No niin kävin Jeren Instassa ja googlasin oikein että Jere Karalahti. Löysin vuoden alusta tällaisen helmen:
"Koen, että olen nyt ensimmäistä kertaa elämässäni aidosti rakastunut ja täysillä suhteessa mukana."
Lähde:
Jere Karalahti paljastaa, miksi avioliitto Nannan kanssa meni katkolle – jo aiemmin ex-kiekkotähden ajattelu ”naisen roolista” johti mahdottomiin tilanteisiin
Varmaan on eksällä hauska fiilis tietää vuosikymmenien jälkeen, että nyt lapseni isä on ensimmäistä kertaa aidosti rakastunut.
Nämä kommentit ovat usein tosi noloja, mutta myös ennen kaikkea ajattelemattomia. Väittäisin, että suurin osa ihmisistä ei sanoessaan tarkoita varsinaisesti vittuilla ex-kumppaneilleen, vaan enemmänkin korostaa sitä, että nyt tuntuu hyvältä. Ja sekin on hyvä muistaa, että Jere aloittin suhteen Susannan kanssa nuorena miehenä, jolloin hän on ihan oikeastikin ollut eri ihminen. En itsekään ollut alle parikymppisenä yhtä järkevä ja laajakatseinen kuin mitä nyt olen, joten voin hyvin kuvitella, että Jerellä tämä muutos on ollut vieläkin suurempi. Ja silti hän on edelleen dorka ja hyvin lapsellinen. Mutta varmasti kaikki Jeren lähellä olevat ihmiset, ehkä myös hänen ex-rouvansa, voivat todeta Jeren muuttuneen parempaan päin, mitä tulee perheenisän rooliin tai avioliitossa arjen jakamiseen. Sinänsähän muutos parempaan on vain ja ainoastaan positiivinen asia.
Enkä halua Jereä mitenkään puolustella, mutta näitä jerejä on maailma pullollaan, eikä hän nyt todellakaan ole mikään ainutkertainen tapaus, mitä tulee parisuhdeasioihin. Itse olen vieläpä siinä käsityksessä, että Jere ei ole varsinkaan nuorempana mikään varsinainen hamesankari tai lääninpässi ollut avioliittonsa aikana, vaikka varmaan hänellekin stibluja on ex-liitossaankin tullut. Enemmänkin Jere keskittyi siihen päihteidenkäyttöön niin täysillä, että siinä ei naisten naurattaminen ollut kovin korkealla prioriteettilistalla. Tiedän paljon kiekkoilijoita ja entisiä sellaisia, jotka ovat olleet ja ovat edelleen ihan sarjapettäjiä ja viihteellä olemiseen kuuluu ihan olennaisesti se, että muijaa kaatuu kerta toisensa jälkeen ja sitten mennään kotiin oman perheen luokse niin kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunutkaan. Jerestä tällaista kuvaa ei kuitenkaan ole tullut edes pahimpina viihdevuosinaan. Mutta en toki ole ihan läheltä kaikkea seuraamassa, joten mielikuvani voivat olla vääriä ja Jere on pystynyt pitämään himonsa julkisilla paikoilla kurissa.