Minä taas olen kuullut, että Karalahti ei halua pelata Kuhdan kanssa samassa joukkueessa.
:D meinaat että Kuhdan pikku "piloista" jäi ihan tosissaan tavaraa hampaankoloon!
Minä taas olen kuullut, että Karalahti ei halua pelata Kuhdan kanssa samassa joukkueessa.
:D meinaat että Kuhdan pikku "piloista" jäi ihan tosissaan tavaraa hampaankoloon!
Olenko sanonut että johtuu siitä?
Sen olen kuullut ettei Karalahti halua pelata Kuhdan kanssa samassa joukkueessa enää.
Just. Mullekin yksi setä sanoi että joulupukkia ei ole oikeasti olemassa!
Vähän hei kritiikkiä näihin kuulemisiin.
Sinähän saat uskoa ihan mitä haluat.
Eli jos joku sanoo, että on kuullut Karalahden haluavan pelata taas Hifk:ssa niin se on ok. Mutta jos joku sanoo päinvastaista niin pitäisi olla hiljaa?
Minusta se, että Jere haluaisi lähteä Bluesista Marjamäen takia, on pelkkää paskanjauhamista. Jos Jere haluaa lähteä, se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että hän on sielultaan IFK:n mies.
Joskus näitä juttuja sattuu pelaajien tuttujen kautta kuulemaan. Olen tälle keskustelupalstalle kirjoittanut Jatkoajan perustamisvudesta lähtien ja koskaan ei ole ollut tarvetta käydä provoamassa vierajoukkueen osioissa. Miksi aloittaisin sen nyt? Se mitä kirjoitin ei ole absoluuttista faktaa, mutta sellaisesta lähteestä kuultua, johon itse luotan.
Durable taisi haluta tuoda tuolla viestillään vain esille, että netin keskustelupalstoilla on helppo kertoa vaikka mitä vedoten "lähteisiin".
Faktahan on kuitenkin se, että Karalahti ei ole ainakaan vielä eurofutis-tyyliin henkilökohtaisesti/julkisesti missään kertonut halustaan lähteä Bluesista kesken sopimuskauden. Mieshän on muutenkin tainnut valmistautua kauteen ihan normaalisti Bluesin joukkueen kanssa.
Durable taisi haluta tuoda tuolla viestillään vain esille, että netin keskustelupalstoilla on helppo kertoa vaikka mitä vedoten "lähteisiin".
Olenko sanonut että johtuu siitä?
Sen olen kuullut ettei Karalahti halua pelata Kuhdan kanssa samassa joukkueessa enää.
Tämähän on keskustelupalsta. Miksi monesta lähteestä kuultuja asioita ei saisi tänne laittaa. Ja jos jotain riepoo sanat: on kuultu siitä ja siitä lähteestä, niin miten asia sitten pitäisi ilmaista.
Tämähän on keskustelupalsta. Miksi monesta lähteestä kuultuja asioita ei saisi tänne laittaa.
Jos Jere alkaa kiukutella, osoittaa aikamoista amatööriyttä. Tuo 50.000 euron siirtokorvaus HIFK:ltä on lähinnä naurettava. Kun Lukko myi Vehasen Venäjälle kesken kauden pari vuotta sitten, Lukon saama summa oli enemmän kuin kymmenkertainen. Ja tilalle tuli vielä Lundqvist stuntiksi.
Tulipa vaan mieleen että eikös se ole kiellettyä koittaa rekytoida toisen seuran pelaajia kun pelaajalla on soppari päällä toisen seuran kanssa?
Määräaikaisen sopparin tehneeltä pelaajalta typerää alkaa pyytämään päästä toiseen seuraan ellei kyseessä ole jokin erikoissyy esim. perhetilanne. Karalahden kohdalla minun on vaikea nähdä perhesyitä tilanteen taustalla, kun seurasta riippumatta hän voi asua samassa asunnossa.No en minäkään periaatteessa, mutta mitäs jos pelaaja X ilmaisee halunsa siirtyä toiseen seuraan. Mä olen siinä käsityksessä, että Jere on näin tehnyt.