Nuorempi Nelson
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Carlos kirjoitti:Se HIFK mitä meidän suvussa on kannatettu jo vuosisata, ei ole sama HIFK kuin tämä nykyisen urpo-johdon pilaama. HIFK varmasti pärjää ilman minun rahojani, siitä pitävät huolen mm. kaltaisesi talutusnuorassa kulkevat jees-miehet jotka luulevat HIFK-hengen tarkoittavan hölmöilyä&tyhmiä tekoja ja niillä ylpeilemistä. Siitä huolimatta meitäkin on päivä päivältä enemmän, jotka uskaltavat kyseenalaistaa nykyisen asioiden laidan, ja toteavat että HIFK:ssa ei ole kaikki kohdallaan. Itse asiassa HIFK:ssa on vähän helvetin moni asia poskellaan, ja pahempaan suuntaan vaan mennään. Ja edelleen, minä haluan sanoutua irti tästä asioiden nykylaidasta, sinä saat vetää siitä itseksesi sitten ihan mitä johtopäätöksiä haluat.
Hieno kirjoitus. Toivoisin että minussakin olisi voimaa lopettaa matseissa käynti. Toisaalta uskon/toivon että nykyisen johdon aika alkaa lähestyä loppuaan. Heidän oma "ammattitaitonsa" tulee heittämään kohtapuolin sen viimeisen kiven, joka upottaa IFK-laivan. Toivottavasti he välittävät seurasta edes sen verran että antavat sen IFK:laisten käsiin.