Viestin lähetti mission16W
Eipä ole kovin fiksu ratkaisu vaihtaa rahakas ura NHL:ssä kaljoihin. Kyllä sitä bisseä ehtisi kolmen vuoden päästäkin vetämään ja niillä miljoonilla voisi naukkailla paljon enemmän. Aikuinen mies tekee omat ratkaisunsa ja siihen hänellä on oikeus. Kun Suomessa kuitenkin on sananvapaus, minulla on oikeus kertoa, mitä mieltä minä tästä olen.
Jos mua alkoi kypsyttää armeijan harmaat/vihreät sen rajoittavan elämäntyylin takia, niin kyllä ymmärrän täysin Jere Karalahden mielipiteen asiasta. Raha ei vaan ole kaikki kaikessa jokaiselle. Jos mulle tarjottaisiin sitä samaa metsäkeikkaa paremmalla palkalla mitä nykyään saan, niin suoraan sanottuna ei vois paljon vähempää kiinnostaa.;) Maata lähdetään puolustamaan tarvittaessa ja sen takia intinkin suoritin, mutta yhtään ylimääräistä panosta ei täällä päässä piippuun laiteta.:)
Mä olen sitten kait myös alkoholisti, sillä viikonloppu menee huuruissa. Mun oli siis ihan pakko myöntää tää. Toivottavasti AA:n auttava puhelin osais neuvoa antavaa antaa jo tänään, ettei joutuis turvautumaan pullon henkevyyteen.:D (Antti Aalto saa tyytyä niihin Karjaloihinsa, mä otan KOFFia, vaikkapa sitten pullon kerrallaan. Karjalan ottaminen kun vaatii luonnetta, eikä musta ole miestä siihen touhuun.:rolleyes: Luonnevika. Ja mulla on edelleen makuaistikin tallella...)
Sananvapaus on kaikille suotu, mutta minäkään en kyllä edelleenkään ymmärrä sitä, että mitenkä uskonto liittyy parantumiseen sairaudesta. Henkistyminen kun ei tarvitse sellaisia kahleita. Armeijassakin välillä tuntui siltä, että kirkkoon kuulumattomia rankaistiin siitä. Mitenkäköhän asian laita on siellä luvatussa maassa? USA:ssa kun tunnetusti on puolueissa uskonnolliset äärilaitansa, joiden mielipiteitä on pakko kuunnella.
Itse toki edustan sitä linjaa, että ulkomaalaisilla ei saa olla yhtä hyvät edut ja vapaudet, että valtiot saavat kontrolloida maahanmuuttajia hyvinkin tarkasti. JOS siis jotain rikollista taustaa löytyy. Jeren tapaus on kyllä poikkeus sääntöön, sillä kyseessä on huippu-urheilija, jolle ei tietyssä mielessä muutenkaan sallita samoja vapauksia, joten kontrollointi on jopa ylimitoitettua. Monesti miedommat aineet johtavat kovempien käyttöön, mutta eiköhän ne huumetestit olisi olleet aivan riittävät tässä tapauksessa. Jere kun ei ole kärähtänyt alkoholismista.:rolleyes: