamaan brenkkua etukäteen ja muu porukka tulisi laivalla.

Joo ja sä voit lentää porolla sen mukana.

Olen tyytyväinen ratkaisuun, jos se tämä nyt on. Saataisiinkohan tästäkin uusia T-paitoja myyntiin. :)
 

passenger

Jäsen
Ainoa mahdollinen vaihtoehto. Jeren mahdollinen poistuminen kokoonpanosta olisi tehnyt valtavan aukon puolustukseen, ja korvaajan etsiminen tässä vaiheessahan on aina vaikeaa. Eikä kukaan varmasti pysty kuvittelemaan Jereä pelaamaan missään muussa liigaseurassa ja miestä ei enää ulkomaan keikat kiinnosta.
Kyllähän sitä muuten aika monellakin työpaikalla katsellaan läpi sormien noita touhuja, sitä ei vaan iltasanomissa ihmetellä jos jollain hitsarilla menee viikonloppu pitkäksi.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mtmela kirjoitti:
Oikeasti uskot Jeren oppivan?=) No onhan se kalakin oppinut lentämään ja koirat puhumaan. Tämä jatkuu Jeren ympärillä niin kauan kuin mies pelaa. Meillä on tällä kaudella niin paska tilanne, että mie ainaki naatin ku voitetaan, oli se sama milloin (sie lintu oot vissiin jo niin tottunu hävviimään, ettei sua ennää haittoo?). Ensi kaudella tuleekin sitten pytty taas.

Onko sinulle todellakin ihan sama miten Kärpät voittaa mikäli se voittaa? Minulle esim. Suhosen ja Hannes Kapasen aika olivat pahempia kuin Heikki Mälkiän ja Kuula Lehkosen vaikka menestys ei mitään mairittelevaa ollut. Jere tuo väriä ja mielenkiintoa, sitä tuskin kukaan pystyy kieltämään. Jere tulee jatkossakin olemaan Jere, mutta mikäli oikeasti pystyy ymmärtämään, että kyseessä on viimeinen mahdollisuus niin uskon hänen pystyvän tsemppaavan IFK:n puolesta. Voin toki olla väärässä tässä asiassa, mutta harvoin olen. Jere on kuitenkin ÄIJÄ!
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
mixu kirjoitti:
Oli päätös mikä tahansa niin Kärppien,Hpk:n tai muiden seurojen faneille se ei kuulu yhtään.
Jos Jere oikeasti haluaa vielä yrittää niin en minä ainakaan ensimmäistä kiveä heitä vaikka itse raivoraitis olenkin.
Kukapa olisi virheetön.
Uskon että johto tekee oikean päätöksen tässä vaikeassa asiassa.
Siitä olen varma että enää ei mitään julkisia töppäilyjä saa Jerelle tulla vaan sitten seuraa lähtö.

Jere on koko kansan Jere, eikä ainoastaan teidän ikoni. Mies on maajoukkueen luottopakkeja, ja kaikkien ihailtavissa, vaikka punaisissa pelaakin. Omi sinä vaan Los det.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
lintu kirjoitti:
Onko sinulle todellakin ihan sama miten Kärpät voittaa mikäli se voittaa? Minulle esim. Suhosen ja Hannes Kapasen aika olivat pahempia kuin Heikki Mälkiän ja Kuula Lehkosen vaikka menestys ei mitään mairittelevaa ollut. Jere tuo väriä ja mielenkiintoa, sitä tuskin kukaan pystyy kieltämään. Jere tulee jatkossakin olemaan Jere, mutta mikäli oikeasti pystyy ymmärtämään, että kyseessä on viimeinen mahdollisuus niin uskon hänen pystyvän tsemppaavan IFK:n puolesta. Voin toki olla väärässä tässä asiassa, mutta harvoin olen. Jere on kuitenkin ÄIJÄ!

Ei ole ihan sama. Johan toi viime vuosi oli semmosta paskaa, että itketti kun sitä katsoi.

Tuosta olen eri mieltä, Jere on huippupakki, muttei kyllä mikään ÄIJÄ. ÄIJÄ seisoo sanojensa ja joukkueensa takana, joka kerta, hyvinä ja huonoina hetkinä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
mixu kirjoitti:
Oli päätös mikä tahansa niin Kärppien,Hpk:n tai muiden seurojen faneille se ei kuulu yhtään.
HAH! Tää on kyllä aina niin legendaarista, että jossain vaiheessa aletaan keskustelu, niin huom! KESKUSTELUpalstalla rähjäämään, että sä kannatat Rymättylän Palloseuraa, et sä saa kommentoida mitä meidän joukkeessa tapahtuu. Voitko perustella, että minkä takia ei kuulu? Tai kandeisko sitten ehdottaa ylläpidolle sellaista featurea, että jos ei suosikkijoukkueen kohdalla lue tuossa reunassa esim. IFK:ta, niin silloin ei pääse kuin lukemaan ko. jengiä käsitteleviä ketjuja?
 

Dynamo#79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, KD
Renegade kirjoitti:
Hyvin Jeren tunteva ja päätöksiä HIFK:ssakin tekevä taho vahvisti, ettei Jere ole ollut näin nöyrää ja anovaa miestä sitten 1993.

Tuntuu siltä, että Jere vedättää HIFK-johtoa taas täysillä. Onkohan Jere jopa kehdannut väittää kyseessä olleen viimeinen kerta.

No mutta SM-liigan ja paikalliskamppailuiden kannalta ehdottoman hyvä asia, että Jere jatkaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Rebel kirjoitti:
Saataisiinkohan tästäkin uusia T-paitoja myyntiin. :)
"Still keeping head up"

Edit: En osaa englantia. Toisaalta sopiihan toi heap tohon kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Hyvä!

Hyvä, kun saatiin asia päätökseen. Onhan tämä jo ihan oikeastikin hauskaa, kun ulkona on +22 lämmintä, kauden alkuun yli 2 viikkoa ja IFKn lätkäjengi vie medianäkyvyydessä kaikkia 6 - 0! Onkohan joku IFKn sponsori tästä aidosti pahoillaan?
 

upnorth24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rovaniemen Kiekko, Rebels Rovaniemi
Toivotaan, että Jere nyt saa jatkaa niin täällä kaikki fanittavat "pikkujeret" pysyvät tyytyväisinä ja iltapäivälehdillä riittää kirjoitettavaa kaikesta muusta kuin itse pelistä.

HIFK on HIFK aina ja ikuisesti ilman Jereäkin. Muistakaa "pikkujeret" edes tämä, kun kannatatte sitä punapaitaa. HIFK paidan ovat pukeneet päälle monet todelliset pelaajalegendat, jotka näyttivät osaamisensa kerta toisensa jälkeen kaukalossa eikä örveltämällä itseään lehtien palstoille kuin pieni hemmoteltu kakara. Jere on häpeäksi HIFK:n todellisille legendoille.

Onko tämä nyt sitten virallisesti se viimeinen varoitus vai saammeko nauttia Jeren omista "jätän menemättä/pelaamatta"-päätöksistä vielä useamminkin.

Ja sitten vielä mm. mixulle tiedoksi, että tämä sattuu olemaan keskustelupalsta, jossa kiekko seuraavat ihmiset jakavat mielipiteitään eri aiheista. Siksi kommenttisi siitä mikä "kuuluu" muiden joukkueiden faneille ja mikä ei osoittaa vaan sinun lapsellisuutesi. Keskustelu on aina tervetullutta.
 

Peacemaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
avojääpommi kirjoitti:
Mä ostan heti tommosen paidan!
Kuulostaa siistiltä!
Mikä on heap?

1 heap kasa
2 heap läjä
3 heap rykelmä
4 heap röykkiö

... on se vaan mukava nussia pilkkua:)

Ai niin, itse tietysti toivon Jeren jatkavan IFK:ssa.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Brewer kirjoitti:
Hyvä, kun saatiin asia päätökseen. Onhan tämä jo ihan oikeastikin hauskaa, kun ulkona on +22 lämmintä, kauden alkuun yli 2 viikkoa ja IFKn lätkäjengi vie medianäkyvyydessä kaikkia 6 - 0! Onkohan joku IFKn sponsori tästä aidosti pahoillaan?

Luulen, ettei Koffilla paljon hypitä riemusta kun heidän tuotteensa yhdistetään alkoholismiin. Sinänsä ihan oikein heille ja saisivatkin painua huis hemmettiin urheilua sponsoroimasta. Jerelle tsemppiä!
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Brewer kirjoitti:
Hyvä, kun saatiin asia päätökseen. Onhan tämä jo ihan oikeastikin hauskaa, kun ulkona on +22 lämmintä, kauden alkuun yli 2 viikkoa ja IFKn lätkäjengi vie medianäkyvyydessä kaikkia 6 - 0! Onkohan joku IFKn sponsori tästä aidosti pahoillaan?

Et ole siis pahoillasi Jere Karalahden puolesta, että mies joutuu jatkuvasti tälläiseen höykytykseen ja julkiseen nöyryytykseen? Jos sponsoreissa ja tai yleensäkin ihmisessä on mitään hyvää, niin eniten onnellinen tässä pitää olla Jeren ja perheen puolesta, että paska sai päätepisteen (tällä erää) ja toipuminen voi alkaa. Hävettää lukea, että tässä on jotain hyvääkin. Tässä ei ole mitään hyvää, jos tästä ei seuraa Jeren toipuminen ja ongelmien käsittely.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös